Shared publicly  - 
 
As we go on, we remember, all the times we had together...
455
27
Nuria Moral's profile photoCony garriador blanco's profile photolucy hemmings's profile photoIris Aracelis Velez Galindez's profile photo
169 comments
Translate
 
ohhhhh sooooo cuutyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
im so sad its over i mea lima with out the new directions is like "funny girl" with no barbra stisand!
 
I think there is another season.. wish so!
 
when our lives change,come whatever,we will still be friends foever!
 
why did only one person throw their hat?
 
If u look at it 2 people threw their hats but all of should have...i think
 
That song is in our graduation medley!!!! Class of 2012!!
 
sniff, sniff So sad to see them go. I love Glee :')
 
Is there a season 4 because im so sad to see every one go
 
I am sooooo missing it. I absolutely LOVEEEEEEEE GLEE!!
 
i looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvve glee
 
yyyyyyyyyy i don't want any of u guys to leave!!!!!!!! i am soooo gonna miss u!!!!!
 
looks like high school musical to me but never glee
 
I love glee. Yesterday I finshed watching season two on dvd. I loved season 3 while it lasted. I am pumped for season for!!! Ily lea!!!!
 
Ikr I couldn't stop crying
 
yeahhhhh:( what ever will i do on tuesday nights at 8?????
 
omigosh. why is it over? will there be a new season next year? 
 
imma soccer player and softball and skiier
 
yeah we dont live close at all but cool how old r u
 
I WAS BAWLING AT THE FINALE... LIKE U HAVE NO IDEA
 
omg i was crying so much on the last episode :P
Arti J
 
my desktop picture right now!
 
I saw it when it came out and have seen it 17 x on Hulu
 
i just graduated from my middle school. i break down crying every 5 minutes. oh, and lea, Your goodbye episode also made me cry... :)
 
I have to admit i've been depressed. And its only been 9 days! What am i gonna do with my summer?!? I really shouldn't be this attached to a show...
 
NO it's fine!!! i feel the same way. i just re-watch all the episodes from the very beggining... but it's not the same :(
 
y r all the best singers leaving why cant they stay instead of sugar,rory,dreadlocks guy,tina and sam!!!!! ALL THE BEST R LEAVING!!!
 
congrats to the characters of the glee club 
 
i cried when finn made u go to new york its like: finn u ***** u should have married her!!!!!!
 
T_T i'm gonna miss you, guys 
 
no one could 4get those 3 seasons. i honestly dont know what season 4 will be with those 8 kids not in the choir room
 
I almost cried when Rachel and Finn broke up! Y did he have to do that?! 😢
 
Kurt! I <3 Chris Colfer. I also look up to Lea Michele as an actress. The whole cast was just perfect, if only Darren Criss was introduced earlier. . .
 
GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Y DID IT HAVE TO END :'(   #IHaveNothingToLookForwardToOnTuesdaysNow  
 
Love, Love, Love glee. I can't wait to see season four
 
All of you have changed my life forever! Love you
 
Love you all!!!! <3 I NEED TO MEET THEM HUGE FAN LOL THANKS!!!!!
 
ill miss u guys every nite me and my dad would watch the show very good memorys
 
u make it seem like it was YEARS ago... -_-"
 
i missed the season finale......
so pissed
 
the finale was so so sad, especially when finn drops rachael of at the train to go to nyada. gonna miss quinn, mike, and most of all santana
 
going to miss u guys love you guys
 
awwwww i cried at the finn and rachel part in the episode of goodbye so sad i was crying so hard my brother thought someone died
 
will miss you dearly on the show you were awesome
 
and we will remember the all the good times we had with u
 
you are soo supportive of the show Lea
 
As our lives change, come whatever, we will still be friends forever... :P
 
glee was my life when i watched it i felt as i could do anything im really gonna miss this show
 
in the next season you guys should come back for a reunion 
 
i,ve watched the last episode wid u in at least 11 times and cried every single time!!! I DONT WANT U OR CORY 2 LEAVE U GUYS ARE MY FAVS AND IT HAD SUCH A SAD ENDING :( Good Luck with ur future :) 
 
i sooooooo need to watch season three! i cant believe tht i missed it!!!!
 
that is so freaking sad!!!! i cried as Rachel got on the train and Finn ran next to her!!! i wish my boyfriend would do that!
 
If you hate Glee whats the point on saying anything on this page?
 
congratulations! for glee club's people diplomande...
 
i sang that song for my graduation 

"FRIENDS FOREVER"
 
soooo sad ur not on the show anymore :(
 
Tomorrow is here!!!! <--- that is a song and it is copyrighted so no stealing!
 
...And as our lives change, come whatever, we will still be friends forever:'''')
 
I love glee I wasn't happy about this season but I wonder what is going to happen next season
 
I can not wait for next season!!
 
you have no ideas how much i cried when i saw the last episode of season three :( its so sad that we have to wait for 2 month for the next season
 
i willl miss you  i dont want you to go. p.s. you should have your own show called rachel berry: broadway or broadway
 
nooooooooo dont go i love glee i wich it goes on and on and on
Mia P
 
Awwwwww, graduation, I am so excited for season 4
Add a comment...