Profile

Cover photo
Verified local business
Steve Rayman Chevrolet
Chevrolet Dealer
Today 9:00 am – 8:00 pm
7,347 followers|3,811,921 views
AboutPostsPhotosYouTubeReviews

Stream

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
teen 'allergic to food' finds new purpose after story goes viral
Pollen, bee stings and peanuts are all common allergies, but 19-year-old Alex Visker's issues are far more severe. He's allergic to food.
1
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Blasphemy! A 4-cyl Camaro? But it's 275hp!
1
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
BOOM!!! Check out these wheels... #chevy #dubs #ForgiatoWheels
1
1
Rafael Almeida's profile photo
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Like a Boss!!! LOL
1
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Incredible aerial footage MUST SEE VIDEO!

Enjoy & Share!
1
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Now that's a FISH story...
1
1
Leslie Goodman's profile photo
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
This is the most FUN you will have all day...must listen! LOL Share if you laughed out loud
1
Add a comment...

Communities

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Check out the size of this grizzly bear's claw. (Don't worry, the bear was sedated to be tagged by a local dept. of natural resources).
1
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Another happy customer from Steve Rayman Chevrolet -http://ow.ly/R70Dh #steverayman #chevrolet #ravingfans
1
Derrick Givan's profile photo
 
Outstanding service!!!! I will recommend anyone especially veterans because I received direct support and was treated with the utmost respect.... and the deal I received reflected as such! Thanks to Steve Rayman and staff I got a great deal whereby I was able to trade a vehicle with negative equity! Ultimately, I drove away with a brand new pickup, which was a major contribution to my starting a business and moving closer to become an independent veteran relying less on government benefits and more on my own financial capabilities!!!
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Read what our happy customers are saying about us here:
Steve Rayman Chevrolet offers a full selection of service areas including: - New Vehicle Sales - Pre-Owned Vehicle Sales - Car Loans and Financing - Certified Service Department - Full Selection of Chevrolet Parts and Accessories
1
Shay Hollis's profile photo
 
My sales associate Adam Marcus was the best...my whole experience with the steve rayman staff was great a purchased a 2012 malibu back in January 2015 and decided to trade in for a 2015 malibu and the whole process was smooth and Arthur did everything in his power to get me what I wanted....if your looking for a car that you can depend on go to Steve rayman on cobb pkwy....those guys were the best
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
one word - SWEET!!!

Enjoy & Share!
2
Yogesh Jain's profile photoFrank Burns's profile photo
2 comments
 
The Future is looking brighter Steve.
Add a comment...

Steve Rayman Chevrolet

Shared publicly  - 
 
Bat Dad is back...LOL

Enjoy & Share!
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
2155 Cobb Pkwy SE Smyrna, GA 30080
2155 Cobb Parkway SoutheastUSGeorgiaSmyrna30080
(770) 953-0100steverayman.com
Chevrolet Dealer, Auto Body Parts Supplier
Chevrolet Dealer
Auto Body Parts Supplier
Used Car Dealer
Used Truck Dealer
Truck Repair Shop
Oil Change Service
Today 9:00 am – 8:00 pm
Monday 9:00 am – 8:00 pmTuesday 9:00 am – 8:00 pmWednesday 9:00 am – 8:00 pmThursday 9:00 am – 8:00 pmFriday 9:00 am – 8:00 pmSaturday 9:00 am – 8:00 pmSunday Closed
Steve Rayman Chevrolet has been the name that thousands have come to trust in the Metro-Atlanta and Southeast Auto Market for over 25 years.

Our award winning sales, service, and parts departments set us apart from the competition, just visit any online consumer review site and see for yourself the Steve Rayman difference in attention. Our full-time internet staff is available six days a week to assist you while looking for a vehicle online, via Facebook, Twitter, and email.

This same philosophy applies to our award-winning Commercial and Fleet Sales Department. No matter the need, requirement or budget, our GM Certified Commercial Sales Staff can up fit your vehicle to meet your needs.

Steve Rayman Chevrolet is committed to serving the Atlanta metropolitan area, by providing quality cars and fantastic service.
Google+ URL

