Profile cover photo
Profile photo
aizamia 3
130 followers -
Mak Budak a.k.a Remaja Purba
Mak Budak a.k.a Remaja Purba

130 followers
About
Communities and Collections
Posts

Post has attachment
Tiap negeri ada RnR nya
Kisah semalam: Kelmarin di Selangor.. Semalam di Negeri Sembilan.. Hari ni di #JDT.. Esok akan ke Melaka.. Lusa.. šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤” Tiap negeri ada RnR nya.. Aidilfitri kali ni mengurangkan sedikit keseronokan beraya di kampung memandangkan dak Kakak tak sihat. Tiap R...
Add a comment...

Post has attachment
Tiap negeri ada RnR nya
Kisah semalam: Kelmarin di Selangor.. Semalam di Negeri Sembilan.. Hari ni di #JDT.. Esok akan ke Melaka.. Lusa.. šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤” Tiap negeri ada RnR nya.. Aidilfitri kali ni mengurangkan sedikit keseronokan beraya di kampung memandangkan dak Kakak tak sihat. Tiap R...
Add a comment...

Post has attachment
Tiap negeri ada RnR nya
Kisah semalam: Kelmarin di Selangor.. Semalam di Negeri Sembilan.. Hari ni di #JDT.. Esok akan ke Melaka.. Lusa.. šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤” Tiap negeri ada RnR nya.. Aidilfitri kali ni mengurangkan sedikit keseronokan beraya di kampung memandangkan dak Kakak tak sihat. Tiap R...
Add a comment...

Post has attachment
Tiap negeri ada RnR nya
Kisah semalam: Kelmarin di Selangor.. Semalam di Negeri Sembilan.. Hari ni di #JDT.. Esok akan ke Melaka.. Lusa.. šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤” Tiap negeri ada RnR nya.. Aidilfitri kali ni mengurangkan sedikit keseronokan beraya di kampung memandangkan dak Kakak tak sihat. Tiap R...
Add a comment...

Post has attachment
Salam Aidilfitri 2018
Ada... cuma lambat sikit.. bukan sebab sibuk tapi sengaja tak nak up awal gara-gara warna baju bukan warna pilihan. 'Ibu.. kita tak pernah ada warna ni ibu.. tahun ni kita pakai baju warna ni boleh ibu..?'Ā  DAN.. Inilah hasilnya.. BIRU .. Tapi.. mana anak-a...
Salam Aidilfitri 2018
Salam Aidilfitri 2018
aizamia3.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Jangan mengharap pemberian duit raya
Drama NUR di TV3 mengakhiri siarannya malam tadi. Pelbagai cadangan dan komen mengenai drama itu di media sosial. Aku..? Masih ada sesuatu mengenai drama NUR yang ingin aku kongsikan di sini tapi nantilah, beri laluan pada Aidilfitri bakal menjelang tiba in...
Add a comment...

Post has attachment
Syaitan suka perangai macam ni - NUR di TV3
Ada manusia yang suka mencari kesalahan dan kelemahan orang lain tapi kekurangan diri sendiri tak pernah nak nampak. Jangan pandang rendah nasib orang lain.. Sumber en. Google.. Seperti di dalam salah satu babak Drama NUR episode 8:Ā  Adam: Pakcik rasa yang ...
Add a comment...

Post has attachment
Aku yang rasa..
Selepas seminggu bercuti panjang, hari ni aku kembali bertugas.. Alhamdulillah.. Keadaan aku beransur baik selepas berehat bagi memulihkan kembali keadaan diri aku. Kenapa jadi macam tu..? Kisah asal di SINI .. StatusHati: Aku yang rasa..
Add a comment...

Post has attachment
Baju Raya salah size?
Tinggal beberapa hari lagi untuk kita menikmati bulan Ramadhan sebelum hadirnya Syawal. Checklist Aidilfitri kali ini: Kuih Raya Jangan kata kuih yang dibuat sendiri, jenis kuih yang tunjuk-tunjuk pun takde. Menu Raya Masih di peringkat perbincangan bersama...
Add a comment...

Post has attachment
Pinjamkan aku sedikit Kekuatan
Hari ni: Aku kembali bertugas selepas kes demam teruk + badan menggigil menghampiri diri. Kisah asal di SINI . Ā  Paling merisaukan untuk memandu ke tempat kerja. Jarak perjalanan yang jauh membuatkan aku sedikit berdebar. Tak larat.. tak larat.. asyik-asyik...
Pinjamkan aku sedikit Kekuatan
Pinjamkan aku sedikit Kekuatan
aizamia3.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded