Profile

Cover photo
Verified local business
Pleasant Hills Pet Hospital
Veterinarian
Today 8AM–4PM
3 followers|224,494 views
AboutPostsPhotosVideos
Contact Information
Map of the business location
171 Green Dr Pittsburgh, PA 15236
171 Green DriveUSPennsylvaniaPittsburgh15236
Veterinarian, Animal HospitalToday 8AM–4PM
Saturday 8AM–4PMSunday ClosedMonday 8AM–8PMTuesday 8AM–8PMWednesday 8AM–8PMThursday 8AM–8PMFriday 8AM–8PM
Google+ URL

Street View

Panorama
Write a review
Review Summary
3.2
21 reviews
5 star
11 reviews
4 star
No reviews
3 star
No reviews
2 star
3 reviews
1 star
7 reviews
"My friends and family would only reccomend this caring staff!!!"
"They wanted to charge $1000 to pull a tooth because it was chipped."
"Decent enough service but you're going to pay way too much for it."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Candace Jones's profile photo
Candace Jones
a month ago
DO NOT TAKE YOUR DOG TO THIS VETS!! They removed a mast cell tumor from my dogs leg and while Dr. Jones did an outstanding job in surgery the subsequent care was horrible. When it was time for her sutures to be removed they left 2 in her and she developed an infection. Over $1500 dollars later, they only thing they would do for her is recommend more and more rounds of antibiotics to fix a problem they caused and then charge me for it!! When we asked for our medical records, during her last visit they got snippy with my husband and did a piss poor job of wrapping my dogs leg with bandages. While I feel that many of the vets are very capable, they are outrageously priced and will continually try to get more money out of you while not doing much for your pet. Go somewhere else!!
• • •
Response from the owner - in the last week
Candace, thanks for taking the time to speak with me recently. So sorry again for anything that we did to make your experience with us less than stellar. Please feel free to give me a call at (412) 655-8710 if there's ever anything you need or if you have future concerns. We value your feedback. -Amy
Michelle Mackey's profile photo
Michelle Mackey
5 months ago
They wanted to charge $1000 to pull a tooth because it was chipped. I got a second opinion from greentree animal clinic and they saved me $950. I also ended up spending $650 at phph for inconclusive tests and said it might be a uti. Horrible
Response from the owner - 3 months ago
Michelle, we're really sorry for your disappointment and have tried to reach out a couple times. At your convenience, please call our hospital manager Kelly back at (412) 655-8710 so she can look into this. Thank you for the feedback.
debbie kampert's profile photo
debbie kampert
5 months ago
they are very expensive but lack the friendliness and knowledge we want for our pets.
Response from the owner - 3 months ago
Debbie, please call our hospital manager Kelly at (412) 655-8710 so she can get a better understanding of your experience. We take our customer service very seriously and appreciate you taking the time to write this review. Thank you.
Jordan Smith's profile photo
Jordan Smith
3 years ago
My husband and I took our hamster in to get his leg fixed. We ended up having to put him down due to an infection, but our experience was great under the circumstances. The staff and Dr. Jones were very kind and understanding of the situation. They showed the utmost professionalism and care for our hamster, and to us. I would highly recommend this vet hospital!
Jess's profile photo
Jess
6 months ago
Took my dog here because he had a loose tooth (which was not bothering him) and to get a quote on a dental cleaning. Our typical clinic does not do dental services. Our dog had his annual check up at the end of April at his normal clinic where he was determined to be in good health but would need a dental cleaning within the next year. I made an appointment at Pleasant Hills Pet Hospital because they said they provide dental services. At the appointment we waited about 20 minutes between when the tech checked us in and seeing the vet, which my dog spent shaking and pacing in the exam room. When the vet came in she had him go up to the table and fully examined his body, so by the time she looked at his mouth he was being rather uncooperative. The vet said that yes he needs a cleaning and she could not get a good look at the loose tooth. She said she'd get us a quote and the tech would review it with us. Fast forward 15 minutes and the tech brings in a $1000 quote, including notation that 3 teeth need pulled (How does she know 3 need pulled when she barely looked in his mouth?). I told her I need to discuss this with mu husband and we proceed to the checkout where they charge me $53 for the appointment TO TELL ME EXACTLY WHAT I TOLD THEM THE ISSUE WAS OVER THE PHONE PRIOR TO THE APPOINTMENT. We won't be back.
• • •
Response from the owner - 5 months ago
Hi Jess - When you have a moment, please call our hospital manager Kelly at (412) 655-8710. We're really sorry that you didn't have a great experience with us, and we're hoping there's something we can do to change your mind. We can assure you that our biggest priority is keeping our patients healthy and our clients happy. Thanks for your feedback.
Christy Zacchero's profile photo
Christy Zacchero
5 months ago
Excellent service- Dr. Mihalic cares for my pets like they are her own!
Kat Tapia's profile photo
Kat Tapia
a year ago
got my little kitten there biggest sweet heart ! and they were all very sweet people
Jason Boring's profile photo
Jason Boring
2 years ago
Dr. Mihalic is simply amazing. We have been taking our cats to them now for over 3 years. One because of some kidney problems due to the cat food recall a while back. We simply could not ask for a better veterinary hospital or Dr. They go above and beyond.

Stream

Pleasant Hills Pet Hospital hasn't shared anything with you.

People are more likely to share with you if you add them to your circles.