Profile cover photo
Profile photo
lovenovel enterprise
226 followers
226 followers
About
lovenovel's posts

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 18
“Naim,” bisik Azzahra. Laju kepala Naim berpaling ke belakang. Melihat mata Azzahra yang bulat. Ada garis-garis panik pada sorotan mata temannya itu. “Tu... ab... Abang Farouk...” Spontan Naim serta Zayn menghalakan wajah ke arah panahan mata Azzahra. Zayn ...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 17
“Helo?” “Helo. Pak cu? Abang ni. Pak cu ada kat Penang tak?” Berkerut dahi Zayn. Mengapa suara anak saudaranya kedengaran begitu terdesak? Panik semacam. “Ada. Pak cu memang dah dua tiga hari kat sini. Kenapa bang?” “Ara! Ara, pak cu!” “Kenapa dengan dia?” ...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 16
“Zayn...” Zayn yang duduk bersendirian di ruang tamu mengangkat wajah. “Dah lama sampai?” soal Puan Mashitah seraya mengambil tempat di sebelah adiknya. “Baru je, long. Epul yang bukakkan pintu. Kak long tengah solat katanya,” balas Zayn mesra. Namun hati t...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 15
Farouk berkira-kira sama ada ingin keluar dari perut kereta atau tidak. Kalau ikutkan kata egonya, tentu sekali dia tidak mahu menjejakkan kaki ke rumah Mak Su Sakinahnya ini. Namun rajuk si ibu sudah berlarutan ke lebih seminggu lamanya. Kata dua daripada ...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 14
Pagi yang dingin. Sepanjang malam hujan tidak berhenti mencurahkan rahmat ke muka bumi. Enak Azzahra meringkuk di dalam selimut namun tidurnya tidak lena. Semuanya kerana terlalu mengenangkan perbualan antara dirinya dengan Iman malam tadi. “Eloklah kak lon...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 13
Tajam mata Zayn menikam ke wajah lelaki yang berusia dalam lingkungan lewat 50-an di hadapannya. Di sebelah lelaki itu, duduk perempuan yang kalau diikutkan hati, mahu dicencang-cencang saja sampai lumat. Biar puas hatinya. “Apa uncle cakap?” “Uncle bersala...

Post has attachment
Mr.Babe Magnet??? Not!!! - Bab 12
“Terima kasih pak cik, tumpangkan saya balik,” ucap Azzahra. Rasa amat janggal dengan keheningan suasana. Ini kali kedua Zayn menghantarnya pulang. Sekali di Kuala Lumpur dan sekali di Pulau Pinang. Tidak enak pula mengenangkan dirinya yang sudah termakan b...

Post has attachment
Cinta Asma & Ferhad - Bab 32
“SAYA minta maaf, nek.” “Bukan minta maaf dengan aku. Tapi isteri kau. Jangan cakap boleh balik kalau kau memang tak boleh balik,” marah Nek Som. Tak sangka cucu kesayangannya boleh buat begitu. Dia mengeluh kesal. “Yang sakit dan meninggal tu, ibu mentua k...

Post has attachment
Cinta Asma & Ferhad - Bab 31
ASMA terduduk. Dunianya gelap. Dia pandang kakak sebiliknya dengan pandangan kosong. Dia pandang Aida dengan pandangan kosong. Fikirannya kosong. “Asma... dengar tak apa yang aku cakap ni?” tanya Aida. “Asma...” Aida goyang tangan Asma untuk menyedarkannya....

Post has attachment
Cinta Asma & Ferhad - Bab 30
“SIAPA yang telefon, bang?” soal Mariana. “Mak.” “Dia nak apa?” Fakrul bersandar di sofa. Dia termenung seketika. Dia tak ingat sangat rupa besannya. Malah bercakap pun tidak. Kali pertama dan terakhir berjumpa pada malam pernikahan Ferhad. “Dia nak apa?” s...
Wait while more posts are being loaded