Profile

Cover photo
Verified local business
CajunGrocer.com
Supermarket
Today 8AM–5PM
110 followers
About
Contact Information
Map of the business location
116 Alley 3 Lafayette, LA 70506
116 Alley 3USLouisianaLafayette70506
(337) 264-9002cajungrocer.com
Supermarket, Cajun Restaurant
Supermarket
Cajun Restaurant
Food Products Supplier
Grocery Delivery Service
Grocery Store
Today 8AM–5PM
Thursday 8AM–5PMFriday 8AM–5PMSaturday ClosedSunday ClosedMonday 8AM–5PMTuesday 8AM–5PMWednesday 8AM–5PM
Google+ URL
People
In their circles
2 people
Have them in circles
110 people
Charlie Hohorst's profile photo
Creole Contessa's profile photo
Clairede Dirval's profile photo
Paul Mason's profile photo
David DeWell's profile photo
Melissa Shpour's profile photo
Samuel Allen's profile photo
Genet Hogan's profile photo
Brian and Rachee's profile photo
Write a review
Review Summary
3.4
22 reviews
5 star
12 reviews
4 star
No reviews
3 star
1 review
2 star
3 reviews
1 star
6 reviews
"The Boiled Crawfish were above average in size and absolutely delicious!"
"The seasoning came with it as well."
"I would rather go eat at Mcdonalds than order from CAJUN GROCER EVER AGAIN!"
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Thomas Storm's profile photo
Thomas Storm
a month ago
DO NOT BUY FROM CAJUN GROCER ! The absolute WORST customer service I have ever experienced. I placed an order with 2nd Day Air shipping to get food in time for a party. I received an email confirmation of the order but NO shipping notification and NO tracking information email. Two days later......NO package. So I just called to find out where my order was and I was told that the package was shipped to the wrong location and the contents were thrown away. by UPS. So I said...."Ok. What are you going to do about it ?" Then I was told that there was nothing they could do for me except refund my order !!! What ?!?! No offer to reship and expedite in time for my party (the following day). When I became annoyed the representative offered to reship the order on Monday (3 days later.....and 2 days AFTER my party) Who does business like this ? Not only will I never buy from Cajun Grocer again, but I will make it my mission in life to tell everyone I know about my horrible experience with this company.
• • •
Response from the owner - a month ago
Mr. Storm, when you called in on Friday, June 10, 2016 inquiring about the status of your order, our CSR tracked your package and found that it had been damaged in transit and discarded by UPS. Your package was in fact shipped to the correct address. She apologized and offered to reship or refund your order. You asked for us to reship it in time for your party later that day. Since we are in Louisiana and you are in Connecticut, we were not able to get the shipment to you within the 5 hours you needed it, so we offered to reship the order the following week or refund you in full. You became very ugly with our CSR and told her to refund your money and hung up on her. You were refunded in full on Friday, June 10, 2016.
Robert Smith's profile photo
Robert Smith
3 months ago
We ordered the DRAGO'S Charbroiled Oyster Kit from Cajun Grocers for an event we were having on Sunday. Cajun Grocers has an account with UPS to deliver their packages. I contacted Cajun Grocers, and explained how UPS threw the package down near our garage door. When we found the package it was totally destroyed. I contacted UPS and was told it’s not their policy to verify if anyone is home or to ring or knock on any doors. They just leave the package and go. My wife was home all day for the package, but she was not notified of the package. She found the package once it was destroyed. I know it sounds like I am writing a bad review about UPS, but I am not. They already have enough. This review is how Cajun Grocers handled the situation with class and great customer service support. Ms. Kesha discussed the situation with UPS and was told by UPS, they would not do anything about it, because their policy is to delivery and they did. Ms. Kesha apologized for the situation and said Cajun Grocers would either mail me another package to a different location or refund the money for the package. NOW, that’s customer service UPS! We would order from Cajun Grocers as long as they don’t use UPS to deliver.
• • •
Simone Goode's profile photo
Simone Goode
3 months ago
The crawfish were amazing!! Easy to peel, full of meat, and decently sized!! Not to mention the flavor was amazing!!
Zach Moreno's profile photo
Zach Moreno
3 months ago
The crawfish were humongous & delicious. It has been a while since I have eaten crawfish of this caliber. I rate them 100% A grade.
Allan Tinoco's profile photo
Allan Tinoco
2 months ago
I'm from southern louisiana and stationed in Norfolk VA. At first I was a little reluctant to purchase because being from Louisiana I tend to be particular of ordering Crawfish to be shipped. My order not only came in on time but the Crawfish were very nice in size and only had a couple of dead ones out of 30 pounds. The seasoning came with it as well. I am happy to say that I just found the place to go when I need to feel back home. I will definitely order from here again!
• • •
Nia Rankin's profile photo
Nia Rankin
3 months ago
We had a crawfish party today, and everyone complimented the flavor, size, and freshness. I'm pretty new to eating crawfish, but had a great time. They were very fresh, and the seasoning was tasty enough that I didn't feel like using any additional dip. I would definitely go with Cajun Grocer in the future!
Michael Blackledge's profile photo
Michael Blackledge
3 months ago
The person who posted" I would rather eat at Mcdonalds than eat from CajunGrocer again" has got to be a yankee!
Melinda Nordstrom's profile photo
Melinda Nordstrom
3 months ago
These were the biggest and juiciest crawfish I have had so far this year. The seasoning was perfectly balanced! Must have eaten 6 pounds by myself! Bravo Cajun Grocer!!!