Street View

Panorama
Panorama
Your Activity
Communities
Write a review
Review Summary
4.4
296 reviews
5 star
227 reviews
4 star
25 reviews
3 star
4 reviews
2 star
9 reviews
1 star
31 reviews
"I enjoyed the customer service and im satisfied with my new vehicle."
"The staff changed my view of the car buying experience!"
"I love my car, I loved the service."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
People
In their circles
4,077 people
Have them in circles
7,347 people
Victor Talha's profile photo
Muammer Yagmuroglu's profile photo
Бизнес в Интернете's profile photo
秋鳳張(小鳳,小遙)'s profile photo
Samsung Belgium's profile photo
Wale Olagbemiro's profile photo
Tom Bukacek's profile photo
jose maria bojorquez acosta's profile photo
王玉郎's profile photo
All reviews
MJ Casiano
a month ago
I didn't have a good experience here. I only worked with the service department, so I can't rate the sales department. CONS: I brought my car in because my cruise control stopped working and it took them over 2 hours of work and a moderate labor bill for them to tell them they can't figure out how to solve the issue. I felt taken paying for a bill when the problem wasn't resolved. I ended up taking my car and the cruise control issue to another dealership in Georgia who also couldn't fix the problem. Finally, a dealership in Florida fixed my cruise control in under 20 minutes and handed me significantly less of a bill. With that said, I shouldn't have spent more money and time at Steve Rayman for a repair that didn't get fixed than I did at the dealership that actually solved the issue. PROS: The facility was clean and in good condition. Some of the employees were very friendly and tried to be helpful throughout the experience.
• • •
Vera Gargano
a month ago
This is actually my 3rd experience with Steve Rayman Chevrolet and I must say that each time it has been an incredible visit. No high pressure, very friendly and accommodating, with a set mind to absolutely please the consumer. I would recommend the dealership and the employees in a heartbeat!
bhague31's profile photo
bhague31
2 months ago
Do not expect ANY level of customer service here. I bought a used CHEVROLET Tahoe here with 72000 miles on it and 9 days later discovered that the motor was completely shot and was only running properly while I was in possession due to all of the engine fluids being flushed and replaced, thus masking the true condition. The vehicle arrived at Steve Rayman Chevrolet with an already diagnosed faulty engine that needed to be replaced. This did not show on the CarFax but was detailed by the previous service provider merely days before Steve Rayman Chevrolet purchased/traded it from the previous owner. Steve Rayman claims that they did absolutely no inspection on the CHEVROLET Tahoe I bought before they put it on the lot for sale. They supplied me with a faulty, dangerous vehicle and will do nothing to remedy the problem. 9 DAYS!!! I was told by Geoffrey(sales) and Dan(Finance) that my Tahoe came with a 3 month/3k mile POWERTRAIN warranty. When I called in the issue, the entire "team," including Steve Rayman, claimed that I was never told of such warranty and that I was on my own. I asked Dan while signing the car over to myself, that if I signed the As-Is paperwork would it interfere with my dealer powertrain warranty? He said that it would not as it is built into the vehicle's file and requires no formal paperwork. After several days of pleading Steve offered to put a USED engine in for $4,000...unacceptable. He told me that if I knew better, I would expect major problems from a model year 2000 vehicle. I trusted that they inspected and deemed the Tahoe up to their standard. This is a low mileage vehicle, regardless of age. This dealership has NO CARE for the customer whatsoever, and only looks at the bottom line. Sometimes, as an honest business person, you must do what's right and stand behind you WORD, and your product. Buyers, take your business to an honest, ethical, professional team that will do what is necessary to secure your business and satisfaction. It's that simple.
• • •
Response from the owner - 2 months ago
Mr. Hague, We are sorry that you continue to be dissatisfied despite our best efforts to remedy this situation with you. However, to tell the full story of what happened here, the Tahoe in question was a 2000 model, making it a 15+ year old vehicle. By your own words, you signed an AS-IS disclosure on this vehicle that specifically states that there is no warranty on the vehicle. Despite all of this, yes, we did make efforts to assist you. You were quoted $4,000 for a replacement engine (which was the dealership's cost for the engine, with you paying zero labor), and we offered to pay half the cost @ $2000. We do, of course, make every effort to do what is in our power to satisfy the customer when an issue arises, but it is in the best interest of all parties involved to get the entire story on the table when airing one's grievances to the public. Feel free to contact us directly if you wish to re-engage on finding a solution. Steve Rayman Chevrolet (770) 953-0100
promised212
3 months ago
I recently bought a car from Steve Rayman and it was a great experience. They walked me through my options and we found a car that met all of my needs at an affordable price. They went the extra mile with installing leather and heated seats. Overall, it was a great experience.
Gregg Van Duren
3 months ago
I don't see where all of these good reviews came from, must be employees of the place trying to make themselves look good. If I could give this place 0 stars I would because it is truly a god awful mess. We had an appointment for Saturday morning at 8:00am and apparently that means absolutely nothing because they just took the cars in as they came. We sat until 8:30 with no one acknowledging that we were even there. Employees of this dealership, don't allow your customers to set up appointments at all if you are just going to accept walk-ins, it makes your place of business look retarded. Looks like we will have to bring our car to another Chevy dealer even though this one is right down the street.
• • •
Response from the owner - 3 months ago
Thank you for taking the time out of your day to let us know your recent visit here at our service department. My name is Jordan the customer experience manager. I would like the opportunity to talk with you further. When you get a chance can you give me a call at 770-330-3835. Again thank you for bring this to our attention so we can continue to improve. Talk to you soon.
Marsha Johnson's profile photo
Marsha Johnson
2 weeks ago
First time at Steve Rayman Chevrolet and everyone was fantastic! Never thought I'd be in a brand new car, but I am. Everyone was efficient, knowledgeable and very courteous. Thanks again!
Freda Griggs
2 months ago
The Sales and Finance Teams were very courteous and professional. They made me feel welcomed! They took special care in finding about what my preferences were and what type of vehicle I wanted to purchase. They took special care to ensure my satisfaction--that means a great deal to me!!There is not doubt that I will purchase my next vehicle from Steve Raymond Chevrolet!! Thanks!!!!
rogelio jacinto's profile photo
rogelio jacinto
a month ago
This Chevrolet dealer. offered me this service oil change & tire rotation for $69.00, almost 2 h waiting and they never touched on my tires, when i was Doing the payment the manager said for 2 times "yes we did" but I did mark my tires before & when I got the truck back tire was in same place. Don't trust this dealer people. And the price is not $69 after some excuses price changed for $80.00
Response from the owner - a month ago
Mr. Jacinto, after reviewing your repair order, it appears you requested and received a full synthetic oil change rather than the Dexos synthetic blend recommended by GM, which is why your oil change + tire rotation was slightly higher. The only other possible discrepancy would be sales tax. If you would like to review this further, please contact service manager Mike Fryer @ (770) 953-0100 x251.
Always a pleasure
Public - 2 months ago
reviewed 2 months ago
1 review
Map
Map
Map