Profile

Cover photo
Verified local business
Quality Furniture Discounts
Furniture Store
Today 10AM–7PM
468 followers|757,304 views
AboutPostsPhotosVideosReviews

Stream

 
At Quality Furniture, we're in the business of making furniture #shopping as easy as possible!

Discover more here: http://bit.ly/1r4emQg
#designerfurniture #exclusivedesigns #luxurybrand #Furniture
1
Add a comment...
 
Get FREE shipping on furniture orders of $999 or more http://bit.ly/1Xo6SU5

Bedroom Furniture Discounts, Quality Furniture | Furniture Stores In Orlando FL
1
Add a comment...
 
HTL leather sectional w power brings comfort and elegance to your home! Available at Quality Furniture; 407-512-0101; thank you for following
1
Add a comment...
 
Happy first day of Fall !
1
Add a comment...
 
Bring a touch of elegance with the Mystique Dining collection by Caracole. Available in our showroom ! call 407-512-0101, thank yo u for following
#caracole #luxurydining #schnadig #mystique #diningroom #orlandofurniture #interiordesign #furnituresales #furniture #qualityfurniturediscounts #qualityfurniture http://ow.ly/i/d8D2H
1
Add a comment...
1
Add a comment...
 
Get the right filing cabinet that you need for your office http://bit.ly/25RMBMk

Filing Cabinets | Shop at qualityfurniturediscounts.com
1
Add a comment...
 
Find all of the furniture that you need for your home office right here on our website http://bit.ly/1Ym2KE9

Office Furniture | Shop at qualityfurniturediscounts.com
1
Add a comment...
 
Influenced by Old World Europe, the Pemberleigh home furnishings collection is an architectural statement. Bringing together classic design elements and grand scale, it offers a gracious living style. Available atQuality Furniture Discounts 407-512-0101, thank you for following
1
Add a comment...
 
Modern function combines with luxurious glamour in the new Bob Mackie Home collection. Accents pieces in faux crocodile embossed leather, champagne colored steel, black granite & lighter colored stone provide the signature Mackie flair of combining sumptuous patterns and interesting textures. //ow.ly/R9Ylk
1
Add a comment...
 
