Profile

Cover photo
Nurul Hanim
Works at Lekir Ukhuwah SDN. BHD.
Attends Kolej Matrikulasi Perak
Lives in Sitiawan Perak Malaysia
87 followers|17,560 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Perjalanan seorang sahabat..
Selalu cerita aku pasti pasal cinta,tapi sekarang dengan berbesar hatinya aku nak kongsi cerita pasal aku dengan 'someone special',bukan lelaki tapi perempuan..klau sudi nak tahu,marilah..        Sejak dari zaman sekolah tadika lagi,aku jarang nak ada kawan...
 ·  Translate
Selalu cerita aku pasti pasal cinta,tapi sekarang dengan berbesar hatinya aku nak kongsi cerita pasal aku dengan 'someone special',bukan lelaki tapi perempuan..klau sudi nak tahu,marilah..        Sejak dari zaman sekolah tadi...
3
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Cinta Tak Seharus Memiliki
Aku pernah dicinta,dan aku pernah diluka....         Ceritaku bermula,apabila hadir seorang lelaki menyuluh cahaya dalam kegelapan hidup aku.Pada awalnya,aku agak kaku menerima layanan dari orang yang aku sendiri tak kenali,tapi jalan yang telah Allah atur ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Projek Assigment Mesin Pencari Jodoh...
          Wah..tajuk nampak gahkan..huhu..anim saje tulis tajuk mcm tu..bia kasi gempak sikit.. Sebenarnya nk kongsi perihal tntg assigment Aljabar yg anim kena selesaikan sebelum hari ahad nie..tugasannye tak susa mna pun cuma cari org dn tngkap gmba dngn ...
 ·  Translate
          Wah..tajuk nampak gahkan..huhu..anim saje tulis tajuk mcm tu..bia kasi gempak sikit.. Sebenarnya nk kongsi perihal tntg assigment Aljabar yg anim kena selesaikan sebelum hari ahad nie..tugasannye tak susa mna pun cu...
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
1.1.2014 TARIKH KERAMAT BUAT AKU..
Tinggal 3 hari je lagi nak masuk tahun baru...Mesti semua orang tak sabar-sabarkan.Berlainan pula bagi aku.1.1.2014. merupakan hari yang aku tak mahu tempuhi.Aku rasa macam tak nak tarikh tu ada dalam kelendar.Nak tahu kenapa??Sebab pada tarikh tersebutlah,...
 ·  Translate
Tinggal 3 hari je lagi nak masuk tahun baru...Mesti semua orang tak sabar-sabarkan.Berlainan pula bagi aku.1.1.2014. merupakan hari yang aku tak mahu tempuhi.Aku rasa macam tak nak tarikh tu ada dalam kelendar.Nak tahu kenapa...
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Dinner SBT
Malam Dinner SBT yang enjoy walaupun aku masih lagi terluka.Muka masa tu jangan cakap la,memang nampak macam orang nak meninngal dah.Pucat semacam jew(tapi sebab ada kawan-kawan,aku masih mampu mengukir senyuman walaupun hanya beberapa ketika).  Dress yang ...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
SAAT PERTAMA AKU MEMANDANG WAJAH MU AKU RASA BAGAI ADA SESUATU YANG TERDETIK DIHATI KECIL INI TAPI AKU TAK TAHU PERASAAN APAKAH ITU. AKU MEMBIARKAN RASA ITU PERGI TANPA MEMIKIRNYA BAGIKU MUNGKIN SAJA MAINAN PERASAAN Y...
1
Add a comment...
Have her in circles
87 people
Shafie Asan's profile photo
Saadah Nordin's profile photo
ammar kamal's profile photo
amy penang's profile photo
Ruman Hijab's profile photo
nazemi aimanemi's profile photo
Khairul Anas's profile photo
asghar Muhammad's profile photo
Skalanews's profile photo

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Hari bahagiamu,duka bagiku..
Baru beberapa hari aku menulis, semalam terjadi suatu perkara yang menampar relung hatiku ini..Dalam kebosanan,aku pun pergilah amik fon..scroll Facebook..scroll punya scroll,tiba-tiba...  aku nampak satu gambar.Sebab fon aku screen tak besar mana,so nampak...
 ·  Translate
1
T-Series Islamic Music's profile photo
 
Asslamu Alaikum
This is my Islamic Music Channel. Watch here Islamic Qawwali, Naat and other uploads.
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Jodoh
Bismillahirahmanirahim..lama benar rasanya tak menulis mencoret kisah hidup disini..Setakat ni tiada kisah yang menarik nak anim ceritakan,cuma hari ni saja nak menulis..pasal jodoh.Tapi tu bkn bermkna anim da jumpa jodoh anim.Anim masih mencari.Tak tahu la...
 ·  Translate
Bismillahirahmanirahim..lama benar rasanya tak menulis mencoret kisah hidup disini..Setakat ni tiada kisah yang menarik nak anim ceritakan,cuma hari ni saja nak menulis..pasal jodoh.Tapi tu bkn bermkna anim da jumpa jodoh ani...
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Nak jadi Kaya?
Mahu menambah pendapatan??Saya ada caranya.. Dengan bermodalkan serendah RM55,anda mampu menjana pendapatan dari RM55-RM275 sehari.Bisnes ini tidak memerlukan anda untuk berjumpa dgn org ataupun berpanas menjual barang..cuma perlu tunggu orang datang join b...
 ·  Translate
Mahu menambah pendapatan??Saya ada caranya.. Dengan bermodalkan serendah RM55,anda mampu menjana pendapatan dari RM55-RM275 sehari.Bisnes ini tidak memerlukan anda untuk berjumpa dgn org ataupun berpanas menjual barang..cuma...
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Karma itu wujud ke?? Dulu masa aku sedih keseorang,hadir seseorang mengisi kekosongan hati yang sedia kosong.Kosong tanpa rasa..PAda mula aku tak yakin,tapi melihat kesungguhannya aku berani mngambil risiko mencintai dia dan...
1
1
amy penang's profile photo
Add a comment...

Nurul Hanim

Shared publicly  - 
 
Kadang-kadang kita tak sedar pun sebenarnya kita telah jatuh cinta pada orang yang pernah dekat dengan kita.Kerna tiap kali rasa itu tercuit,kita pasti cuba untuk menepisnya dengan pelbagai cara dan perlakuan.Namun,sajauh man...
2
Nurul Hanim's profile photoAhmad Sidek Kamaruddin's profile photo
8 comments
 
Benteng pertahanan perlu kuat. Bila2 masa sahaja syaitan boleh menyelinap masuk dan menimbulkan segala jenis perasaan 
 ·  Translate
Add a comment...
People
Have her in circles
87 people
Shafie Asan's profile photo
Saadah Nordin's profile photo
ammar kamal's profile photo
amy penang's profile photo
Ruman Hijab's profile photo
nazemi aimanemi's profile photo
Khairul Anas's profile photo
asghar Muhammad's profile photo
Skalanews's profile photo
Work
Employment
  • Lekir Ukhuwah SDN. BHD.
    Cashier, 2011 - present
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Sitiawan Perak Malaysia
Links
Story
Introduction
I'm a matriculation student...short and cubby..i love a perfume very much..i also like to eat.my favourite food is tomyam and 'daging masak kicap',while for my lover junkfood,i more prefer to chocolate..i will spent a lot of money to buy a perfume,food and also chocolate..i'm eating a chocolate when i'm feel a bad mood or stress..it can make my mind become relaxing..so i can't to be a crazy girlz...:)
Education
  • Kolej Matrikulasi Perak
    Sains Biologi, 2012 - present
  • Universiti Malaysia Kelantan
    Ijazah Sarjana Muda Sains Gunaan Teknologi bioindustri, 2013 - 2017
Basic Information
Gender
Female
Relationship
Single
Other names
Anim