Profile

Cover photo
Shaffarizan Mohamad
4 followers|293,143 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I believe in the Highlander's quote - There can be only ONE! If you believe in the ONE...than everything for you will seem to be infinite (an idea from the Doors of Perception by Aldous Huxley)
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
jenis jebon cenggini menyorokkan Quran di belakang punggung dia...ni sama macam ulamak yahudi...Allah dah sebut dah perangai manusia cenggini!
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
on 2:55" Malaysian Cunt"?? Hang carut apa chedet oihhhh...?? takkan gila talak dengan Najib hang kata Malaysia ada Cunt pulak!!!???
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
if the "Innakaminalmursaleen" refers to Muhammad, then who is it that Allah refers to on ayat 69??
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
ini lagu zaman jahil muzik aku nih! ha ha ha!
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
kelakar siott...apa yang kau kata sunnah tu semua dari Jesus Christ...kelakar siott...kelakar!
 ·  Translate
1
Have him in circles
4 people
İzgi Gültekin's profile photo
anasrul haris's profile photo
fakri syed's profile photo
Muhammad Razali's profile photo

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
rock as in...rock of ages?? ni fahaman Kristian nih!
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
lanjiao jibai betul laa yang dislike video aku nih...macam barua...ini jenis keras hati nih...nak aku pos buku nih kat kau ke setan? asohai...bikin semak channel aku aje...
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
nice! I love Halestorm styled rock! Halestorm is a legend...have you covered Daft Punk's - Get Lucky?...he heh!
2

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
sedap engkau aje kata mati dalam zina ada harapan masuk syurga! mana Quran dan sunnah kau? Quran kau cakap apa pasal mati dalam keadaan kufur? 43:30 itu fahaman ahli kitab yahudi aje kau belajar dengan Moshe Diamant ke? Mana boleh orang syirik taubat...tak fair lah orang yang syirikkan Allah ada jalan nak taubat!
 ·  Translate
1

Shaffarizan Mohamad

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
kadang-kadang dia marah Najib Tun Razak sebab naikkan harga Pop Corn kegemaran anak dia sebanyak 20 sen...taik idung masin kau nih! kedekut nak mampus...20 sen pun nak berkira!!!
 ·  Translate
1
People
Have him in circles
4 people
İzgi Gültekin's profile photo
anasrul haris's profile photo
fakri syed's profile photo
Muhammad Razali's profile photo
Basic Information
Gender
Male
Other names
Ed the Vet