Profile cover photo
Profile photo
chegu zam
353 followers -
Hidup bersederhana
Hidup bersederhana

353 followers
About
Posts

Post has attachment
Pembinaan Geometri Flash
Interaktif untuk membantu guru mengajar pembinaan geometry menggunakan teknologi terkini. Ada pembaris, pensel, protraktor dan jangkalukis. Mungkin memudahkan anda mengajar asas pembinaan. Selamat mencuba Sekadar hiasan
Add a comment...

Post has attachment
Cara Halau Tikus Masuk Rumah
Jom Banteras perosak En. Tikus... sekali tengok tak sekiut kucing untuk dibelai-belai.. kalau ok pun tikus peliharaan / hamster. Justeru, ramailah yang tercari-cari macamana nak menghalau tikus keluar rumah. Dalam carian en. google, banyak juga yang mencada...
Cara Halau Tikus Masuk Rumah
Cara Halau Tikus Masuk Rumah
cheguzam.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Game transformation
Untuk anda mantapkan lagi pemahaman transformasi, jom main game ini.. Jadi, chegu buat pertandingan untuk anak murid chegu sahaja , kelas 2RK1, 2ERA2 DAN 2TES1. Printscreen markah tertinggi anda dan email kepada chegu2@yahoo.com Jangan lupa letak nama dan k...
Add a comment...

Post has attachment
Nota Matematik Tingkatan 2 | Bab 8 : Koordinat (Coordinate)
Koordinat mengikut sistem Satah Chartesian (Coordinate in Chartesian Plane) tag : Paksi-x, Paksi-y, asalan, Kuadrant I, Kuadrant II, Kuadrant III, Kuadrant IV, Plot titik, x-axes, y-axes, origin, standard form, Quadrant I, Quadrant II, Quadrant III, Quadran...
Add a comment...

Post has attachment
Khasiat Kacang Botol atau Kacang Kelisa
Petang tadi, adalah tergatal tekak nak merasa ayam peneyet... lama tak makan. Jadi setelah siap beli ada ula ulam yang diletak agak bukan yang biasa... selalunya timun dan salad... ada pula kacang botol diletakkan bersama.. Em buat yang tak Tahu ni ye gamba...
Add a comment...

Post has attachment
Tema Hari Guru 2015
Tahun 2015 memang sangat-sangat sibuk. Begitu banyak perubahan dalam sistem pendidikan sekarang ini. Bukan sahaja anak murid, malah guru juga tak terlepas dengan cabaran pendidikan sekarang ni. Terkini, chegu sedang berusaha menerapkan soalan HOTs dan LOTs ...
Tema Hari Guru 2015
Tema Hari Guru 2015
cheguzam.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Mancing Kolam di Minyak Bekoh, Batu Pahat
Lama dah tak memancing ikan besar. Dah takde geng yang nak turun laut, chegu ubah hala mancing kolam buatan kat DS fishing kat Minyak Bekoh Batu Pahat Johor. Chegu mancing midnight, harga RM 65 dari jam 12 mlm sampai 7 pagi. Tapi sekarang dah kena GST 6%. A...
Add a comment...

Post has attachment
Memancing di Sedeli, Kota Tinggi
Projek menghilangkan tension tugas, chegu ke sedeli, kota tinggi untuk memancing. Gian teramat sangat. Lama dah tak turun kelaut. Kali terakhir adalah 3 tahun lepas. Sejak tu, hanya udang galah je, itu pun sekali. ① ② Suasana pagi nak balik dah, malam berom...
Add a comment...

Post has attachment
Projek Mural Matematik
Terfikir juga pada awalnya, Mural Matematik?... nak buat apa ye?, Nape tak mural sivik ke?, mural moral ke? Takut takde nilai estetika dan unsur seni dalam mural matematik ni. Projek ni ketua panatia yang rancang. Dia takbleh buat, terpaksa la kita yang bua...
Projek Mural Matematik
Projek Mural Matematik
cheguzam.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Sambutan Kemerdekaan ke-57
Salam kemerdekaan buat semua warga Malaysia. Sekali lagi kita akan menyambut hari kemerdekaan kali ke-57. Tahun 2014, banyak yang berlaku peristiwa sedih dan duka... dari kes kedaulatan di bumi sabah sehinggalah terbaru peristiwa pesawat MH17. Malaysia masi...
Sambutan Kemerdekaan ke-57
Sambutan Kemerdekaan ke-57
cheguzam.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded