Profile

AboutPostsPhotosYouTubeReviews

Stream

Profilvideo for Jydsk Emblem Fabrik A/S

Det var nu både griner og en sjov opgave at stå for i min tid hos +Jydsk Emblem Fabrik A/S sammen med +Jack Fridthjof . Faktisk stadig stolt af resultatet (dette den korte udgave). Hvad synes du?

#video   #Aarhus   #danmark   #reklamefilm   #pokaler   #medaljer
 ·  Translate

The Paradox of Choice - Everybody needs a Fishbowl. Super Ted Talk. Sæt begrænsninger for det frie valg. +Barry Schwartz

#tedtalk #Tedtalks

Shared publicly  -

Bliv en bedre konsulent - 3 gode råd fra +novicelldk senior online marketing konsulent +Morten Kusk

3 råd til dig der sælger din viden

Lever du af at sælge din viden, så kunne det måske være interessant for dig at læse med her...

Jeg har samlet de 3 vigtigste "huskeregler" jeg forsøger at holde mig selv op på når jeg arbejder med mine kunder til hverdag.
 ·  Translate

Så er der ikke længe til vi ( +novicelldk ) flytter i nye lokaler.  Efter påsken starter vi ud i nye lokaler - Skandinavisk Tobakskompagnis tidligere domicil i Aarhus Syd

#aarhus #marketing

Shared publicly  -

Er netop startet på endnu en lydbog via +Audible .Jeg har på kort tid været igennem en række bøger. Jeg kan varmt anbefale at læse/lytte til Delivering Happiness og Rework. De er begge meget inspirerende. Nu er jeg startet på lydbogen The Power of Less af +Leo Babauta Bruger du Audible?

#audible #books
mads lemvigh's profile photo
lijana norkaityte's profile photo

#TV

Det er ikke dumt at blive eksponeret på #TV i bedste sendetid +Hotel Vejlefjord - Godt gået.

Shared publicly  -

Hey, tune dig ind på tv2 ligenu og tag et kig med indenfor på Danmark Smukkeste Badehotel +Hotel Vejlefjord.

Shared publicly  -

Website Performance Strategi ved digital projektleder og udvikler +Emil Rasmussen fra +novicelldk til Internetweekdenmark #iwdk

Shared publicly  -

Så er det måske snart slut med adgangen til Adwords keyword referrer. Not Provided rammer måske Adwords indenfor et par uger. Læs med her.

#ppc #adwords
 ·  Translate
There are reports we are receiving from a few sources, including AJ Ghergich who posted it on his blog, that Google will soon stop passing keyword data to analytics software, even for AdWords advertisers. We expected changes to not provided in the near future, and based on these reports, the likelihood of advertisers being stripped […]
Thomas Frost's profile photoRené Bygballe's profile photo
2 comments

+Thomas Frost Yes. korrekt.
 ·  Translate

Har du en webshop? Går du med tankerne om at starte en webshop? Så får du brug for at tilkoble en betalingsløsning. Måske er Adyen online betalingsløsning en mulighed for dig. Et godt alternativ til "normale" betalingsløsninger. +Emil Rasmussen fra +novicelldk har skrevet lidt om dette alternativ.

#webshop #ehandel
 ·  Translate

Arbejder du med e-handel og søger et alternativ til de gængse online betalingsløsninger? Så hør mere om vores erfaringer med Adyen.
People
Skills
SEO, Google Adwords, Google Analytics, Social Media, Local Search
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Aarhus
Previously
Denmark - Aarhus C
Links
Story
Tagline
Online Markedsføring (Adwords, Analytics, SEO, Social)
Introduction
Arbejder som Online Marketing Konsulent hos Novicell (Aarhus).
Education
In a relationship
Other names
Bygballe
Jeg havde brug for nogle sportsmedaljer til et stævne i vores lokale idrætsforening. Købte medaljer online. Det fungerede rigtig godt. Fik hjælp af kundeservice via online chat. Medaljerne blev levet et par dage efter bestilling. 2 dage mener jeg. Super godt.
Public - a month ago
reviewed a month ago
Har endnu ikke købt min rejse, men jeg overveje at booke hos Check Point Travel. Via deres spændende hjemmeside med masser af gode rejsemål fik jeg kontakt til en medarbejder, som med stort engagement kunne svare på mine spørgsmål.
Jeg har været på Hotel Vejlefjord på spaophold sammen med min kæreste. Det var helt fantastisk. Vi overnattede på et lækkert værelse på hotellet fra torsdag til fredag. Lækker mad både til aften og morgen. Om aftenen blev der serveret lækker tre-retters grillmenu og man kunne vælge om man ville spise inde eller sidde på den store terrasse med udsigt udover have og Vejlefjord. Smukt. God betjening hele vejen rundt. Lige fra ankomsten indtil vi checkede ud den følgende dag. Under opholdet havde vi adgang til De Termiske Bade. Et lækkert Wellness Sparum med flere lækre områder, hvor man virkelig slapper af. Vi nåede ikke i saunagus i denne omgang, men den tager vi næste gang, når vi til vinter igen slår vejen forbi til en romantisk weekend på Hotel Vejlefjord!
• • •
Public - 5 months ago
reviewed 5 months ago
7 reviews
Map
Super butik i det vestjyske.
Public - a month ago
reviewed a month ago
Jeg er vild med dette sted. Jeg har besøgt Hotel Vejlefjord 2 gange. Første gang sammen med min kæreste, som havde inviteret mig til et par spabehandlinger i hotellets Wellness og Spa faciliteter. Helt fantastisk oplevelse. Anden gang var med overnatning i sommeren 2013. Under opholdet havde vi adgang til Hotellets Termiske Bade, som vi havde fået anbefalet. Et lækker wellness område. Det skal skal prøves. Vi spiste 3 retters buffet aftensmad på hotellet. Maden er helt i top. Det samme er den service vi oplevede hos personalet. Ligefra receptionen ved ankomst, restauranten til dagen efter hvor vi checkede ud igen. Det er er ikke sidste gang, at min kæreste og jeg har besøgt Hotel Vejlefjord. Kan varmt anbefales.