Shared publicly  - 
 
After watching this video you'll never want to drink Coke again: GAY ROBIN NEW =3! :D
445
22
carlos torres's profile photoAlex Leskin's profile photoSigi Jurschitz's profile phototim vennerstrøm's profile photo
155 comments
 
Wonder how many large cokes McDonalds sells a day!!!
Ray Jay
 
ADD ME BACK RAY IM YOUR BIGGEST FAN 
 
Lol at that gimp who cracked his head
 
I bet u someone going to say " ray can I have your coke?"
Nice video ray :)
 
oh plz plz plz can u do Jupiter in all acoustic? It's my favorite song and Benatar is my favorite character and I heard you wanted Y.F.M ideas for re-doing songs!
 
That cock girl reminded me of officer Crabtree from tv series Alo Alo
Translate
 
I luv mother nature..get this crap out of my sand and My PEPSI
 
I don't know about the hidden picture... but.. please.. take this coke!
 
My girlfriend likes my coke and my pepsi
 
I'm accualy talking about the cola
Dina Pl
+
2
3
2
 
Lol. Great episode!!! And seriously i don't want to drink coke ever again!!!
 
Lol the guy batmanning is such an epic fail
 
This is how Ray dresses on the weekend.
J. Wong
 
haha yo its robin the gay one
 
Found the funny picture!!!! pause it after he says "dead".
 
Google + sucks dick. its deserted
 
its like a map with no players
 
What I find the most incredulous thing about that Englishman, is how they have fallen so far. They have gone from a nation of sea-faring explorers with a huge empire, to planking or ''batmanning.'' How are the mighty fallen?
 
you must be robin in the next batman movie, that will be amm bicurious
 
Cock instead of coke get it???? Lol Uhm lol Uhm yeah......not funny 
 
i found it its after the part were he sez my parents are dead
 
I dont think coke is that good anymore?
 
I love the new episode! Good job man! meow
 
Hey RWJ the hidden picture is a rugby player with "18" number and caption says "Bat manning" and drinks I don't know, green shit lol
 
Ray you must watch "Edgar se cae" video!!!!!
 
looks like Robin got saved by gay Ray, and they swapped their sex orientation, and now its Gay Robin, and.... gayhomofag Ray :D
 
hey ray youra HUGE gay faggit fuk who likes to fuk pre-op trannys right in there dirty f**
 
Hey ray best episode everrr!!!
 
The first video guy sounded like Jude Law
 
OhDAMMIT.... Catching my breath..... Need a minute....
 
jesus man! .............i never liked coke...or pop... or soda...and now the internet hates me....LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
can i plz hav some pep-sh**?
 
HAII RAY CAN I GET A Gay shout OUT ITS MY BDAY FO REALZ IM TURNING 11 DO I SEEM YOUNG NO AND PLUS UR AWESOME
 
Why do ur vids suck so much now?  They used to be really funny!
 
ur hilarious ray my family watches ur new vid every week
 
+Ray William Johnson it's been over a month since u abused Google+, which means either u stopped (most likely u didn't) or your molesting it so stop molestation! Where here for u Google+ right everybody? 
 
After I saw the video of the South Korean Teacher Fail, I was really glad that my camp in UCLA didn't have coke in the dining hall...
 
What?! robin has down syndrome?
 
hey man add me in your friends circle! 
 
thats how everyone in my family pronunces coke. never realized it until i saw this video
 
i can give her my cola :))
Translate
 
Why GAY ROBIN?
The "R" must be for Ray..
So GAY RAY ;)
 
i will never drink cock oops coke again..
 
That was really best episode everrrrr!
 
Manning, football player, holding gatorade with bats wings and ears. Jersey is white and blue with 18. Left side profile.
 
"30 Dollars up Front
50 Around the World."
 
lol my five y/o brother somehow heard this and went around saying 'cock' all day. mom was so confused and mad!
 
if you click subscribe on the last video, you get 11 dildos she said cocke 11 times. hmmmmm, what have you been teaching ray
 
Lolz!! This made me laugh to death!! Almost couldnt catch me breath Lmfao :)
 
What a great class! I needed a teacher like that when I was in school. 
 
pic at 1:10 it's Payton manning with bat ears and bat wings
 
they should do a movie about gay robin.
 
see if you wanted to see gay robin you lk at teen titans
 
lol i c wat u did there secert picture is funny
 
His so gay whit that sut but i like the backman is cool
 
That japaniz wuman scear the crap out of me :O
 
Dear Ray:D
My super mega best friend is going to celebrate her birthday this saturday and I thought that I could make her a super super super birthday present... Your call! She's a big big fan like I am.We watched every single episode We are from Croatia and the time zone is -6 hours so when we have 4PM you have 10AM. My skype name is Gerbusica... So please please I begin on my knees call us. And please answer this mesage so I know if you are going to call please call when it's 4PM (our time) sooo you need to wake up before 10) when it's 10AM ON YOUR CLOCK then calll! Please, then it's going to be a day that she's never going to forget.
Please please please please......

In love your fan Teodora:)
Translate
 
found hidden pic!!!!!!!!!!!1111111
 
Awwwww mannn!!!
THAT POOR TEACHER MANNNN!!!!!
 
Come Ray to the "Im 2 short to ride anything at Elitches"mobile!
 
i will give you a six pack of coke 
Add a comment...