Profile

Cover photo
chegu zam
Works at Blogger
Lives in Malaysia
354 followers|19,449,989 views
AboutPostsPhotosYouTube+1's

Stream

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Pembinaan Geometri Flash
Interaktif untuk membantu guru mengajar pembinaan geometry menggunakan teknologi terkini. Ada pembaris, pensel, protraktor dan jangkalukis. Mungkin memudahkan anda mengajar asas pembinaan. Selamat mencuba Sekadar hiasan
 ·  Translate
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Game transformation
Untuk anda mantapkan lagi pemahaman transformasi, jom main game ini.. Jadi, chegu buat pertandingan untuk anak murid chegu sahaja , kelas 2RK1, 2ERA2 DAN 2TES1. Printscreen markah tertinggi anda dan email kepada chegu2@yahoo.com Jangan lupa letak nama dan k...
 ·  Translate
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Khasiat Kacang Botol atau Kacang Kelisa
Petang tadi, adalah tergatal tekak nak merasa ayam peneyet... lama tak makan. Jadi setelah siap beli ada ula ulam yang diletak agak bukan yang biasa... selalunya timun dan salad... ada pula kacang botol diletakkan bersama.. Em buat yang tak Tahu ni ye gamba...
 ·  Translate
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Mancing Kolam di Minyak Bekoh, Batu Pahat
Lama dah tak memancing ikan besar. Dah takde geng yang nak turun laut, chegu ubah hala mancing kolam buatan kat DS fishing kat Minyak Bekoh Batu Pahat Johor. Chegu mancing midnight, harga RM 65 dari jam 12 mlm sampai 7 pagi. Tapi sekarang dah kena GST 6%. A...
 ·  Translate
Lama dah tak memancing ikan besar. Dah takde geng yang nak turun laut, chegu ubah hala mancing kolam buatan kat DS fishing kat Minyak Bekoh Batu Pahat Johor. Chegu mancing midnight, harga RM 65 dari jam 12 mlm sampai 7 pagi. ...
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Projek Mural Matematik
Terfikir juga pada awalnya, Mural Matematik?... nak buat apa ye?, Nape tak mural sivik ke?, mural moral ke? Takut takde nilai estetika dan unsur seni dalam mural matematik ni. Projek ni ketua panatia yang rancang. Dia takbleh buat, terpaksa la kita yang bua...
 ·  Translate
Terfikir juga pada awalnya, Mural Matematik?... nak buat apa ye?, Nape tak mural sivik ke?, mural moral ke? Takut takde nilai estetika dan unsur seni dalam mural matematik ni. Projek ni ketua panatia yang rancang. Dia takbleh...
3
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Gempar!! Tragedi MH17
Pagi, 18 Julai 2014 - Terkejut ... Mengapa dugaan banyak berlaku akhir-akhir ini? Terang-terangan pesawat komersil, kenapa ditembak? Kapal Terbang MAS ditembak jatuh di Ukraine membunuh 298 orang. Mungkin pemberontak Rusia.. Sehingga kini masih tidak diketa...
 ·  Translate
Pagi, 18 Julai 2014 - Terkejut ... Mengapa dugaan banyak berlaku akhir-akhir ini? Terang-terangan pesawat komersil, kenapa ditembak? Kapal Terbang MAS ditembak jatuh di Ukraine membunuh 298 orang. Mungkin pemberontak Rusia...
3
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Cara Halau Tikus Masuk Rumah
Jom Banteras perosak En. Tikus... sekali tengok tak sekiut kucing untuk dibelai-belai.. kalau ok pun tikus peliharaan / hamster. Justeru, ramailah yang tercari-cari macamana nak menghalau tikus keluar rumah. Dalam carian en. google, banyak juga yang mencada...
 ·  Translate
Jom Banteras perosak En. Tikus... sekali tengok tak sekiut kucing untuk dibelai-belai.. kalau ok pun tikus peliharaan / hamster. Justeru, ramailah yang tercari-cari macamana nak menghalau tikus keluar rumah. Dalam carian en. ...
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Nota Matematik Tingkatan 2 | Bab 8 : Koordinat (Coordinate)
Koordinat mengikut sistem Satah Chartesian (Coordinate in Chartesian Plane) tag : Paksi-x, Paksi-y, asalan, Kuadrant I, Kuadrant II, Kuadrant III, Kuadrant IV, Plot titik, x-axes, y-axes, origin, standard form, Quadrant I, Quadrant II, Quadrant III, Quadran...
 ·  Translate
3
chegu zam's profile photoYaya Abdullah's profile photo
5 comments
 
