Profile cover photo
Profile photo
nurdilla zaini
41 followers
41 followers
About
Posts

Post has attachment
Alhamdulillah... berjaya juga Dell membina website yang ringkas ini untuk pendokumentasian berkenaan dengan Pak Engku.

Kali pertama Dell cuba menggunakan WordPress. Selama ini, Dell lebih gemar menggunakan blogspot.

Bagi mereka yang ingin mengenali Pak Engku dengan lebih rapat, bolehlah melayari www.engkuansaruddinagus.wordpress.com.
Biodata
Biodata
engkuansaruddinagus.wordpress.com
Add a comment...

Post has attachment
Projek Karipap Mini Raya
Karipap Mini Serunding Ikan Biasanya kita dengar Projek Kad Raya, kan? Kali ini, kami buat Projek Karipap Mini Raya pula. Anda beli karipap mini dari kami, kami boleh poskan Karipap Mini Serunding Ikan ini ke mana-mana alamat tempat yang hendak dihantar. St...
Projek Karipap Mini Raya
Projek Karipap Mini Raya
karipappusarkluang.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Cabaran menjadi Siswazah
Tulis Tesis Permulaan Ramadan yang sangat mendamaikan hati Dell. Semalam, diberikan Allah titik keluar bagi masalah penulisan tesis Dell setelah berjumpa dengan salah seorang jawatankuasa tesis. Alhamdulillah... Penulisan tesis tersebut lama tertangguh. Sv ...
Cabaran menjadi Siswazah
Cabaran menjadi Siswazah
kakdell.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Karipap Mini Serunding Ikan
Karipap Mini Serunding Ikan Assalammualaikum kepada semua peminat karipap! Sudah lama, pihak kami menyepi di sini. Menyepi itu, bukan bermakna pihak kami sudah hentikan pembuatan karipap ini. Tempahan masih berjalan melalui pelanggan-pelanggan yang masih se...
Karipap Mini Serunding Ikan
Karipap Mini Serunding Ikan
karipappusarkluang.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Produk Kecantikan Yashfien Fantastic
Produk Kecantikan Yashfien Fantastic yang diasaskan oleh Ybhg. Dato' Dr. Hj. Ansaruddin Agus (Pak Engku). Ada yang bertanya kepada Dell, "La ni ko pakai produk apa? Kulit ko dah tak kering macam dulu." Kalau nak tahu, inilah produk kecantikan yang Dell paka...
Add a comment...

Post has attachment
Serum Nickellskin: Serum Terkini Dari Korea
Cerita mengenai kecantikan ini tidak akan habis. Bak kata pepatah, 'Takkan Telan Dek Zaman', betulkan? Semua wanita mahukan dirinya nampak cantik dan muda, tidak kiralah sama ada pada paras rupa mahupun bentuk badan. Tambah-tambah di bahagian muka. Itulah b...
Add a comment...

Post has attachment
Ketika Dell meneliti dan mengedit karya ini, terus terang Dell katakan yang Dell kagum dengan pengolahan penulis.

Beliau mempunyai bakat dalam penulisan bergenre ini.

Fakta dan rujukan yang dilakukan oleh penulis ini sangat teliti. Melalui karyanya, kita tahu yang penulis ini banyak membuat rujukan sebelum menulis.

Dell sedang menunggu penulis ini menghantar karya yang seterusnya.
Apa kisah yang akan ditulis oleh beliau nanti?

Tunggu... Jangan ke mana-mana. Teruskan bersama Buku SO.

P/S: Nak memiliki buku ini? Jangan segan-segan pm Dell.

#KakDell
#kbba9
#bukuso
#dahbacakebelum
#KelabBloggerBenAshaari
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Ni cheq nak habaq mai, jomlah pakat ramai-ramai ke Pesta Buku MPH di Amanjaya Mall, Sg. Petani Kedah tu.

Ada sesi bersama-sama dua penulis SO Publishing turun di sana nanti hari Sabtu ni.

Dell pun ada sekali tau. Nak bergambar dengan Dell pun boleh. πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Dell tunggu hangpa semua noo...

Dell
Editor dan penulis Buku SO
editor@bukuso.com

#KakDell
#kbba9
#bukuso
#dahbacakebelum
#KelabBloggerBenAshaari
Photo
Add a comment...

Post has attachment
Jika hendak menghantar manuskrip, bolehlah emel ke alamat ini editor@bukuso.com
Photo
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded