Profile cover photo
Profile photo
uncle gedek
1,152 followers -
uncle gedek
uncle gedek

1,152 followers
About
Posts

"Kok ya pun nak salin...! Tutuplah sikit dengan kain. Jangan tanpa seurat benang! Aduh!" ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-20-2018.html

"Kok ya pun nak salin...! Tutuplah sikit dengan kain. Jangan tanpa seurat benang! Aduh!" ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-20-2018.html

"Tetapi mungkin dia lupa nak tulis hari yang hari ni hari Ahad dia juga tutup... Grrrrrr...!" ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-19-2018.html

"Tetapi mungkin dia lupa nak tulis hari yang hari ni hari Ahad dia juga tutup... Grrrrrr...!" ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-19-2018.html

"Kadang-kadang unlce tengok kucing-kucing di pasar ni makanannya lebih mewah dari #kucing-kucing di rumah..." 😍 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-18-2018.html

"Kadang-kadang unlce tengok kucing-kucing di pasar ni makanannya lebih mewah dari #kucing-kucing di rumah..." 😍 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-18-2018.html

"Dulu cikgu uncle selalu berpesan... "Lain kali buka mata tu luas-luas! Err... Macam ni cukup luas, cikgu?" 😳 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-17-2018.html

"Dulu cikgu uncle selalu berpesan... "Lain kali buka mata tu luas-luas! Err... Macam ni cukup luas, cikgu?" 😳 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-17-2018.html

"Laaa... Ini siapalah yang tumpahkan cat hingga jadi macam ni? Kan dah satu daerah bertukar warna merah! Agak-agak kalau kita ikut kesan cat tu, sampai ke rumah dia tak? Baahaha!" 😜 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-16-2018.html

"Laaa... Ini siapalah yang tumpahkan cat hingga jadi macam ni? Kan dah satu daerah bertukar warna merah! Agak-agak kalau kita ikut kesan cat tu, sampai ke rumah dia tak? Baahaha!" 😜 ~ https://blogbeginsatforty.blogspot.com/2018/08/august-16-2018.html
Wait while more posts are being loaded