Profile

AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Rigmor Carlsmose's profile photo

Har været på Cuba. Pragtfuld sted.
Have them in circles
Louise Kjær's profile photo
ReiseTravel.eu's profile photo

Endnu flere gæster på stamkundefavoritten, Sirios Village
Vi har sikret os en aftale med det populære Sirios Village Resort på Kreta, som lyder på 91 millioner over de næste 5 år. Det er den største kontrakt i Bravo Tours' historie. Med den nye aftale kommer vi til at øge antallet af overnatninger med 20 procent.
Rene Carlsen's profile photoBravo Tours's profile photo
2 comments

Hej Rene.

Vi er også rigtig glade for dette skønne hotel på Kreta.
Vi håber at vi må byde dig velkommen her igen ;-)

God Weekend..
Mvh. Tabita

Rigmor Carlsmose's profile photo

Har besøgt øerne 2 gange..Skønt .

Rigmor Carlsmose's profile photo

Ponta  Delgada. Hovedstaden på Sau. Michell tror nok det var 5 gang jeg var der sidst..Skøn sted og frodigt .
Contact Information
Map of the business location
Bethaniagade 40 7400 Herning Denmark
Bethaniagade 40DKHerning7400
+45 70 10 10 77bravotours.dk
Travel Agency, Tour OperatorToday 9AM–6PM
Wednesday 9AM–6PMThursday 9AM–6PMFriday 9AM–6PMSaturday 10AM–2PMSunday 10AM–3PMMonday 9AM–6PMTuesday 9AM–6PM
Google+ URL

Dionna Madsen's profile photo
Dionna Madsen
a month ago
Til Bravo Tour. En ferie på Mersut Hotel , en rejse man hellere end gerne vil hjem fra. All inclusiv : Ved ankomsten fik vi tilbudt en sej pandekage med uspiselige grønsager på, vi kunne ikke engang skære den. Maden om aftenen var det ringeste vi nogen sinde har oplevet , kikkede hver dag , men måtte opgive så og vi måtte gå på restaurant og spise, frokosten var lige så ringe . Vi talte med en af jeres guider , hun kunne kun bekræfte at maden var meget dårlig og tilføjede at mange andre gæster havde klaget. Værelset : Det var så lille , at der ikke engang var en stol, godt vi kun 2 personer. Rengøring : Når rengøringen var færdig , lå der stadig pytter af vand på gulvet , stor risiko for at falde , så glat var det. Håndvasken med alle vore toilet sager sejlede. Der var kaffe til 2 kopper da vi kom ( på værelset ) Hver dag måtte vi bede om de lagde et par breve mere, dem kunne du ikke selv hente . Glassene der var på værelset blev hverken gjort rene eller skiftet hele ugen, selv om det var tydeligt at de var blevet brugt. Ture : Guiden anbefalede en tirsdags tur, da den var mere spændende end fredags turen , men turene var nøjagtig ens. Afrejsen : Ved afrejsen ville de ikke åbne for kaffe før kl. 7. Vi skulle afhentes kl. 7,25 og skulle gerne være klar 10 minutter før , ifølge jeres mappe på hotellet. Vi har været glade for at rejse med Bravo Tour, men dette er langt under jeres vanlige standard. Vi håber i kompenserer for en ødelagt uge , med mindst halvdelen af rejsens pris ( mere var oplevelsen bestemt ikke værd) Eller hellere en ny rejse , så vi igen får lyst til at rejse med Bravo Tour. Ps. Send ikke flere gæster til dette hotel. Med venlig hilsen 2 stamkunder. Poul og Dionna Madsen Billet nr. 842559. Vi forventer , at i bekræftiger modtagelsen af denne .
• • •
Michael Sørensen's profile photo
Michael Sørensen
6 months ago
Det var skidt, meget skidt. Min kone og jeg var en tur til Gran Canaria med Bravotours og boede på hotel Nido Del Aguila. Det startede med at Bravo tours i Aalborg lovede os et bestemt værelse vi spurgte specifikt til grundet kendskab til hotellet via min kones kollega. Vi fik et helt ovre bagved, uden sol. Hotellet var nedslidt og maden ikke særlig god, vi havde all inclusive. Kakerlakker kan nok ikke helt undgåes, hverken omkring køkkenet eller på værelset, dette var heller ikke tilfældet her. Vi havde begge betalt for internet, som ikke virkede på min telefon men på min kones. men sjovt nok virkede det alle andre steder med Wifi. Receptionisten mente det var min nye Iphone6 det var galt med. Til trods for at to guider fra BravoTours stod ved siden af, vendte de sig blot om. Der skulle være ro på hotellet kl 22.00, men druk, råb og højt musik forhindrede dette flere dage i træk. En af dagene kom politiet på grund af ballade mellem gæsterne. Det var ikke styr på noget som helst. Dårlig vejledning, dårligt mad, dårligt hotel. Men en fantastisk ø med gode restauranter sød og hjælpsom befolkning og godt vejr samt billig taxa kørsel. Med venlig hilsen Michael Sørensen
• • •
Response from the owner - 6 months ago
Hej Michael Tak for din anmeldelse. Det er beklageligt at I har haft nogle mindre gode oplevelser i forbindelse med jeres ophold på Nido de Aguila. Vi håber at I dog alligevel har nydt turen. Vores kundeservice vil meget gerne høre fra dig på 70101077 eller kundeservice@bravotours.dk. . Med venlig hilsen Maibrit
Lizzi Ernstsen's profile photo
Lizzi Ernstsen
3 months ago
Vi har rejst med bravo tours siden 1999. En eller to gange om året, det siger vel, at vi er tilfredse. Venligst kaj og. Og Lizzi.
Ole H Hansen's profile photo
Ole H Hansen
2 months ago
Tommy Hansen's profile photo
Tommy Hansen
Mig og min kone er lige kommet hjem fra hvad vi håber skulle havde været en hyggelig ferie vi var i Costa de sol på hotel Roc. Flamingo vi vil advare andre mod at tage der ned for når vi sidder ude ved pooel var vi over dækket af duer som gik rundt på bordene og ind imellen lagde lordt kunne de komme til det tog de af maden hvis at du var uopmærksom et øget blik. Tommy og Inge Hansen
John Dessauer's profile photo
John Dessauer
2 months ago
Hvorfor er Eilat ikke længere med i vinterprogrammet 16/17? Havde glædet mig til at rejse til skønne Eilat i den kommende vinter.
Response from the owner - 2 months ago
Hej John Det er også rigtig ærgerligt. Desværre kunne vi ikke sælge Eilat, så godt som vi havde håbet, og derfor er det blevet besluttet ikke at sælge rejsemålet vinter 16/17. Vi håber selvfølgelig meget på, at vi kan åbne rejsemålet engang igen. Hilsen Maibrit Bravo Tours