Apartmani Beograd - Pink apartmani

I ovog vikenda sam odlučio da po dolasku u Beograd apartman zakupim na Dorćolu. Kada sam prethodni put bio, imao sam apartman u ulici Strahinjića bana. Taj apartman je ovog puta bio zauzet, ali mi je ponuđen sličan apartman veoma blizu, u ulici Dositejevoj, koja svojim šarmom nimalo ne zaostaje za malopre pomenutom.
#Beograd

Apartman Pink se nalazi na par minuta hoda od svih važnih destinacija koje su obavezni must-see u Beogradu. Za sve one koji uživaju u noćnom životu,  minut ih deli od boemske Skadarlije, gde ih čekaju nezaboravne noći. Za one koje vole dobar šoping tu je Knez Mihajlova ulica sa svim renomiranim imenima mode, na samo 2-3 minuta šetnje od apartmana. Nakon dobrog šopinga, obavezan je ručak u nekom od odličnih restorana. A, za sve ljubitelje dobrih predstava, opera i baleta, Narodno pozorište je udaljeno svega 2 minuta od apartmana. Takođe, na istoj udaljenosti od 2 minuta se nalazi Trg republike.   Ako dolazite sa decom u posetu Beogradu, apartman Pink je savršen za Vas! Na samo 7-8 minuta od apartmana nalazi se čuveni Beogradski zoološki vrt. Još jedna od prednosti koje Vam apartman Pink nudi je i odlična povezanost gradskog prevoza sa svim delovima grada Beograda. Apartman Pink sa francuskim ležajem dimenzija 160*200cm i trosedom istih dimenzija  160*200cm je savršen za smeštaj četiri osobe. Apartman je opremljen sa svim  potrebnim stvarima da Vaš boravak u našem apartmanu bude što prijatniji: klima uređaj, LCD TV, opremljena kuhinja, kupatilo sa veš mašinom.
#apartmanibeograd

Bio je red da posle toliko „vikend“ poseta Beogradu (koje su se sastojale uglavnom od dva dana posla između kojih bi se ugurao jedan izlazak) konačno jednom ostanem i koji dan duže. Na moju molbu nadređeni iz Holandije su odgovorili potrvrdno, pa sam uzeo apartman u Beogradu na čitavih sedam dana. Iznajmio sam apartman na Dorćolu, relativno blizu Kalemegdanu, jer mi se još ranije dopala ulica u kojoj se nalazi. Hladovina visokog drveća, relativno tih saobraćaj i nekoliko kafića sa primamljivim baštama – to su tri razloga što sam ovog puta izabrao taj apartman.
#Beograd

Apartman Skadarlija se nalazi u samom srcu Beograda u Skadarliji. Skadarlija je ambijentalana celina grada, živi spomenik, boemska četvrt i svakako najposećenije mesto domaćih i stranih turista pri obilasku Beograda. Satkana je od mnoštva kafana i restorana koji je čine drugačijom od drugih ulica, a ljudi koji tu odsedaju je čine posbnom, živom, tako starom i uvek mladom. Duh Skadarlije je nadaleko čuvena priča, a noći provedene u njoj je nešto što se zauvek pamti.Ukoliko želite da i doživite sve to i budete deo toga pravo mesto za vas je naš potpuno nov u pondi apartman Skadarlija. Nalazi se u zgradi koja je sagrađena 1917. godine i koja je pod zaštitom države jer je uvrštena u spomenike grada Beograda. Apartman je na trećem spratu bez lifta, ima 25m2 i predviđen je za boravak do četiri osobe. Stan ima jako dobar raspored tako da imate utisak da ste u mnogo većem prostoru nego što on to zaista jeste. Sve u stanu je rađeno od najkvalitetnijih materijala tako da će te osećaj posebnosti imati čim zakoračite u ovaj stan. Francuski ležaj je dimenzija 200/160, a ugaona garnitura koja se rasklapa je 200/150. Sobu krase prelepa ogledala i izuzetno lep kristalni luster koji je pravi ukras ove sobe. U satavu apartmana je i vrlo funkcionala orman i LCD TV 32, mala kuhinja, i sve što je potrebno za kraći ili duži boravak gostiju. Kupatlo je drugi ukras ovog stana: rađeno od granitne keramike koja ga čini posebnim i drugačijm, tuš kabina od kaljenog stakla i veliko ogledalo sa predivnim ramom. Apartman Skadarlija je svakako naša preporuka za Vas jer je jedan od najbolje pozicioniranih i najkvalitetnijih apartmana u Beogradu.Udaljenost od Knez Mihajlove je oko 3min., a u neposrednoj blizi se nalaze Narodno pozorište, muzeji, galerije, Kalemegdan i još mnogo toga znamenitog i interesantnog za videti.
#apartmanibeograd

