Shared publicly  - 
 
Finger Monkey!


The finger monkey is the tiniest living primate in the world. It’s so small that it can hold on to your finger. This cute little primate hugs and grips on to your finger so tight that it pulls your heartstrings and you wish you could take it home with you.
1236
473
jim gandy's profile photoNatalie Dunn's profile photoemily Scheidegger's profile photoJewel Lord's profile photo
433 comments
 
I thought Tarsier is the smallest?
Translate
 
This is the cutest little monkey........ I want one ....... :-)
 
 i LOVE that picture...i love monkeys!!!!
 
Shoooooo cuteeeee....
I wish i could c that personally.
 
what does this tiny primate do for the living .. i mean what does it eat?
 
Did u just see how Many people just posted?! CRAZY
 
I want one! Can they b pets, he would b my little baby!

 
oh look so cute little i would love to hold and pet this.
 
i would so take that little monkey home even if i had to carry it in my pants to get it through security at the airport!
 
love it so cute !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BV Tran
 
that is adorable!!
 
So cute & little tiny, but I would worry so much about it because it is so fragile:)
 
It's not on my finger but it's still pulling my heart strings

WHERE CAN I FIND ONE!
 
so cute,but i don't know why it reminds me of one those horror movies that cute character becomes a nightmare!!!
 
thats adorable i would name it tiny if i had one!!!!!!!!!!!!
 
amezing.................................
 
:D CUTEST MONKEY EVER!!!!!
 
i want one!!!! i would probably loose it, but i want one!!!!
 
This is adorable. And I don't even like monkeys.
 
Htjrjdajsnfmjidknskdkd8$!.:&;&4'mfmd:'rnjdjemenekrjthejejekeenxnwjeuwikejidkejrthrhtgrreketterbackjrjdjdjdhejsjskkdfjbfbrpeoppodjdjrn@hhjjkrjdjrj!
 
cutest thing EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
sooooooooooooooooooo cute..........plssssssssssss tell where do we find them????
 
its so cut that i would want like a thousand of those adorable monkeys!
Translate
 
This thing so so cute and the best thing about it is that it cant eat your face off like a big monkey lol
 
I want a finger monkey or any monkey as a pet!!!!!
 
+Emily Theisen I know me too! Unfortunately, they're illegal as pets. :( They are SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Cute!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ya i know my mom is a scientist and she saw them on a trip or something. And SOOOOOOOOO CCCUUUTTTEEE!!!!!!!
 
Soooooo small and CUTE!! I WANT ONE AS A PET!
Translate
Translate
 
This may be one of the cutest things I have ever seen ...
 
Awwwwww I didn't read any thing I just looked at the picture and before i knew it I was typing awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
 
so feaking ADORABLE! I want it hold it!!!
 

 too cute...... heart strings???really?
Translate
 
So would a group of five finger monkeys be known as a glove of finger monkeys?
 
i want it sooo adorable 
 
awwwe sooo cute i want one
 
I will have two of those please, and will trade my children.  I love monkeys
 
That is a monkey I would love to have.  Although, I would be worried I would sit on it an squish it.
 
that is so cute iwant one so bad were did you get it
 
 i need one really bad i went to the zoo a couple days ago i did not see one there a
 
I would make a habitat for it that looked like the Ewok village. 
 
Where do they live? Can I hold one on my finger? It is just adorable!
 
Cute!!!!!!! 😍😍😍😍
 
ooooo........ really how god create ol this
amazing and so cute
 
AWWW! THATS THE TINIEST THING I HAVE EVA SEEN! LOL ♥
 
Soooooooo Cute, he or she looks happy!:)
 
omg i want a finger monkey!
 
aahhhh a GOD's best creativity 
some li'l cute monkey's 
Translate
 
I would so keep this guy on the end of my pencil.
 
he/she is soooooooooooooooo
CUTEEEEEEEEEEEEEEEEE
he/she is a QQQQQQQQQQQQTTTTTTTTTTTT PPIIEE
 
THAT IS SSSSSSSSSOOOOOO CUTE
QQQQQTTTTTTT PIE
 
Awwww, that is the cutest little monkey. I would love to have one, two, probably 3 just like it. I would never put them down. 
 
I usually don't like monkeys but that thing is the most adorible thing ever!~ <3
 
an ant is smaller , get over it
 
so cute and fyi GARRY ants r NOT cute
 
adorable
he's really that small???:]
 
Saw them at Google I/O 2012
 
awwwwhhhh it is gorjus i want one :)
 
should not be pets, they belong back in the jungle where they came from!
 
I want one!!!! so adorable, but should be kept in the wild where they belong. but I still want one lol
 
I LOVE THAT ITTY BITTY MONKEY. CAN I HAVE ONE PLEASE!   :0)  I WILL KISS AND HUG IT TO NO END. TOO CUTE!
 
Awwww it's so cute and amazing at the same time!
 
OMG that is WAY better than a dog or cat! I wish they were sold in Petsmart
 
Very cute animal, amazing!
 
@Erin Millheiser: They are from South America, and are also known as pygmy marmosets
 
omg that is the cutest thing i ever seen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Translate
 
Cutest little thing :)
 
The cutest monkey i ever seen look at those eyes so cut
 
that is the cutest little thing ever!!!!!!
i love everhing about it!!!!
 
soooo adorable i wish i could have one too!!!!!!!!!!!!!
 
OMG!!!
How adorable! I so want one. I wonder where I can get one of those adorable creatures???
 
so cute i wish i could hold him
 
that is so cute I wish I could see that monkey in person
 
Too cute, the face looks so naughty lol amazing
Translate
Translate
 
That is so cute and adorable.
 
awwww i wish i could have a monkey that small
 
Holy... please, somebody get ME one of those.
 
Hnnnng...I feel the diabetes coming on fast!
 
If i had one, i would definitely by accident stab on it. 
 
cute monkey do u think any one would know that it missing if i take it.. :P
Leo T
 
Ewwwww!
 
It's so cute!!! I wonder if you can keep them as pets!!??
 
That was the longest comments list I have ever read in my entire life, but I guess it is to be expected its soooooooo cute after all.and I guess no one else read the whole comments list because people said it wasn't legal to have them as pets. And if ur reading this than I guess u read the whole thing congats for reading over 99 comments!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| )
€| )
 
Opps ; ) sorry its suppose to be this
| )
€| )
 
Awww… so cute. My brother thinks this is a scam like the world smallest cat thing, but i believe this one. 
 
if only finger monkeys were allowed in my house
 
WOOAH! >O< now i can actually have a PET MONKEY!! XD
 
I'll pass...they piss on everything.
 
hahahaha ironic.... a few of my sisters say that my inner animal would be a finger monkey lol which i totally don't mind since he's sooo cute i want one so bad
 
That is the most cutest thing I have ever seen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
I need one of those little guys. How ya get one. It's absolutely precious
 
Wow is that real?? i want to see one. ha thanks for showing me something i never even imagined and now is on my bucket list to see! expanded my horizons! thank you! too damn cool!
 
I want one of those. Do you think my landlord would notice?
 
where can we find this little cute monkey??
 
"hey it's vince and i'm done with the shticky and i have a brand new product for you, yur guna love it i swear, so check this out, what i have here is the breand new "finger monkey" and guess what it does? well i'll tell you this is great, the pocket monkey does absolutely nothing! isn't that just amazing? and ill tell ya youre guna want one right away because you can get the pocket monkey for 3 easy payments of 22.39$ is that not the greatest thing you've ever seen and heard well, we can't do this all day so order now :P"
 
i really really really really really want one of tose monkeys i'm obsessed withit
Add a comment...