Shared publicly  - 
 
When I met +Steve Kondik and +Koushik Dutta a few weeks ago, they shared their plans for the future of +Cyanogen Inc. with me. I have great faith in their product and their team, and look forward to what’s coming.
59
5
Gary Borella's profile photoVasanth Kumar's profile photoSuchit Jain's profile photoHenrique Campos's profile photo
15 comments
 
Just read the Verge article outlining your approach. Would be good to chat soon about the parallels with Indie Phone (http://thelink.is/indielaunchhttp://indiephone.eu). We are working on a phone with a beautiful user experience that just happens to be open and that just happens to empower mere mortals to own their own data (and thus we have to control hardware + software + services). See http://thelink.is/avoidingdigitalfeudalism about our motivations and why it’s important. Chat soon? (aral@aralbalkan.com)
 
sir i wud be very gratefull if u  give me a chance 2 buy this phone....
 
Sir, Pete Lau i look forward to buy this phone but it seems that it is not avilable in my country nepal , could you give me any suggestion???
 
Re: Order # 101145541

Hi there. I just want to say am extremely unhappy with the customer service of one plus one. I ordered and paid for my phone on 11/28. Due to an error in the zip code, the phone was returned on 12/18 to Rosemead, CA, where it apparently had been shipped to me from.

Despite my several attempts to engage one plus one on this, I keep receiving messages that the phone was delivered to me (it was not). The phone was actually resent to one plus one, and signed for at Rosemead CA by a K. Wong (a distributor of one plus one?)

There is not a phone number that you can call (either one plus one, or the distributor? in Rosemead) you have to send in a ticket.

The people that respond to the tickets either do not read them, or keep ignoring them.

I repeat I NEVER RECEIVED THE PHONE AND ACCESSORIES THAT I PAID. FOR. Am writing this in the hopes that someone at one plus one will get engaged and instruct the distributor to resend me my phone.

Thank you - Robert Zara
zara@zaralawny.com 
 
Hey Pete, if you care about your customers, please take a look at ticket# 171207 and 198024. There is no way you can expand globally with such poor support..
 
Hi ,

Worst Voice customer support experienced .....One rep Vishal was one of the horrible person I spoke in the customer support after a long time.......

This cannot get any better its been close to two weeks still i will not receive my handset this is really disgusting...one of the customer rep whom i spoke on 2nd April confirmed that I would receive the replacement ...if the customer service center initiates the process.

Today this person Vishal is telling a different thing I will get  my handset repaired ...Well I would want my phone to be replaced now...

If this is the process...I will have to initiate a legal action on the company and also put in my comments in your blogs so that feature buyers would be aware of your policy and process of customer service and delay .....

One of bizarre thing heard from Vishal was he said there is reporting manager and also there is no escalation process and also said he cannot transfer call ...

WORST CUSTOMER SERVICE EXPERICENE..

PLEASE PROVIDE ME THE WHAOM TO CONTACT IF I AM NOT HAPPY WITH THE SERVICE FROM CUSTOMER SUPPORT..
 
Dear CEO OnePlus One
 
We have purchased a mobile for lot of expectation with Oneplus One.
 
One plus one mobile is very good but their customer care support is very bad.
 
Company is focusing only to selling mobile & missing to provide other facilities like customer support, repair maintenance etc.

I purchased a phone from Amazon.in & I am facing problem with phone mike .I have already visited lots of time to mobile service centers  but they are not able solve my problem, I talked to different different customer executive, with we have so many case id .At last we have decided to surrender the handset but I don’t know the head office address ,where it is & I think there engineers doesn't know about the phone features & issues.
 
I would request to mobile company that you have created good phone, please take care of other things, and don’t focus only on sales. Everyone will rate this as a bad phone & you will lose market. So, guys you also take care of this thing.
 
Mobile IMEI NO.
 865800022738535
 
I dont have my products and not traking number.

1ª email

Henrique Campos Thursday at 19:43
Hello Joey

Greetings from Portugal

I already canceled the complaint on paypal . The paypal site, say they will inform the OnePlus of my decision .

Yes, you can send the products I ordered the OnePlus .

Can you tell me when the products arrive ?

