Profile cover photo
Profile photo
luqman zakaria
290 followers -
Lifestyle Blogger
Lifestyle Blogger

290 followers
About
Posts

Post has attachment
Jom pekena kambing bakar di Setia Alam
Add a comment...

Post has attachment
Kedai makan kambing bakar sedap di Setia Alam
Dah lama tak makan kambing bakar. Tengok balik gambar gambar kambing bakar dalam phone ini terus mengidam. Alang alang dah mengidam tuh baik saya kongsikan dengan anda semua satu tempat makan kambing bakar yang sedap di Setia Alam. Kedai yang dimaksudkan ad...
Add a comment...

Post has attachment
Hantu kak limah datang ipoh nak buat apa? Kalau nak tahu baca artikel ini.
Add a comment...

Post has attachment
Hantu Kak Limah datang ke Ipoh pulak! Nak buat apa?
Ini bukan gossip tau! Ini betul betul punya. Hantu Kak Limah akan datang ke ipoh tak lama lagi. Lokasi? Semestinya tempat yang menjadi tumpuan ramai iaitu Movie Animation Park Studios (MAPS) Ipoh Perak .  Tujuannya adalah untuk menjayakan Hantu Kak Limah Th...
Add a comment...

Post has attachment
Ada roller coaster best di perak? jom la pergi!
Add a comment...

Post has attachment
Roller Coaster Boboiboy ada di Perak. Betul ke nih?
Bila kali terakhir anda menaiki roller coaster? Kalau saya kali terakhir naik roller coaster 6 tahun lepas. Tempoh masa yang agak lama kan. Teringin nak naik lagi sebab seronok tapi penakut. Macam mana tuh?  Mungkin lepas ini saya akan beranikan diri untuk ...
Add a comment...

Post has attachment
7 Muzium yang menarik untuk dilawati di Penang
7 Muzium yang menarik untuk dilawati di Penang |  Salah satu destinasi pelancong yang menjadi pilihan ramai adalah Pulau Pinang kerana disana terdapat banyak lokasi pelancongan yang cukup menarik untuk dilawati termasuklah Muzium. Untuk artikel kali ini, ak...
Add a comment...

Post has attachment
Pas bulanan Rapid KL tanpa had RM100 dan RM50
Pas bulanan Rapid KL tanpa had RM100 dan RM50 | Sebagai rakyat Malaysia yang menggunakan pengangkutan awam di bandar Kuala Lumpur ini aku rasa sangat teruja dengan berita pas bulanan Rapid KL yang dikeluarkan baru baru ini.  Kisah sedih dulu dulu- Waktu aku...
Add a comment...

Post has attachment
Serious la diet pisang??
Add a comment...

Post has attachment
Betul ke diet pisang boleh kurus?
Betul ke diet pisang dapat kuruskan badan? | Untuk artikel kali ini aku nak berkongsi dengan korang semua mengenai diet pisang. Sejujurnya aku belum pernah tahu tentang diet pisang sebelum ini. Asalnya aku mencari maklumat berkaitan dengan kebaikan buah pis...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded