Profile

Cover photo
Verified local business
James Hodge Toyota
Toyota Dealer
Today 8AM–8PM
94 followers|486,536 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
In the mountains with #Tacoma
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Today is Armed Forces Day. It was created to be a holiday for citizens to come together and thank our military members for their patriotic service in support of our country. If you see a Service Member today, please thank them for their service.
#HodgeAutoGroup
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
And GO!!!
#HodgeAutoGroup
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Take a trip. #RAV4
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Can you guess the year of this Toyota?
#ThrowbackThursday #Toyota #Carina
1
Add a comment...
In their circles
410 people
Have them in circles
94 people
Kayley Lewis's profile photo
Britteny Cuevas's profile photo
Caroline Lee's profile photo
Kirk Wooldridge's profile photo
George Pembrook's profile photo
Jason Cole's profile photo
Car Buying Strategies's profile photo
Jitcar's profile photo
Lori Smallwood's profile photo

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Can you find it?
#HodgeAutoGroup
1
3
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
"Surprise vehicle repairs are my favorite kind of surprise." said no one ever. http://toyota.us/1S8gLDV
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Pick it. Price it. Repeat until satisfied.
#Toyota
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Big things happening!
#Prius
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
And GO!!!
#HodgeAutoGroup
1
Add a comment...

James Hodge Toyota

Shared publicly  - 
 
Did you just sing that? :)
#HodgeAutoGroup
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
2314 W Shawnee Bypass Muskogee, OK 74401
2314 West Shawnee BypassUSOklahomaMuskogee74401
(918) 235-6667hodgetoyota.com
Toyota Dealer, Wheel Alignment Service
Toyota Dealer
Wheel Alignment Service
Auto Body Parts Supplier
Used Auto Parts Store
Used Car Dealer
Car Detailing Service
Today 8AM–8PM
Monday 8AM–8PMTuesday 8AM–8PMWednesday 8AM–8PMThursday 8AM–8PMFriday 8AM–8PMSaturday 8AM–8PMSunday Closed
Home of Free Oil Changes for Life!

