Profile cover photo
Profile photo
ubai ismail
553 followers -
BLOGGER I ADVERTORIAL I MEDIA
BLOGGER I ADVERTORIAL I MEDIA

553 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
HAEL & DAYANG TEPATI RAMALAN JUARA AJL 33, PERSEMBAHAN SUFIAN SUHAIMI CURI TUMPUAN
Mesti ramai yang dah tahu siapa juara AJL 33 kan. Ya, Hael dan Dayang berjaya merangkul tempat pertama dalam AJL kali ini. Tahniah di ucapkan. Sebelum Anugerah Juara Lagu ni mula, aku ramal yang Hael akan menang satu anugerah dan terbukti benda tu. hehe Lag...
Add a comment...

Post has attachment
Senarai Pelakon Drama Senafas Rindu
Mulai 3 Febuari ini, Drama Senafas Rindu akan mula ditayangkan di Astro bagi menggantikan drama kan ku kejar cinta kamu. Antara pelakon utama dalam drama ini adalah Syafiq Kyle dan Elizabeth Tan . Tarikh Mula Tayangan : 4 Februari 2019 Waktu Tayangan : Isni...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Biodata Elizabeth Tan Pelakon Drama Senafas Rindu
Biodata Elizabeth Tan . Assalamualaikum, wah sekarang ni elizabeth tan dah jadi pelakon lah. Terbaru untuk tahun 2019, dia merupakan pelakon dalam drama senafas rindu dan digandingkan dengan Syafiq Kyle. Selain dari berlakon, lizzy juga asalnya seorang peny...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Live Streaming Anugerah Juara Lagu 33 ( AJL 33) 3.2.2019
Live Streaming Anugerah Juara Lagu 33 ( AJL 33). Malam ini kita punya ! ehh haha Aku tau ramai yang tak sabar nak tengok AJL 33 kan. Aku boleh kata anugerah ni antara anugerah yang paling dinantikan oleh peminat musik tempatan. Memasuki edisi yang ke 33 men...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Cerekarama Misi Penculikan Cinta
Malam ini akan di siarkan cerekarama Misi Penculikan Cinta di TV3. Seperti biasa untuk minggu terakhir sebelum AJL 33 ni, cerita ini akan dibarisi pelakon seperti Sissy iman dan Niezam Zaidi tau. Bukan senang nak tengok Sissy iman berlakon kan. hehe Waktu T...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded