Profile cover photo
Profile photo
Keith Lawson
738 followers -
Chicago super fan. Laughter enthusiast. Shit talker. Actor.
Chicago super fan. Laughter enthusiast. Shit talker. Actor.

738 followers
About
Keith's posts

Who started the baby wipes after sex shit? Hoes ain't even showering no more...coming out smelling like nut and newborns #realtalk

Happy Valentine's Day to Dick Portillo. The two things my girl is getting today. #Zing #ValentinesDay

Why the hell is there a "D" in the word fridge but not refrigerator? That's kinda always bothered me. 

What is this "Spaces" I'm hearing about? 

Holy hell I haven't been on here in awhile. I'm considering a return......

Wife meets the family, hoes meet the team. LOL #realtalk

I thought G+ was being discontinued?

Yum so yeah... There's this gorgeous blonde I walk past ever morning on Wacker Drive on my way to work... Mmmmm so tempted to stop her 

Wtf.... When I die, I want the people I did group projects with to lower me into my grave so they can let me down one last time. #justsayin. 

Multitasking = sitting on the toilet while smoking a bowl. #truth #pun
Wait while more posts are being loaded