Profile

Cover photo
Verified local business
Landmark Ford Lincoln
Car Dealer
Today 6:00 am – 12:00 am
5 followers|1,019,414 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Landmark Ford Lincoln

Shared publicly  - 
 
An Open Cruise-in with Trophies in 30 Classes.
A benefit event for Sparks of Hope.
Part of the 30th Annual Festival of Balloons in Tigard.

Gates open 10:00 to noon. Prizes awarded at 3 pm.
Please note: For the safety of the large festival crowds, late entry or early exit of vehicles is prohibited. Dogs are also prohibited.

Entry fee: $15 if registered by June 15th. $20 if registered at the event.

Goody bags to the first 100 entries.

More info go to....
http://www.tigardballoon.org/content.asp?pgid=1127
Tigard Festival of Cars 2014
Sun, June 22, 2014, 10:00 AM PDT
Cook Park

1
Add a comment...
 
Here it is .... the all new 2015 Mustang!  What do you think??
1
Add a comment...

Landmark Ford Lincoln has a new profile photo.

Shared publicly  - 
1
Erin Kross's profile photoJeff Birney's profile photoSHAFIQ SHAGROON's profile photo
3 comments
 
I had a pleasant experience at this dealership. 
Add a comment...
In their circles
14 people
Have them in circles
5 people
TenderCare Dental's profile photo
Seemab Hussaini's profile photo
Eric Mathia's profile photo
Michael Conner's profile photo

Landmark Ford Lincoln

Shared publicly  - 
 
Share your Ford celebrity name with us below!
1
Add a comment...

Landmark Ford Lincoln

Shared publicly  - 
1
Tony Bartholomew's profile photoLars Vestergaard's profile photo
2 comments
 
Tom Rayner is THE best car salesman we've ever worked with.
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
12000 SW 66th Ave Tigard, OR 97223, United States
12000 Southwest 66th AvenueUSOregonTigard97223
(503) 639-1131landmarkford.com
Car Dealer, Lincoln Mercury Dealer
Car Dealer
Lincoln Mercury Dealer
Auto Repair Shop
Ford Dealer
Used Car Dealer
Today 6:00 am – 12:00 am
Monday 7:00 am – 12:00 amTuesday 6:00 am – 12:00 amWednesday 6:00 am – 12:00 amThursday 6:00 am – 12:00 amFriday 6:00 am – 12:00 amSaturday 8:00 am – 8:00 pmSunday 10:00 am – 6:00 pm