Or tell me which is scheduled for delivery ?

Joey, thank you for your email

Best Regards 
Henrique Campos 
Estoril 
Portugal

2 º email

Joey Thursday at 21:06
Hi Henrique,

Good day!

Thank you for the fast response.

Shipping is calculated based on shipping address and shipping method. The following options can be selected during checkout:
Standard Shipping (3 business days processing time + 3-7 business days)
Priority Shipping (3 business days processing time + 2-5 business days)

Please note that all delivery dates are estimates only. Additional charges will be necessary for shipping to addresses in remote locations. We are unable to ship to PO Box addresses.

If in case you have further questions or inquiries feel free to contact us anytime.

Regards,
Joey

3ª email

Joey Friday at 14:13
Hi Henrique,

Thank you for your reply and I'm glad to know that your issue is now resolved. Meanwhile, I will be tagging your ticket already as “Solved”. Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us. OnePlus is always looking for ways to serve you better.

Regards,
Joey

4º email

Henrique Campos Yesterday at 13:53
I still dont have the traking Number, Mobile phone. I Wil give up. The true you dont want Sales.

No dia sexta-feira, 12 de fevereiro de 2016, Joey (OnePlus Support) <http://oneplus.net/support> escreveu:

5º email

Joey Yesterday at 19:41
Hi Henrique,

Good day.

Thank you for reaching back to us. Your Order Number 1600313754 is currently on "Paypal_Cancelled_Reversal" status. We just need to wait for this process to complete.

Please let me know if you need further assistance.

Sincerely,

Joey

6º email

Joey Yesterday at 23:11
Hi Henrique,

We do apologize for the confusion you have gone through. Regarding on this process. I would now tag this ticket as closed, since everything has already been sorted out. By the way here is your reference number regarding on your PayPal case, just for instance the refund is not yet being processed please check on the information below;

4JM17179A5039980M

If in case you have further questions and inquiries please feel free to contact us we are more than happy to assist.

Have a Great Day!

Regards,
Joey

7º email

Joey Yesterday at 23:27
Hi Henrique,

That's is your reference number if in case you are not refunded by PayPal. Call them if refund is not yet given on you.

Regards,
Joey

8º email

TL LejealM Yesterday at 23:46
Hi Henrique,

Thank you for your prompt response. We do apologize for the inconvenience and we do appreciate your ticket. As we checked the status of your Paypal Reversal, it was already in the process of refund and it's good to go. You just need to give this transaction ID 4JM17179A5039980M to PayPal if you did not receive the refund yet.

Regards,
Lejeal

9º email

TL LejealM Today at 00:03
Hello Henrique,

Yes, you just need to wait for the amount to be refunded in your account. Thank you.

Regards,
Lejeal

10º email (FROM PAYPAL)

Dear Henrique Campos ,

Thank you for contacting PayPal regarding your transaction ID 3U977619AR932400H . My name is Denis and I am glad to assist you today.

Back to our conversation by phone I want to confirm that your transaction ID 3U977619AR932400H made on February 9th to paypal@oneplus.net was successfully completed.

I have reviewed your account and I can confirm that as your dispute for this transaction PP-004-584-766-115 was closed the payment went to the seller's account.

If the seller have any difficulties to see this amount on his account or to withdraw he has to contact his PayPal account manager for more informations.

You can use this email as a proof of your payment.

Please let us know if you need further assistance for this case.

Taking the opportunity I want to thank you for being a valuable member of the PayPal community since August 2013.

I want to inform you that we provide support by phone in English language. If you need our assistance don't hesitate to call 00 353 1 436 9111 (8.00am to 4.30pm GMT Monday to Friday). I will be more that glad to help you.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal and I wish the best for you and your family in the lovely Portugal.

Yours sincerely, 
Denis 
PayPal 
Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved. 
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. 
Société en Commandite par Actions 
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg 
RCS Luxembourg B 118 349

------------------------------------------------

It's frustrating , painful , and shows as well as the OnePlus have no idea what you're saying . I feel cheated and truly disappointed with your company . This whole process of OnePlus no one knows how to solve . 
It's amazing and ridiculous.
Add a comment...