Kada dođem u Srbiju, gledam da svaki put apartman u Beogradu biram na različitoj lokaciji, kako bih se što više upoznao sa gradom. Mogu da kažem i da mi to prija. Ovog puta sam izabrao apartaman blizu hotela Jugoslavija. Naravno da sam se odmah raspitao što bih u tom kraju trebalo da posetim. Na poslu sam dobio jednoglasan odgovor da to treba da bude Zemunski kej. Kao i uvek do sad, kolege su me dobro posavetovale. Za razliku od nekih mojih ranijih izlazaka u Beogradu, kada me je pratila čitava horda srpskih prijatelja, odnosno svi iz naše kancelarije, ovog puta sam krenuo sam. Naravno, prethodno sam dosta „guglao“, jer nigde ne volim da idem nepripremljen.
#Beograd

Apartman Kala se nalazi na Trgu Slavija, u neposrednoj blizini Hrama Svetog Save, Kliničkog centra Srbija i Hotela Slavija i Slavija Lux. Lokacija apartmana Kala je izuzetno atraktivna jer ima odličnu saobraćajnu vezu sa železničkom i autobuskom stanicom, od kojih je udaljen jednu tramvajsku(autobusku) stanicu ili samo par minuta hoda. Ono što Trg Slavija i apartmane na toj lokaciji čini dodatno interesantnim je saobraćajna veza sa aerodromom „Nikola Tesla“ (aerodrom Beograd) jer je tu polazna/dolazna stanica autobusa koji vozi za aerodrom „Nikola Tesla“. Od Trga Slavija počinje šetačka zona koja ulicom Kralja Milana vodi pored Jugoslovenskog dramskog pozorišta, preko Terazija  do Knez Mihajlove ulice, Kalemegdana i svih ostalih znamenitosti grada.  Apartman se nalazi na trećem spratu zgrade sa liftom koja je podignuta 2008, ali sam apartman je adaptiran 2013 godine i opremljen je potpuno novim nameštajem.  Dvorišno je orjentisan što Vam obezbeđuje mir i tišinu u strogom centru grada. Apartman poseduje balkon na kome možete popiti svoju popodnevnu kafu ili provesti ugodne trenutke bez gradske buke uživajući u svojoj kafi ili čaju.  Apartman je namenjen za boravak do četiri osobe. Poseduje francuski ležaj (200x160cm) i pomoćni ležaj na razvlačenje (120x200cm), TV LCD 32“, kablovsku televiziju sa velikim izbrom domaćih i stranih kanala, klima uređaj, Wi-Fi internet, veš mašinu, peglu i dasku za peglanje, fen za kosu,  šporet sa ravnom pločom i rernom, frižider i kompletan kuhinjski pribor.
#apartmanibeograd

Kada sam rekao kolegama gde sam iznajmio apartman u Beogradu ovog puta i pitao ih koja dobra kafana bi mi bila blizu, većina se složila da je to „Korčagin“. Nalazi se blizu Vukovog spomenika, a upravo tu je bio i moj apartman. Naravno, nisam išao sam u „Korčagin“, već sam pozvao i svoje beogradske saradnike, sa kojima uglavnom provedem čitav vikend (jer sem njih malo koga uopšte i poznajem u Beogradu). Ipostavilo se da je ova kafana bila mesto gde su oni iz mlađe garde kolega često svraćali tokom studentskih dana.
#Korcagin

Apartman Bulevar se nalazi na na trgu Slavija, u zgradi koja je sagrađena 2008. godine. Nalazi se na petom spratu, zgrade sa liftom. U neposrednoj blizini apartmana se nalazi klinički centar Srbije, ambasade i Hram Svetog Save. Zgrada ima prilaz koji je prilagođen osobama sa invaliditetom. Apartman poseduje internet, tv 26", mašinu za pranje veša.
#apartmanibeograd

Na Adi Ciganliji sam bio tokom jednog od svojih prvih dolazaka u Beograd. Sa srpskim kolegama smo bili u nekom noćnom klubu, gde smo proveli par sati uz pivo. U tom momentu ja uopšte i nisam shvatao gde sam i kako to mesto zapravi izgleda. Znam da je bilo lepo sedeti i prolaziti nadomak vode, ali s obzirom na to da je bila noć (i to prilično kasna) nisam zapazio mnogo toga. I tek sam nedavno od tih istih kolega čuo da je Ada Ciganlija zapravo mnogo više od zone sa kafićima i klubovima. Na njihov poziv, krenuli smo posle našeg subotnjeg sastanka u jedan novi, drugačiji obilazak ovog mesta, sada pod jakim dnevnim svetlom, jer je dan bio veoma sunčan. Nisam ni išao u svoj iznajmljeni apartman u Beogradu, već sam pravo sa sastanka krenuo na to mesto koje oni nazivaju morem Beograda.
#Ada

Apartman Montana se nalazi na samom trgu Slavija, u zgradi koja je sagradjena 2008. godine, na šestom spratu. Apartman je dvorišno orijentisan, što je jako bitno zato što se nalazite u centru, a izolovani ste od gradske buke. U neposrednoj blizini se nalazi klinički centar Srbije, mnoštvo ambasada, Hram Svetog Save. Apartman poseduje Wifi, lcd tv 32", mašinu za veš, terasu. Apartman je namenjen za troje ljudi.