elif berna ÖZEREN
93 followers
elif berna's posts

Manisa-Salihli(Sardes)- Alaşehir-Sarıgöl Gezi Rehberi
Merhaba , Avrupa yazılarından sonra memleketimden de bahsetmeden olmaz dedim. Manisa ülkemizin batısında yer alan, İzmir'e yaklaşık yarım saatlik mesfede bulunan Şehzadeler Şehri diye geçen ilimiz. Ben aslında Manisa'ya oldukça uzak bir ilçesinde oturuyorum...

Çevreyle uyumlu estetik yapılar(Hundertwasser) ve Eğlenceli Lunapark Viyana-2
Opera'dan çıktıktan sonra rasgele yürümeye başlıyoruz. Viyana'da her yerde bir müze,saray,anıt vb. görebilirsiniz. Önümüze yine Viyana'nın en önemli saraylarından birisi,Hofburg İmparatorluk Sarayı geliyor. Habsburg Hanedanlığı'nın gücü arttığında genişleti...

Habsburg Hanedanlığı'nın Şehri : Viyana
Viyana  Bratislava'ya 1 saat mesafede bulunan Avusturya'nın başkenti Viyana'da 3 gün kaldık. Avusturya'nın en kalabalık şehri olan Viyana kozmopolit ve kalabalık bir şehir. Sırtçantalı ve genç gezginlere yönelik hostel seçeneklerinden  Hostel Hütteldorf  u ...

2015-01-24
2 Photos - View album

Topkapı Sarayı
Bugün Türkiyeden bir yazı koymak istiyorum. 3 kez ziyaret ettiğim Topkapı Sarayını yazmak istedim bloguma.  Fatih Sultan Mehmed’in 1453 yılında İstanbul’u fethetmesinden sonra 1460 yıllarında yapımına başlanan ve 1478 yılında tamamlanan Saray; Marmara Deniz...

LittleBİGCity , Bratislava : Slovakya'nın başkenti
Polonya benim için ilk yurtdışı deneyimimdi. Bratislava ise Polonya'dan sonraki ilk deneyimimdi :)Bratislava gezdiklerim içinde en küçük başkent(ve en sevimli minik :)). Polskibustan biletlerimizi aldıktan sonra hostel araştırmaya başladık. Patio Hostel hem...

Kraków...
Auschwitz ve Birkenau kamplarından sonra akşamüzeri şehir meydanında turladım biraz. Avrupa'nın en büyük meydanına sahip Kraków, Rynek Główny.  Burası şehrin Old Town bölgesi ,renkli ,eski mimari açıdan çeşitli evlerin , tarihi yapıların bulunduğu oturup şe...

‪#‎barcelona‬ ‪#‎amsterdam‬ ‪#‎berlin‬ ‪#‎ibiza‬ ‪#‎vatikan‬ ‪#‎rome‬ ‪#‎krakow‬ ‪#‎warsaw‬ ‪#‎wien‬ ‪#‎budapest‬ ‪#‎bratislava‬ ‪#‎enjoy‬ ‪#‎travel‬ ‪#‎europetrip‬ ‪#‎prague‬ ‪#‎live‬ ‪#‎life‬ ‪#‎memories‬