Profile cover photo
Profile photo
Sumi Jelly
855 followers
855 followers
About
Sumi's posts

Post has attachment
Selamat Hari Jadi Iskandar yang ke 10!
Alhamdulilah.............. Hari ni genap la usia anak ke 3 saya Muhammad Iskandar yang ke 10. Tahun ni Darjah 4... dah masuk ke sesi pagi...  maka kenela pandai urus diri.. Ibu sentiasa doakan yang terbaik untuk anak ibu.... Selamat Ulang Tahun Kelahiran an...

Post has attachment
Bermula la episod belajar hidup berdikari untuk Danial
Wash...sedar tak sedar rupanya hari ni dah 14 hari di bulan Januari... kiranya dah dekat 1 minggu Danial duduk di asrama...sob..sob..sob Sebenarnya... Danial saya dah hantar dia belajar Tahfiz di salah sebuah sekolah Tahfiz di Ulu Langat jer... 04 Januari 2...

Post has attachment
Lego® Batman Experience di Toys ‘R’ Us Midvalley Megamall
Halluuuuuuuuu........... esok hari sabtu? ada ke mana-mana ker?? Haaaaaaaaa...... moh la ke Toys ‘R’ Us Midvalley Megamall ada Acara Lego Batman sempena Lego® Batman Movie yang akan di tayangkan tak lama lagi.... Tarikh : 14 Januari 2017 Tempat : Toys ‘R’ U...

Post has attachment
[DRAMA] 7 Hari Mencintaiku
Sebenarnya saya tak layan pun cerita ni.. sebab dekat kul 7 malam bersiaran kan.. time tu la nak masak, nak mengemas, nak menyediakan makan malam...hahahaha Kalau layan citer ni mau tak berasap.. jadi saya ambik keputusan x yah buka tv pun..tunggu dah habis...

Post has attachment
Selamat Tahun Baru 2017!!

Post has attachment
Selamat Tahun Baru 2017!!
Masih sempat algi kan nak ucapkan Selamat Tahun Baru kan? Hampir lupa nak wat entry pertama di Tahun 2017.....hahahahaha Semoga Tahun 2017 akan membawa lebih kebahagiaan... lebih rezeki dan juga lebih peluang untuk di rebut..... Selamat Tahun Baru semua!!!!!!

Post has attachment
Belajar sambil berhibur di Little Kingdom
Bila mula jer cuti sekolah pening kepala nak atur kegiatan mereka... hahaha. Maklumla saya kan bekerja... hanya hujung minggu jer ada masa itu punkalau tak penuh jadual la...hahaha Jadi baru-baru ni.. saya ada urusan ke KL.. jadi ikutkan malas nak pergi seb...

Post has attachment
Kisah Iskandar - Jari kaki terkehel
Sebenarnya kisah Iskandar ni dah lama.. dah sebulan pun berlalu...hehehe tapi nak citer gak.. nak buat kenangan.. nanti mana tahu dia besar, dia leh tengok kisah nya dalam blog gituewww....hahaha 05 November 2016 - Sabtu Hari sabtu tu ada Karnival kat SKJ4....

Post has attachment
Menjamu selera di Bear Grille, De Centrum Mall

Post has attachment
Menjamu selera di Bear Grille, De Centrum Mall
Lagi beberapa minggu tahun 2016 akan berlabuh.. sebelum tu mari la kita update seberapa banyak citer yang lupa nak dishare... hahaha Awal bulan Disember tu hari sempat la pergi makan kat tempat baru.... sebab selalu sangat kuar kat timeline FB kan promonya....
Wait while more posts are being loaded