Maja K (PinkBackpacker)

Dziś wyjątkowo zacznę post od...ogłoszeń! Zgodnie z obietnicą podzielę post na dwie części - tak bardzo BACKPACKER - czyli kolejny etap mojej podróży, oraz - tak bardzo PINK - czyli trochę dziewczęco o urodzie i odchudzaniu :) Informuję Was również, że rusz...

Pod papugami
W porównaniu do naszych europejskich granic, ta dzieląca Honduras z Gwatemalą wydała mi się szalenie prowizoryczna. Mam przez to na myśli fakt, że samo pomieszczenie w którym sprawdzano dokumenty przypominało budynek poczty. Nikt nie pilnował kolejki, a lud...
pinkbackpacker.blogspot.com

Mówią, że Tikal jest jedynym miastem Majów położonym w dżungli. Fakt ten dla mnie osobiście czynił to miejsce szczególnie wyjątkowym. Szłam wąską ścieżką wraz z ekipą obcych ludzi, z przeróżnych krajów. Gdy zamykałam oczy miałam wrażenie, jakby ktoś odtwarz...
pinkbackpacker.blogspot.com

Na miejsce dojechaliśmy koło szóstej rano i wierzcie, lub nie, ale wcale nie byłam zmęczona! Przespałam praktycznie całą podróż, z autobusu wyszłam nowonarodzona! Wsiedliśmy do mniejszych, darmowych busików, które rozwoziły turystów do hoteli. My postanowil...
pinkbackpacker.blogspot.com

Kierowca busika miał na nas czekać przed apartamentem. Mieliśmy dużo czasu, więc zdecydowaliśmy się zejść klatką schodową - wcześniej korzystaliśmy z windy. Pierwszy raz w życiu widziałam apartament o takiej strukturze. Od końca schodów aż do recepcji prowa...

Antigua
Rynek zawsze pozostanie rynkiem. Mam przez to na myśli fakt, że widziałam w swoim życiu naprawdę dużo bazarów (nie tylko polskich, ale też tajskich, chińskich, indonezyjskich...). Robienie zakupów w tym miejscu przypomina buszowanie w second handzie, gdzie ...
pinkbackpacker.blogspot.com

Gwatemala niczym paczka M&M'sów!
Trochę dobija mnie fakt, że z dniem dzisiejszym przestaję być nastolatką. Coś się skończyło, coś się zaczyna, ale (co najgorsze) coś już nigdy nie powróci. Mnóstwo przemyśleń, bilans całego życia i wspomnienia przelatujące przez głowę jak ekspres klatek fil...
pinkbackpacker.blogspot.com

Gdy przebywam na innym kontynencie, kompletnie oderwana od codzienności miewam zjawisko, które nazywam „europejskim snem”. Uświadamia mi ono jak umysł szybko przywyka do szarej, zwykłej codzienności. Przebywam gdzieś na końcu świata, kładaję się spać i odla...

Wstęp
Nie jestem w stanie ocenić jak długo zbierałam się z założeniem tego bloga. Plany i pomysły na przemian znikały i pojawiały się w mojej głowie. Miałam ochotę prowadzić stronę o treści lajfstajlowo-podróżniczej. Trochę o wyjazdach, trochę o przygodach, a tro...