Profile

Cover photo
Shark Kay
Worked at ceritashark.com
Lives in Kuantan Pahang Malaysia
597 followers|2,627,606 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Muka iras Fizo Omar
orang kata kat dunia ni ada 7 orang muka serupa . mungkin ada yang dah jumpa secara realiti. mungkin juga ada yang dah jumpa didalam alam maya. harini shark terjumpa muka seiras Fizo Omar . look like fizo omar? hahahahahaha. amacam? tak sangka plak shark ni...
 ·  Translate
kembar fizo,muka seiras fizo omar,7 orang muka serupa
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Pahang Cuti Seminggu
Kerajaan Negeri Pahang meluluskan cuti peristiwa 5 Mei untuk PRK Rompin. sumber : Hmetro : PRK Rompin- 5 mei Cuti Peristiwa  Kosmo : 5 Mei Cuti Peristiwa Pahang Bharian : Pahang Umum 5 Mei Cuti Peristiwa cuti peristiwa 5 mei melompat keriangan bagi yang bek...
 ·  Translate
cuti umum 5 mei,hari hol pahang,pahang cuti peristiwa 5 mei
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
PRK Permatang Pauh Berat Sebelah
PRK Permatang Pauh 2015 bermulanya hari ini , Permatang Pauh akan jadi kawasan panas, PRK Permatang Pauh 2015 akan menyaksikan pertembungan dua kuasa besar parti politik, hari ini , 25 April adalah hari penamaan calon, malam ini bermulalah perang pskilogi, ...
 ·  Translate
prk permatang pauh,permatang pauh,tarikh prk permatang pauh
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Berlari Untuk 10KM Empire Run
10 KM Empire Run 2015 Kuantan Insyaallah kalau diberi kesihatan yang baik, satu lagi l arian 10KM menanti pada minggu hadapan , 29April 10KM Empire Run 2015 Kuantan akan shark sertai. baju Empire Run 2015 semalam dah pun ambil baju dan juga nombor yang akan...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Giveaway PROJEK April by Syira Lokman
blogger Syira Lokman buat giveaway di bulan april. shark join memeriahkan majlis. moh ler join. mana tahu ada rezeki. klik banner untuk join. Giveaway PROJEK April By Syira Lokman Jom join  Giveaway PROJEK APRIL by Syira Lokman. Special untuk anda? Wang tun...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Karaoke Lagu Potret Akim & The Majistret
Potret Akim & The Majistret  mesti dah ramai hafal dan download MP3 Potret Akim & Majistret mesti dah ramai juga ternanti-nanti version karaoke di pusat karaoke kegemaran. selepas dah bernanah telinga dengar lagu Mewangi , sekali lagi Akim & Majistret  memb...
 ·  Translate
lagu potret,download mp3 potret akim,lirik lagu potret
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
6 Bulan Bergelar Pakcik
Aleesya Nurani dalam pantang sudah masuk bulan april 2015, pejam celik pejam celik dah hampir 6 bulan aku bergelar pakcik. pakcik kepada satu-satunya anak buah yang ada, Aleesya Nurani . dari mata sepet sudah menjadi bulat matanya. dari berkepala botak suda...
 ·  Translate
1
Add a comment...
In his circles
396 people
Have him in circles
597 people
Sayuti Ahmad's profile photo
Ahya jan's profile photo
Mohd Selim Zainal's profile photo
Nazrie Abdul Karim's profile photo
Ainim Suju's profile photo
Azmi Ahmad's profile photo
MaadTravel Malacca's profile photo
Johari Shawal's profile photo
airin salleh's profile photo

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
10KM Tiada Masalah
10KM Empire Run 2015   shark tamatkan dengan rekod baru. Alhamdulillah boleh habiskan 10KM dengan masa 55minit. satu rekod baru untuk diri sendiri. medal pertama untuk tahun 2015 seperti yang shark kongsikan bersama sebelum ini disini , niat untuk menyertai...
 ·  Translate
10km empire run 2015 kuantan
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Bujang Itu OK ?
Artikel Akhbar Metro - Saya Bujang , Saya OK menarik pulak baca keratan akhbar Harian Metro pada 3 April yang lalu, membincangkan tentang kelebihan hidup dengan status bujang. kalau dah sebut bujang semestinya dah kena pada batang hidung sendiri. tapi betul...
 ·  Translate
kelebihan hidup bujang,status bujang
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Bila Atuk Dan Nenek Menyanyi
Konsert Kilauan Emas 5 2015 malam tadi sempat le tengok atuk dan nenek beraksi di konsert Kilauan Emas 5 , no komen untuk konsert pertama, terlalu awal nak tengok siapa yang hebat. cuma ada ler 2-3 orang yang suara unik, tapi tak ingat nama siapa shark buka...
 ·  Translate
kilauan emas 5,konsert kilauan emas 2015
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Air Kayor Gabungan Nescafe Dengan Lemon
campuran nescafe dengan lemon Air Kayor ? Air teh campur lemon jadi Teh O Limau, kalau nak sejuk oder Teh O Ais Limau, macam mana pula kalau nescafe campur lemon? itulah air kayor yang boleh didapati di Jaman Tory Resepi di Kuantan. jangan fikir air yang bu...
 ·  Translate
air kayor,jaman tori resepi,set daging salai
1
Add a comment...

Shark Kay

Shared publicly  - 
 
Kecewa , Kecewa Dan Terus Kecewa
Harimau Malaya Harimau Malaya jatuh tangga lagi, kali ini , Ranking skuad Bolasepak Malaysia berada di kedudukan 164 dunia. ranking FIFA terkini bulan April masih tidak menyebelahi skuad kebangsaan ini adalah kedudukan ketiga terburuk dalam sejarah bolasepa...
 ·  Translate
harimau malaya,ranking bolasepak malaysia,rangking fifa terkini
1
Add a comment...
People
In his circles
396 people
Have him in circles
597 people
Sayuti Ahmad's profile photo
Ahya jan's profile photo
Mohd Selim Zainal's profile photo
Nazrie Abdul Karim's profile photo
Ainim Suju's profile photo
Azmi Ahmad's profile photo
MaadTravel Malacca's profile photo
Johari Shawal's profile photo
airin salleh's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Other names
shark
Apps with Google+ Sign-in
Work
Occupation
admin ceritashark.com
Skills
blogging-fb-ig
Employment
  • ceritashark.com
    admin
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Kuantan Pahang Malaysia
Previously
Lorong Im 2/41 Kuantan Pahang Malaysia
Links
YouTube
Other profiles