Shared publicly  - 
 
Fan of the night got my face on the back of his haircut. I have looked better but still cool. :p

@fluffyguy
309
32
Michael Hoover's profile photoJully.P Mendex's profile photojilyan spicer's profile photoUchiha San's profile photo
155 comments
Translate
 
Jól nézel háturol de előröl sokkal jobban. Ezért a hátsodat inkább ne mutogasd.
Translate
 
this is a crazy haircut.man be careful you will have your neck twisted because this part itself looks like the actual face
 
Vicces de nem biztos, hogy igaz. Az előttem hozzászolónak igaza lehet. Hahahahaha.
Translate
 
i fear someone see me in take a bath in bathroom very fear fear coz someone will to feel cool hahahaha i'm black coz works don't hv fan love me . i feel pity myself
Translate
 
The eyes remind me of the cheech and chong times as they brought that "green" bus from mexico to the US...^^
 
sdgflkmşjtrjhrfhgt Awesome
 
that is sooo... what for it AAWWEESSOOMMEE!!!!!!!!!!!!!!
Translate
Translate
 
I'm sure it's not just the angle but what is up with that guy's ears?
 
That's actually very useful in tiger country!!
 
do u know why i stoped the car? cause u can smell it!!! favorite joke!!!
 
awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
that is awesome do you think they can do lady gaga jk
 
I took my girlfriend (now wife) to one of your shows in Chicago on our 3rd date, and 4 years later she still remembers how hilarious your comedy was. Stay awesome Gabriel!
 
i dont find that very "cool"
but nice job
 
There are so many ways of showig art aren't there????
 
That is just creepy and very very scary
 
Well,thats not creapy at all,talk about eyes in the back of your head...lolz
 
sweet love the art
 
that looks abseloutly nothing like fluffy...legit
 
Hahahahahahahahahahahahahahahaha that's funny
Translate
 
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol lol lol
 
cool alto it looks sorta demented
 
fluffy guy please please please please please please please please come to vancouver B.C.!!! me and my family adore your jokes!! we really want to see you!! we wanted to see you in new york in april but we coulnt get tikets. please come to vancouver!!
 
Maybe u should get ur head cut like that and u will be twice as funny! 
 
Kinda looks more like Sloth from The Goonies! "Hey you guys! "
 
lol you look nothing like that you look way better
 
He looks like the guy from the Goonies who are Babe Ruth's! Lol
 
that face looks really creepy and kinda drunk :P lol
 
FIGAAAARRRROOOOO.... YOU ARE BIG ARTIST
 
That's not Gabriel I. .... it's SLOTH from the GOONIES!
 
he could of went to a better tattoo artist lmao!!
 
a better hair-sylist such as myself couldve done u justice :)
 
Looks ugly... Why would anyone do that to themselves
 
@ chris guerrero
fluffy fans do this kinda stuff, like me! :)
Translate
Add a comment...