Profile cover photo
Profile photo
Mama Hakim
33 followers
33 followers
About
Posts

Post is pinned.Post has attachment
Peria Katak Sebagai Ubat Kencing Manis Tradisional!
"Betul ke makan peria katak bagus untuk sakit kencing manis? Dah lah pahit. Buruk pulak tu!" Apa yang kita makan setiap hari akan menentukan kesihatan kita jangka masa panjang. Jika hari ini kita menghidap kencing manis, mesti diet yang kita amalkan selama ...
Add a comment...

Post has attachment
Pelan rumah banglo 2 tingkat 5 bilik tidur di tepi pantai bertemakan Bali!
Jika anda pernah ke Pulau Bali, mesti tertarik dengan senibina disana? Baca artikel ini sampai habis untuk pelan banglo dua tingkat dengan pengaruh bali! Pulau Bali memang terkenal di seluruh dunia sebagai destinasi perlancongan menarik. Antara tarikan utam...
Add a comment...

Post has attachment
Pelan rumah banglo 2 tingkat 5 bilik tidur untuk tapak yang cantik permandangannya!
Anda sedang mencari pelan rumah 2 tingkat untuk didirikan di atas tanah yang mempunyai permandangan menarik? Ini rekaan banglo 5 bilik yang terbaik untuk tapak tersebut! Ramai dari kita memasang impian untuk membina rumah impian dengan permandangan yang ind...
Add a comment...

Post has attachment
Pelan rumah 2 tingkat 5 bilik tidur dengan view laman yang cantik!
Anda sedang mencari pelan banglo 2 tingkat dengan 5 bilik tidur? Baca artikel ini hingga habis untuk plan rumah terbaik untuk menghargai laman yang cantik! Sekiranya anda telah membeli rumah di kawasan bandar yang mahal harganya, lebih berbaloi untuk kita b...
Add a comment...

Post has attachment
Pelan rumah 2 tingkat 5 bilik tidur dengan view laman yang cantik!
Anda sedang mencari pelan banglo 2 tingkat dengan 5 bilik tidur? Baca artikel ini hingga habis untuk plan rumah terbaik untuk menghargai laman yang cantik! Sekiranya anda telah membeli rumah di kawasan bandar yang mahal harganya, lebih berbaloi untuk kita b...
Add a comment...

Post has attachment
6 Pelan rumah 2 tingkat 4 & 5 bilik tidur. Design plan banglo percuma untuk anda!
Anda sedang mencari pelan banglo 2 tingkat untuk rumah idaman? Baca artikel ini hingga habis untuk 6 contoh plan percuma! Buat rumah ni bukan boleh main main kan. Bila rumah dah siap dibina, nak ubahsuai akan makan banyak kos. Apatah lagi jika rumah kita me...
Add a comment...

Post has attachment
Pelan rumah banglo terbaik untuk anda! Ini 5 jenis plan & kepentingannya.
Ramai orang terbeli pelan rumah yang cantik tapi salah rekaan sehingga rumah yang siap dibina banyak masalah. Baca panduan ini untuk bina rumah bermutu dari plan rumah yang bagus! Membina rumah sendiri menjadi impian ramai pasangan suami isteri. Tapi, prose...
Add a comment...

Post has attachment
Bina rumah atas tanah sendiri! Panduan lengkap membina banglo idaman anda!
Bina banglo yang anda boleh banggakan! Temui jawapan untuk semua soalan tentang membina rumah sendiri. Hasil dari pengalaman kami membina 100 buah banglo di Selangor & Negeri Sembilan selama 10 tahun. Ramai dari kita sudah pun mempunyai tanah sendiri, dan m...
Add a comment...

Post has attachment
Makanan sedap di Shah Alam? Ini Top 10 kedai makan paling best!
Ramai pelawat Shah Alam rasa tertipu dengan restoran yang lawa, tapi tak sedap! Dahlah mahal, malu kita rekemen kat keluarga. Ikuti senarai 10 kedai makanan sedap ini. Dijamin perut kenyang & keluarga tersenyum riang!   Kami faham, tak siapa layak makan di ...
Add a comment...

Post has attachment
Makanan sedap di Shah Alam? Ini Top 10 kedai makan paling best!
Ramai pelawat Shah Alam rasa tertipu dengan restoran yang lawa, tapi tak sedap! Dahlah mahal, malu kita rekemen kat keluarga. Ikuti senarai 10 kedai makanan sedap ini. Dijamin perut kenyang & keluarga tersenyum riang!   Kami faham, tak siapa layak makan di ...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded