Arghir Mircea

Faust de Purcărete - o piesă de teatru din altă lume
Știam despre Faust două lucruri: 1. Că este scris de Goethe 2. Că este un must do! Prietena mea Laura, care trebuia să fie cu noi la SibFest în Sibiu, l-a văzut cu un an în urmă, mi l-a povestit în mare, așa că mi-am propus să-l vedem și noi. Și uite așa am...

Ziua Porților Deschise în Portul Militar Constanta
Weekendul trecut 9-10 august, nu aveam nimic în plan, știam ce evenimente sunt, mai exact Ziua Porților Deschise în Portul Militar, dar nu aveam nici o tragere de inimă să merg. Am mai mers de două ori, când se ținea în aceeași zi cu Ziua Marinei, pe 15 Aug...

Ziua Universală a Iei in ceainărie si pe bicicletă
După cum știți deja de câțiva ani serbăm Ziua Iei pe 24 iunie. Mi-am adus aminte încă din concediu, mi-am luat o iei la mine special, dar credeam că este pe 21 iunie, și în ziua aia am uitat complet, mi-am adus aminte de-abia seara în camping. Din fericire ...

Despre cum ne-am planificat vacanța de vară
Tot timpul mi-am dorit să povestesc în amănunt sau poate în linii mari (depinzând de vacanță), despre cât de bine ne planificăm noi o vacanța. Ei bine, m-am hotărât să fac acest articol despre vacanța care tocmai a trecut. Din păcate am ales vacanța greșită...

FITS 2013 - partea a II-a
Vacante in doi

FITS fits me - partea II
V-am povestit cum a fost în prima noastră zi de FITS , a fost ca o sărbătoare, eram atât de încântați seara târziu când am ajuns la pensiune, încât pentru a doua zi ne-am făcut programul atât de legat de programul Festivalului, încât aveam doar 20 minute să...

Se aproprie Festivalul de Teatru de la Sibiu
FITS fits me - Partea I

Sa pictam putin

Despre cum m-am apucat de pictura Ebru
Anul trecut în septembrie o tot auzeam pe Diana Slav că se apucă de tehnica picturii pe apă, nu știu de ce dar aveam o
reținere în a o întreba ce și cum despre pictură. Dar într-o zi când
deja auzeam a treia oară că se apucă de pictură pe apă, am spus de ...