Landmark Ford Lincoln has grown for over 35 years to become one of the top Ford dealerships in the Northwest because of our loyal customers and employees. And in 2008 we even expanded to include Lincoln.  We feature a very modern facility and continuous staff training to offer the very best automotive care possible.  We invite you to give the Landmark experience a try!
Google+ URL
People
In their circles
14 people
Have them in circles
5 people
TenderCare Dental's profile photo
Seemab Hussaini's profile photo
Eric Mathia's profile photo
Michael Conner's profile photo
Write a review
Review Summary
4.5
58 reviews
5 star
48 reviews
4 star
3 reviews
3 star
No reviews
2 star
1 review
1 star
6 reviews
"Very quick and easy car purchasing process and received a very fair price."
7 reviewers
"Not). Hopefully my oil change service will be better!"
"Landmark Ford is great to work with, especially their Service Department."
5 reviewers
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Rick & Lisa Bock
a month ago
I had my first experience with Landmark Ford in November 2014. It was a great experience! My husband and his business partner have been using Landmark Ford for a long time (probably 15+ years which included the purchases of about 40 vehicles for the company). It was so great to walk in and tell them exactly what I wanted, have them pull the vehicle up so I could look inside and check it out, and then tell them "yes, I want to leave with this car," and have the entire process done within 1 hour. D'Arcy McKay helped us with the purchase of my 2014 Ford Escape. The following week, my husband decided to go and trade-in his Honda Pilot for a 2015 Ford Explorer. D'Arcy helped him with this sale, too. We will definitely continue to go to Landmark Ford for our future vehicle transactions.
• • •
Response from the owner - in the last week
Thank you Rick and Lisa! We are glad to hear that we have been able to meet your expectations over the last 15 years and so many vehicle purchases. Customer loyalty like yours is hard to come by and we truly appreciate it! We look forward to many more years of business together. Enjoy your Escape and Explorer!
Stephanie Davidson's profile photo
Stephanie Davidson
4 months ago
I didn't end up buying a car from Landmark, but test drove a car there last week and worked with Rex. He was great - he gave me a lot of great information about the car I was looking at, and interacted with me in a very respectful way. I've been to a few dealerships recently and this hasn't been my experience elsewhere. If I hadn't found the perfect car at another dealership I would have gone back to Landmark to work with Rex.
Response from the owner - 2 months ago
Thanks Stephanie! We're sorry to hear that we weren't able to get you the car you wanted but we're glad to hear that Rex took such good care of you. If we can assist you in the future please don't hesitate to give Rex a call. Enjoy your new car!
Patrick Hayes
3 months ago
Was a great dealership but has diminished greatly over the last few years. Last service the vehicle left with broken lights and fluid levels not checked. I bring my vehicle to a dealership to get exceptional service but seem to be more disappointed than not. Air bag issue that I paid diagnostics on has no notes so now that I decided to get it fixed, mainly because the intermittent warning light, they are asking another 102$ so they can update their notes. I had warranty disputes over gaskets and air conditioner fan failures but the fact they are now charging extra for items I already paid for is unacceptable. Find someone else.
• • •
Response from the owner - 2 months ago
We apologize for not meeting your expectations. Our records show you were in over 3 years ago when we diagnosed an airbag issue and we did not charge you for the diagnosis. Considering the time lapse since then our service advisor recommended that you return for an updated diagnosis to be sure it would be fixed right the first time. We are sorry that we did not communicate that we did not charge you for the first diagnosis and the reason why a new diagnosis was recommended.
Holly Jo's profile photo
Holly Jo
6 months ago
I was referred to Landmark recently,best thing ever. When working with Landmark they were just stepping up to help figure out the issue on a Ford vehicle. I have learned that Landmark Ford is open until midnight! yes really, sincere, honest, helpful, as well as problem solving with understanding and knowledge. I appreciate the honest open conversation and getting a 2 year issue resolved. Understanding goes a long way and I feel i can have my cars serviced right and purchase with peace of mind. I recommend you brouse, shop, purchase and have any new or used vehicle from Landmark Ford. Ask for Joe Wells i you are interested in buying a new or certified pre owned vehicle.
• • •
Response from the owner - a year ago
Thanks Holly! We appreciate you going online to post a review about our service department. And I'm glad to hear they were able to get your vehicle fixed for you. We hope that we will continue to exceed your expectations in the future!
Kari Piwoni's profile photo
Kari Piwoni
2 months ago
Came in here on a Saturday evening to buy a car. Had a 4 week old baby, extremely sleep deprived and knew what I wanted. Our salesman, Jeff, helped me right away. He was extremely helpful, not pushy and helped me make a quick, easy decision. Aaron, the finance person was also a pleasure to work with. Would highly recommend them, as this was a great experience.
Response from the owner - in the last week
Thank you for the kind words Kari. We are glad to hear that Jeff and Aaron were able to take such good care of you and respected your needs with such a little one in tow. If there is anything we can do to assist you in the future please don't hesitate to contact us! We hope that we will be able to earn your trust and business for many years to come. Thanks again!
David Kearns
a month ago
This last weekend I bought my fourth car from Landmark Ford. That should tell you something about how satisfied I have been with their sales and service. I had planned to buy a used car, but Charlie Wilson, the Internet Sales Manager, showed me how with the year-end deals on offer I could get a new car for just a little more than a used would have cost. I was impressed. We wound up trading in a car and buying new in just a few hours. We got a fair price for our used car and a fantastic deal on a new car. No pressure, everyone we dealt with was very friendly. When I think about buying a new car, this is the first place I visit.
• • •
Response from the owner - in the last week
Thank you David for the nice comments about your experience with Charlie. We are glad to hear that he took such good care of you during your purchase. We hope that we will be able to continue to earn your trust and business in the future!
Madison Monroe
a month ago
Tried to schedule my oil change over the phone, both women were extremely rude. After I made the appointment with one lady, I tried to ask her a question, and when I started to ask she hung up on me! After I called back to ask a different lady my question, she answered it and said "uh-huh", and hung up the phone. Super professional! (not). Hopefully my oil change service will be better!
Stephen Clark
6 months ago
I approached this lease/purchase with some trepidation, as I had not purchased a car from a dealership in 18 years, and some of my recent inquiries at other Ford dealers were not encouraging. Once I had contacted Rex, I realized that Landmark Ford was the place to go. I was completely satisfied- from the welcoming start of the process, the quick but thorough service, the signing with Beau, and a wonderful car that was exactly what I was looking for! I simply had the most positive experience (in 34 years so far) in buying or leasing a car. I already plan to get my next car from them, and I strongly recommend Rex, Beau, and the dealership to anyone, thanks again for the great service!
• • •
Response from the owner - 2 months ago
Thanks Stephen! We really appreciate your kinds words about your purchase experience with Rex and Beau. We are glad to hear that they took such wonderful care of you during you. If there is anything we can do to assist you in the future please let us know.