Profile cover photo
Profile photo
Syaza Nazura
964 followers -
Blogger, Writer, Photographer. :)
Blogger, Writer, Photographer. :)

964 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Antara Cinta dan Cita-Cita.
Assalamualaikum, Aku sekarang dalam proses permohonan (& menunggu tawaran) untuk sambung pelajaran ke peringkat Ijazah Sarjana (a.k.a. Master's program ). Alhamdulillah, dah dapat dah pun satu tawaran daripada salah satu universiti yang aku pohon, cumanya a...
Add a comment...

Post has attachment
My short trip to Rochester, NY :)
Add a comment...

Post has attachment
Senior year #BuckyList is up on YouTube :)
Add a comment...

Post has attachment
Minggu Peperiksaan.
Assalamualaikum, Aku rasa, minggu ni dah boleh pecah dah kot kepala aku. Mana taknya, semester ni aku ambil 5 subjek. 4 daripada 5 subjek tu, subjek penting aku. Maknanya, 4 subjek tu aku memang kena ambil untuk penuhi syarat untuk aku tamatkan pelajaran ak...
Add a comment...

Post has attachment
Testing out le new GoPro microphone - hope the sound's better this time :)
Add a comment...

Post has attachment
Senior year project vlog #1
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
#KakLongMadison.
Assalamualaikum. Sejak aku sampai di Madison minggu lepas, kerja aku asyik dok ke hulu ke hilir bawa budak-budak baru je. Aku ambil budak-budak bertuah tu kat lapangan terbang, aku dok bawak pergi Walmart lah, pergi Woodmans (ala-ala Giant kat Malaysia, tem...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded