Profile cover photo
Profile photo
Nurmujahidah Ismail
43,490 followers -
A Lady Warrior Striving In Her Life
A Lady Warrior Striving In Her Life

43,490 followers
About
Nurmujahidah's posts

Post has attachment
Bestnya CPG Brow Definer ni! Bukan 1 tapi 3 warna available! Siap dengan berus kening. Jimat duit tak payah beli berus asing. :D

Post has attachment
Jom belajar bahasa inggeris cara mudah! #mbbi   #mudahnyabelajarbahasainggeris  

Post has attachment
I Am Officially A Teacher!
Wowww!!! It has been so long since I last update my English blog. I still love you and all but it is just my life requires me to write more in Malay. Perhaps, after this, I will update more here and I really need to brush on my English. It is getting rusty ...

Post has attachment
Nak tahu macam mana nak dapatkan mekap flawless? Kenalah guna make up base. Mcm mana make up base berfungsi? Baca blogpost ni baru tahu :)

Post has attachment
GOLDEN BEAUTY ELIXIR BY CPG COSMETICS!

Korang tahu macam mana nak dapatkan mekap yang tahan lama dan tidak merekah? Dengan memberikan kelembapan pada wajah. Macam mana caranya? Gunalah GBE ni!

Baca entri ini untuk lebih lanjut.

#goldenbeautyelixir   #gbe   #cpgcosmetics   #gabungan6minyakterbaikdidunia   #caramekaptahanlama  

Post has attachment
just an update on our second anniversary celebrated in Kelantan few days ago! :D

Post has attachment
Harum Malam in the house you alls!!
Kenapa wanita kena ambil Harum Malam sesudu setiap hari?
- utk kasi ketat
- utk kasi wangi
- utk kasi sihat

Sihat macam mana? Boleh rujuk di blog mujadafewa.my skrg jgk..
Ada mcm2 info terbaik ttg #harummalam tau.. Selamat berbau wangi secara semulajadi raya ini.. 😀😀😀

#harummalam #wangisemulajadi #hapuskanbaubadan
Photo

Post has attachment
'alamak.. malunya dengan laki aku bila dia nampak ketiak hitam!'

jangan risau. ni caranya untuk putihkan ketiak. lepas ni, kulit ketiak korang akan jadi seflawless kulit muka korang yang pakai foundation tu. mueheheheee

#tipscantik   #letscantik #caraputihkanketiak   #caracerahkanketiak   #caraelakkanketiakmenjadihitam   #carasemulajadiputihkanketiak   #caramurahputihkanketiak  

Post has attachment
Nak wangi, tapi tak nak habis duit banyak sangat dengan minyak wangi berjenama yang mahal bapak dia???

Jom berwangi wangian dengan One Drop Perfumes! 100% pati minyak wangi tanpa alkohol atau air. Pasti segar dan wangi di bulan Ramadan dan Syawal kali ini!

Post has attachment
Mencari cara banyakkan susu badan sambil kuruskan badan semasa berpantang dan menyusu bayi? Inilah jawapannya! :D

#moeder   #susuibumengandung   #moedersusuibumengandung   #susuterbaikibuhamil   #moedersusuterbaik   #susudenganmakanansunnah  
Wait while more posts are being loaded