James Hodge Toyota serves the greater Muskogee, OK area. In addition to carrying the full Toyota line, James Hodge Toyota also offers a variety of pre-owned vehicles. If you are looking for great customer service James Hodge Toyota in Muskogee is the place for you. From our knowledgeable sales team before the sale, to the hands on management during the purchase and our proven finance department, James Hodge Toyota looks forward to servicing your Toyota with our award winning service department after the sale. We look forward to meeting you and fulfilling your automotive needs for many years to come.
Google+ URL
People
In their circles
410 people
Have them in circles
94 people
Kayley Lewis's profile photo
Britteny Cuevas's profile photo
Caroline Lee's profile photo
Kirk Wooldridge's profile photo
George Pembrook's profile photo
Jason Cole's profile photo
Car Buying Strategies's profile photo
Jitcar's profile photo
Lori Smallwood's profile photo
Write a review
Review Summary
4.4
39 reviews
5 star
32 reviews
4 star
No reviews
3 star
2 reviews
2 star
1 review
1 star
4 reviews
"I would like to send my appreciation to Bill Smith for his GREAT service."
"Love the free oil changes and free drive through car wash for life!"
"Our most recent purchase was a 2016 Camry XSE. Our salesman, Zac was great."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Matt Gesser's profile photo
Matt Gesser
in the last week
I just returned home to Tulsa after a very disappointing trip (my 2nd in 2 days) to James Hodge Toyota in Muskogee. Needless to say, I will never consider James Hodge Toyota for any future purchases, and I will certainly never recommend them to any family or friends. Anyways...I found a 2015 Toyota Sienna online that we were interested in purchasing. I called the dealership on Thursday and was connected to a very polite young salesman. We spoke, he answered a few questions, and we set an appointment for Saturday at 4pm. On Friday our schedule opened up and we decided to go see the van that evening. We talked numbers, trade-in value, etc., and I was able to work with a member of the finance team to explain our expectations, what sort of payments we were hoping for, and the like. The finance person said they would call me on Saturday (it was too late on Friday evening and the banks were closed) once they had shopped around for financing. After a bit of back-and-forth on Saturday, they arrived at a payment and terms we could live with, and at 4pm I told the finance person we would take the deal and that we would be there around (yes, around, not exactly at, but around) 6pm to sign the papers and buy the van. He assured me 100% we would be driving home in that van tonight. We got ready, quickly found a babysitter, and hit the road. The trip is roughly 35 miles each way, and when we were within about 3 miles of the dealership at about 6:15pm, we received a call from our very nervous and frazzled young salesman telling us there was an issue, but that he would discuss it when we arrived. When we pulled in, we were greeted in the parking lot by our red-faced and visibly upset salesman so he could explain that there was another customer already signing the papers to buy the van we were there to purchase. I was of course upset, but kept my composure assuming that the general manager would be able to remedy the situation in some fashion. Well, we were told by the general manager that "if we held every car that someone said they were coming to buy, we'd have cars lined up down the street". We had at that point driven 105 miles total, given paystubs, filled out credit forms, and agreed on the terms and payments. We were more than just some people that were casually dropping by to browse the lot. We have 6 kids (3 of those adopted) ranging in age from 18 years down to 18 months, so making those trips TWICE, only to be told that they sold the van out from underneath us while we were driving there to buy it was one of the most ridiculous business situations and colossal wastes of time I have ever encountered. I can only assume that the customers that did purchase the van were going to net a better profit to the dealership, because apparently at James Hodge Toyota of Muskogee, the almighty dollar holds far more value than running a business with integrity. UPDATE: they called me back and offered to "help" by telling us they would try to find us a similar vehicle at auction. Then a few days passed, then a week, and still nothing. In the meantime, we purchased a van at Jim Glover on the River, and those guys were great.
• • •
Brian Doerner's profile photo
Brian Doerner
5 months ago
At about 100,000 mies My Check Engine Light on my 2000 Toyota Tacama PreRunner came on. The diagnosis was the vaccuum modulator. This was replaced and I was charged Several hundrd dollars. In September of 2015. The next week the light came back on, I was again charged to diagnose and fix the same issue. Now this Check Engine light has come on again.
Response from the owner - 5 months ago
Hi Brian, I pulled the service records for your Tacoma and spoke with our service manager, Aaron Duvall. We are happy to take a look at the issue if you'd like to set up an appointment. Please feel free to reach out to me, Kelley Hamm, or Aaron at 918-687-1234 with questions. best, Kelley Hamm 918-687-1234
Debra Warren's profile photo
Debra Warren
4 months ago
I bought a used car and it messed up within 24 hours and he would not even acknowledge my problem. He approached me on Facebook told me it was a good car. He told me it was as is. I would not recommend this place to no one.
Response from the owner - 4 months ago
Debra I am very sorry to hear that. We will reach out to you to resolve this problem.
Jessi Bolding's profile photo
Jessi Bolding
8 months ago
We love this place! We got a pre-owned vehicle a couple months ago and I have not been disappointed. The free oil changes and free car wash is AWESOME! And the service department is super friendly and efficient. Definitely recommend James Hodge dealerships to everyone now!
Response from the owner - 8 months ago
Thank you Jessi! The best referal is a happy customer.
Serena Brown's profile photo
Serena Brown
4 months ago
I've used James Hodge Toyota for the past 5 cars. I like new vehicles so I trade them in after a couple years and have yet to receive less than I deserve as a trade in. Their customer service surpasses all other places I've been to, except James Hodge Hyundai. Mr. Hodge trains his employees exceptionally well! Give them a try, you won't be disappointed!
Response from the owner - 4 months ago
Thank you very much Serena! We sure appreciate your business!
Eric Rowe's profile photo
Eric Rowe
8 months ago
Bill Smith was very friendly to us. Helped us get a great deal! We spent less than an hour from start to finish! We had been looking for a Camry for 2 months! A great deal came up at James Hodge two days ago on a LOW MILEAGE 2014! Best price I'd seen after looking EVERYWHERE from Tulsa to FT Smith to O.K.C over the last couple of months. Love the free oil changes and free drive through car wash for life! I had always thought the best deals were in the bigger cities like Tulsa, I was wrong!!!
• • •
Response from the owner - 8 months ago
Thank you for doing business with James Hodge Toyota Eric. Bill is wonderful to work with. If you need anything in the furture just let us know.
skcusloa's profile photo
skcusloa
4 months ago
aaron duval and rick hamm are liars
Response from the owner - 4 months ago
I am very sorry for whatever has transpired at our Toyota Dealership. Please shoot me an e-mail at bcreed@hodgeautogroup.com as soon as you are able to. Whatever has happened, I will do my very best to fix it for you. I look forward to hearing from you. Brian Creed | Internet Sales Director | James Hodge Auto Group
Sandra Olden's profile photo
Sandra Olden
9 months ago
For the most part my experience was good in buying my van. It was at the dealership more the first two weeks than I had it due to some detailing that had to be done. My complaint is I only have one key to the van. I have never bought a vehicle that didn't have 2 keys. I had to push to get a key fob for the main key. I was told I could get a key made anywhere for this van but wasn't told it would cost $60.00 dollars upward if they had a key. I called back to the dealership and they told me to program a key and buy one would cost almost a $100.00. Very disappointed with this part of it.
• • •
Response from the owner - 8 months ago
Hi Sandra, I appoligize for the delay in responding. Thank you for purchasing your Sienna from James Hodge Toyota. I checked and your vehicle should have had two keys. If you did not recieve two please contact Kelley at 918-687-1234 and I'll dig in further for you. Happy driving!