Masih x paham???andai kan saye xde duit 1 sen pun...mcm mane boleh ade lebih rm1????
 ·  Translate
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Tema Hari Guru 2015
Tahun 2015 memang sangat-sangat sibuk. Begitu banyak perubahan dalam sistem pendidikan sekarang ini. Bukan sahaja anak murid, malah guru juga tak terlepas dengan cabaran pendidikan sekarang ni. Terkini, chegu sedang berusaha menerapkan soalan HOTs dan LOTs ...
 ·  Translate
Tahun 2015 memang sangat-sangat sibuk. Begitu banyak perubahan dalam sistem pendidikan sekarang ini. Bukan sahaja anak murid, malah guru juga tak terlepas dengan cabaran pendidikan sekarang ni. Terkini, chegu sedang berusaha ...
1
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Memancing di Sedeli, Kota Tinggi
Projek menghilangkan tension tugas, chegu ke sedeli, kota tinggi untuk memancing. Gian teramat sangat. Lama dah tak turun kelaut. Kali terakhir adalah 3 tahun lepas. Sejak tu, hanya udang galah je, itu pun sekali. ① ② Suasana pagi nak balik dah, malam berom...
 ·  Translate
Projek menghilangkan tension tugas, chegu ke sedeli, kota tinggi untuk memancing. Gian teramat sangat. Lama dah tak turun kelaut. Kali terakhir adalah 3 tahun lepas. Sejak tu, hanya udang galah je, itu pun sekali. ① ② Suasana...
4
Ridzuan Othman's profile photochegu zam's profile photo
2 comments
 
yup..hobi memancing
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Sambutan Kemerdekaan ke-57
Salam kemerdekaan buat semua warga Malaysia. Sekali lagi kita akan menyambut hari kemerdekaan kali ke-57. Tahun 2014, banyak yang berlaku peristiwa sedih dan duka... dari kes kedaulatan di bumi sabah sehinggalah terbaru peristiwa pesawat MH17. Malaysia masi...
 ·  Translate
Salam kemerdekaan buat semua warga Malaysia. Sekali lagi kita akan menyambut hari kemerdekaan kali ke-57. Tahun 2014, banyak yang berlaku peristiwa sedih dan duka... dari kes kedaulatan di bumi sabah sehinggalah terbaru peris...
3
Add a comment...

chegu zam

Shared publicly  - 
 
Polimik Kertas, Kertas Yang Tak Sempat Di Baca
Kehidupan ini adalah seperti kertas, dilipat, simpan, koyak dan kemudian dibuang. Dunia semuanya seperti kertas. Ramai yang bersedih, bangga, malu dan gembira kerana KERTASNYA. Kerana kertas, manusia dipuji, Kerana kertas, manusia dipuja, Kerana kertas, man...
 ·  Translate
Kehidupan ini adalah seperti kertas, dilipat, simpan, koyak dan kemudian dibuang. Dunia semuanya seperti kertas. Ramai yang bersedih, bangga, malu dan gembira kerana KERTASNYA. Kerana kertas, manusia dipuji, Kerana kertas, ma...
3
Add a comment...
Story
Tagline
Hidup bersederhana
Introduction
Sekadar berkongsi ilmu agar mendapat manfaat bersama. Jika ada ingin berkongsi masalah Matematik e-mail ke chegu2@yahoo.com 
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Malaysia
Links
YouTube
Other profiles
Contributor to
Work
Employment
  • Blogger
    present
Basic Information
Gender
Male
chegu zam's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
Power Menu (root) – Android Apps on Google Play
market.android.com

Require root The power button on my phone started to act crazily and be unresponsive, so I've created the app. In case you're facing the sam

Best Apps Market - for Android
market.android.com

The easiest way to the best new Android Apps! BAM discovers new apps & games and recommends the best for you. Focused on FREE Top Apps & Top