Profile cover photo
Profile photo
Nor Azlina
60 followers -
seorang penulis blog sepenuh masa
seorang penulis blog sepenuh masa

60 followers
About
Posts

Post has attachment
Sekarang ni kan,ramai kanak-kanak mahupun dewasa yang mempunyai kulit sensitif.Yang mengalami kegatalan kulit..pantang silap sedikit.Maka timbul lah kerengsaan kulit.

Untuk masalah tersebut,dapat diselesaikan dengan menggunakan produk semulajadi yang bebas toksid..

anak Ina pun baru sahaja disahkan mempunyai ekzema sebenarnya, mujurlah ina jumpa produk ini..Dari pencuci pakaian sehinggalah penjagaan harian lain.

#chomelproduct
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
#nurimanqhaisaradotcom

Post has attachment
Sekarang ni kan,ramai kanak-kanak mahupun dewasa yang mempunyai kulit sensitif.Yang mengalami kegatalan kulit..pantang silap sedikit.Maka timbul lah kerengsaan kulit.

Untuk masalah tersebut,dapat diselesaikan dengan menggunakan produk semulajadi yang bebas toksid..

anak Ina pun baru sahaja disahkan mempunyai ekzema sebenarnya, mujurlah ina jumpa produk ini..Dari pencuci pakaian sehinggalah penjagaan harian lain.

#chomelproduct
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
#nurimanqhaisaradotcom

Post has attachment
Sekarang ni kan,ramai kanak-kanak mahupun dewasa yang mempunyai kulit sensitif.Yang mengalami kegatalan kulit..pantang silap sedikit.Maka timbul lah kerengsaan kulit.

Untuk masalah tersebut,dapat diselesaikan dengan menggunakan produk semulajadi yang bebas toksid..

anak Ina pun baru sahaja disahkan mempunyai ekzema sebenarnya, mujurlah ina jumpa produk ini..Dari pencuci pakaian sehinggalah penjagaan harian lain.

#chomelproduct
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
#nurimanqhaisaradotcom

Post has attachment
Agak sedikit sibuk lately sepanjang bulan Ramadan ni.Masa betul-betul mencemburui dengan Ina ni tau.Rasanya,masa agak pendek sepanjang bulan puasa (2018) ni kan? Eheheeh..Ker perasaan Ina sorang jer ehhh?

Korang dah juzuk berapa dah sepanjang puasa ke 8 ni? hmm.. moga korang manfaatkan masa yang ada ni spanjang ramadan dengan mengingati allah selalu.

#kbba9
#kelabbloggerbenashaari

Post has attachment
buntu nak masak ape yer berbuka nanti? lagi-lagi menu ikan.. mesti muak kan,asyik tumis ikan,goreng ikan..sesekali nak lah jugak mencuba resipi lain pula kan?

Okay..bolehlah mencuba resipi Ikan Percik ni .. Gerenti bertambah tambah nasi nanti..

#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
Ikan Percik
Ikan Percik
nurimanqhaisara.com

Post has attachment
buntu nak masak ape yer berbuka nanti? lagi-lagi menu ikan.. mesti muak kan,asyik tumis ikan,goreng ikan..sesekali nak lah jugak mencuba resipi lain pula kan?

Okay..bolehlah mencuba resipi Ikan Percik ni .. Gerenti bertambah tambah nasi nanti..

#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
Ikan Percik
Ikan Percik
nurimanqhaisara.com

Post has attachment
buntu nak masak ape yer berbuka nanti? lagi-lagi menu ikan.. mesti muak kan,asyik tumis ikan,goreng ikan..sesekali nak lah jugak mencuba resipi lain pul akan?

Okay..bolehlah mencuba resipi Ikan Percik ni .. Gerenti bertambah tambah nasi nanti..

#kbba9
#kelabbloggerbenashaari
Ikan Percik
Ikan Percik
nurimanqhaisara.com

Post has attachment
bagi mereka yang takutkan kolesterol tu.Ina rasa korang patut mencuba resipi ini.Ia mudah dan cepat! Rasa tetap sama..,yang membezakan tiada santan.Paras Kolesterol korang pun selamat!

selamat mencuba..

#kbba9 #kelabbloggerbenashaari
Rendang Ayam Tanpa Santan
Rendang Ayam Tanpa Santan
nurimanqhaisara.com

Post has attachment
bagi mereka yang takutkan kolesterol tu.Ina rasa korang patut mencuba resipi ini.Ia mudah dan cepat! Rasa tetap sama..,yang membezakan tiada santan.Paras Kolesterol korang pun selamat!

selamat mencuba..

#kbba9 #kelabbloggerbenashaari
Rendang Ayam Tanpa Santan
Rendang Ayam Tanpa Santan
nurimanqhaisara.com

Post has attachment
bagi mereka yang takutkan kolesterol tu.Ina rasa korang patut mencuba resipi ini.Ia mudah dan cepat! Rasa tetap sama..,yang membezakan tiada santan.Paras Kolesterol korang pun selamat!

selamat mencuba..

#kbba9 #kelabbloggerbenashaari
Rendang Ayam Tanpa Santan
Rendang Ayam Tanpa Santan
nurimanqhaisara.com
Wait while more posts are being loaded