Don't miss this deal! Bring classic design into your bedroom with this gorgeous bed set; available for same day delivery!
For more info please go to the link: http://ow.ly/R9TqN
Thank you for following
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
7803 Southland Blvd #203 Orlando, FL 32809
7803 Southland Boulevard #203USFloridaOrlando32809
Furniture Store, Children's Furniture Store
Furniture Store
Children's Furniture Store
Bedroom Furniture Store
Office Furniture Store
Furniture Wholesaler
Rustic Furniture Store
Mattress Store
Outdoor Furniture Store
Today 10AM–7PM
Friday 10AM–7PMSaturday 10AM–7PMSunday ClosedMonday 10AM–7PMTuesday 10AM–7PMWednesday 10AM–7PMThursday 10AM–7PM
Quality Furniture has a huge selection of the latest designs of quality furniture at surprisingly affordable prices for every room of your home including living room sets, both in leather and fabric, Bedroom Sets, Kids Furniture, Dinning room, Mattress and much more.
Brands: Ashley Furniture, Aico, Coaster, Sealy, Serta, TempurPedic, Carcole, Schnadig, Legacy Classic, Legacy Kids, Discovery World, American Drew, Lea, Hammary and many more.
Google+ URL
People
Have them in circles
468 people
TravaTrap's profile photo
Alfonso García's profile photo
Emgoldex-Negocio desde Tu Casa's profile photo
TEE BLUNT (C.E.O)'s profile photo
Carlos Bregon's profile photo
MOHAMED MARAI's profile photo
yasmine hilmi's profile photo
Pierre Eustache C's profile photo
Adriana Mejía's profile photo
Write a review
Review Summary
4.4
59 reviews
5 star
47 reviews
4 star
5 reviews
3 star
No reviews
2 star
No reviews
1 star
7 reviews
Family-owned furniture & mattress retailer with pieces for the whole home, including kids' rooms.- Google
"I was pleasantly surprised by the selection and prices."
"Great customer service and quality products on furniture."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Megan Redsicker's profile photo
Megan Redsicker
a month ago
Ordered a sectional, of which one piece got damaged. That was two weeks ago. Still waiting on it to arrive, meanwhile we have half a sectional. What irritates me is that multiple people said it would be here last week. I gave them until Saturday. I called them, a woman said everyone was at lunch and she'd have someone call me back, never heard from them. Call on Monday, and I'm told it'll be here this week. No apology for the wait, nothing. I love my sectional, the half that I have. But it'd be nice to have company's keep their word, especially when I've already paid the full price. Week 3, we shall see what happens I guess. Also, not very professional to have your own employees put 5 star reviews. That just knocked mine down to 2 stars, instead of 3. Update: After posting this review, I received a call, and an apology. Was also offered two memory foam pillows (those didn't arrive, but oh well), we finally got the other half of our sectional. Update again: Pillows were delivered.
• • •
Response from the owner - a month ago
Hi Megan! Thank you for you order! My apologies for the delay. Unfortunately, sometimes things happen that are out of our control. We do our best to provide a Great product as well as Excellent Customer Service. We inspect every item we receive to ensure a good product is delivered. Part of your order was damaged which in turn had to be reordered and because you have such impeccable taste there was a delay with the reorder because stock was limited due to so many orders. Turn around time on all local orders placed normally is 2 to 4 weeks for delivery. Your order was placed on 3/7 and we completed delivery on 3/30. We do our best to get items to our customers as quickly as possible which is why we did a partial delivery for you. There is no excuse for us not getting back to you in a timely matter again I apologize. As for an employee writing a review. She has been a loyal customer for some time and the opportunity presented itself and now she is an employee.
Trifon Quallis's profile photo
Trifon Quallis
a month ago
Alex was very helpful we had an issue with a piece of furniture and he called us right away and took care of it , he kept us informed durning the process and made sure my daughters bed was perfect , thank you again for your great sense of urgency and customer service even months after the sale
Response from the owner - a month ago
Hi Trifon, We take pride in providing Excellent Customer Service. We are here to help any way we can. Thank you
Diana Perez's profile photo
Diana Perez
6 months ago
I recently purchase a home and have been here several (okay at least six) times throughout this year. Each of my visits have been successful! I never felt pressured to purchase nor did I hear disparaging comments of other furniture establishments. the staff was patience, respectful and always gave me GREAT IDEAS! I am consistently asked where I purchase my pieces, the touch, feel and the look all screams "QUALITY". I recommend to go in and stroll throughout there bouquet showroom and backroom warehouse, I never got a sales pitch, just great people ready to be at my utmost service, either to answer my questions or help sprinkle creative decor Ideas. thus far I have purchase a slate leather sectional for my family room, a beautiful ART frame by Basset, an Ashley cloth sectional for our welcome area... delivery was also a positive experience. now I'm working on accent pieces, cant wait to select some options, Thanks for all the suggestions and dedication Alex!
• • •
Response from the owner - 6 months ago
Hi Diana - Thank you for the great review! We appreciate your business and enjoy collaborating with you to make sure you furnish your home with beautiful, quality furniture. It's been a pleasure assisting you in our store with every visit. We hope to see you again once you're ready work on the accent pieces. Again, thank you for your purchase and being an awesome client! Best, Quality Furniture Discounts.
Rock Sanchez's profile photo
Rock Sanchez
6 months ago
At first we didn't want to buy anything because it was so expensive. We were saying kanes is cheaper and better (you know acting like we know everything lmao). Alex talked about the quality of the beds, what there made out of and even gave us better suggestions on what mattresses we should get. We were still skeptical but when he explain it even more and told us about a plan that we can pay it off we said why not. He went through the paper work very easy and understanding making us sure we weren't getting played. Also David helped us to with better understanding. They were very nice & kind and the service was amazing, I was very surprise and you don't a lot of good costumer service in Orlando. Yes it's a little pricy but for the quality and the style it's worth it honestly. I would recommend this place to my other friends and coworkers. I'm so excited for my new bed!!!
• • •
Response from the owner - 6 months ago
Hi Rock - Thank you for your business - it was a pleasure working with you! We always want our clients to understand about the furniture they are purchasing. It is an investment so we want you to buy only the best! We can't wait for you to get your bed as well. Again, we appreciate your business and recommending our company! Cheers, Quality Furniture Discounts
Rhonda Cornell's profile photo
Rhonda Cornell
2 months ago
Ordered 2 end tables. When they came in a week later to the warehouse, they opened them and one had something wrong with it. (So I'm thankful they checked it out and did not deliver it with a defect). But I did have to wait an extra week for them to reorder it. That was the only negative thing. The tables are nice. I really love them! They brought them to my house put together and they looked great.
Response from the owner - a month ago
Hi Rhonda! Thank you for your order. It was a pleasure to assist you. We pride ourselves in making sure our customers are taken care of and provided with a Great Product as well as Excellent Customer Service. So we take time to inspect every item before we deliver to our customers. Unfortunately, sometimes items arrive damaged which in turn delays our turn around time. But our goal is to deliver a Great product to our customers. Thank you for shopping with us!
Delilah Figueroa's profile photo
Delilah Figueroa
a month ago
I had a very pleasant experience. Staff is very friendly and helpful. They have a beautiful show room. I would definitely use them again.
Mike Whalen's profile photo
Mike Whalen
8 months ago
Just moved to Orlando and needed a living room set. Checked their website, had a decent selection. Went to showroom and was met by Frank. He was very professional, knowledgeable and very helpful. He was even able to get us same day delivery which was great since we had gone a week with no living room furniture. Selection may be limited somewhat but they have some really nice stuff and better prices, I will be going back for a bedroom set and dining room set when the time comes. I would recommend them. I also purchased the 5yr protection plan but after reading the bad reviews we'll see how they respond if I ever need something fixed/replaced. But my experience was great so far, see Frank and he'll hook you up.
• • •
Response from the owner - 6 months ago
Hi Mike - Thank you for your purchase! We strive to make furniture shopping hassle free so we are glad you had a good experience. Franke is one of our best sales rep and we love to see great reviews about our service. It's much appreciated. We look forward to working with you again should you need more furniture. Cheers! Quality Furniture Discounts.
Ali Esmaili's profile photo
Ali Esmaili
5 months ago
very unreliable! Stay away from this place! They charge you upon purchase but they delay delivery. If you complain they act nice but they will not do anything about it. They are unreliable, unprofessional and not worth your money.
1 review
Map
Map
Map