Profile cover photo
Profile photo
ubai ismail
515 followers -
BLOGGER I ADVERTORIAL I MEDIA
BLOGGER I ADVERTORIAL I MEDIA

515 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
Biodata Neera Azizi Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz
Biodata Neera Azizi Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz . Nama neera azizi semakin menjadi bualan ramai apabila dia membintangi drama yang di tayangkan di tv 3. korang mesti tengok juga kan drama ni. korang tahu tak cerita apa yang neera ni berlakon. haaa ...

Post has attachment

Post has attachment
VIRAL INI PUNCA ORANG SUKA BAWA MOTOR DARIPADA KERETA
Baru-baru ni terfikir sebab apa orang suka bawa motor berbanding kereta. Mungkin sebab kos perjalanan lebih murah dan menjimatkan berbanding kereta. nak pergi kerja pun senang. tapi bahaya kot bawa motor. sekali kena sondol, fuhh bahaya. VIRAL INI PUNCA ORA...

Post has attachment
' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway
' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway . Semalam kecoh di media sosial mengenai jambatan pulau pinang akan di tutup selama setahun. jadi ramai lah tanya betul ke jambatan akan di tutup. habis tu nak pergi kerja macam mana? nak pakai kapal s...

Post has attachment

Post has attachment
JANGAN AMBIL 'PORT' KISAH RUMAHTANGGA ORANG
Assalamualaikum, hari ni kita sembang santai sat berkenaan dengan satu isu yang menjadi kegemaran rakyat malaysia. ya, macam yang korang baca tajuk atas ni, pasal kisah rumah tangga orang. korang perasan tak yang sekarang ni banyak kisah rumah tangga orang ...

Post has attachment

Post has attachment
VIRAL TEMPAT NI AKAN DI SERBU HUJUNG MINGGU
kita kalau bosan, mesti kita nak lepak satu tempat yang menarik. macam aku , aku lebih suka tempat yang nature untuk tenang kan fikiran. VIRAL TEMPAT NI AKAN DI SERBU HUJUNG MINGGU ada yang suka pi shopping compleks sebab nak release stress. kalau aku, mema...

Post has attachment
Live Streaming Sukan SEA 2017 Malaysia vs Singapura
Live Streaming Sukan SEA 2017 Malaysia vs Singapura. Skuad negara yang bakal bertemu dengan singapura malam ini sudah pasti ingin memungut 3 mata berharga setelah menewaskan Brunei baru-baru ini. Singapura pula kalah dengan Myanmar dalam aksi pembukaan. Sud...
Wait while more posts are being loaded