Már több alkalommal kaptunk felkérést, hogy egyes, elsősorban a vízi élethez kapcsolódó termék reklámozásához nyújtsunk segítséget, hajóink és az északi part látványa adta egyedi háttér segítségével.
Ez történt június utolsó napján is.
Feleségem gimnáziumi osztálytársa kérte, hogy segítsünk lányának egy egyedi tervezésű vitorlás válltáska bemutatásához.
Június 30-án ragyogó napsütés és erős, 40-50 km/h-ás szél fogadta a modellt és a vele érkező fényképészt. A Vénusz II. fedélzetén fogadtuk őket- és rögtönzött kormányos értekezlet ( Vénusz II, Nimfa, Bodvica, Amigo kaptányai ) keretén belül megállapítottuk, hogy másodfokú viharjelzés van, 60-70-es befújásokkal, nagy, tarajos hullámokkal, így nem javasoljuk a nyílt vízen történő fényképezést.
A csendes, nyugodt vizű kikötőben kicsit értetlenül fogadták a lesújtó hírt, utaztak 200 km-t és most mégsem jön össze a várt fényképezés….
..- mi csak néhány képet készítenénk a vízen, aztán a többit a kikötőben folytatnánk- mondták szomorúan…
Egymásra néztünk és ravaszul összekacsintva belementünk a vállalkozásba- mi már voltunk hasonló helyzetben- Ők azonban még nem…
A Bodvica kapitányával megerősítve elindultunk az Amigoval. Amíg a kőgát védelmében voltunk csak az egyre erősödő szelet éreztük, aztán a bejárat felé közeledve a hullámok hatása is megjött. Nagy gázzal kiértünk a nyílt vízre, ahol a vendégek addig nyugodt mosolya aggódásba csapott- féltve magukat és a milliókat érő felszerelést.
Becsületükre szólva- bevállaltak néhány képet így is a hullámokkal szemben bukdácsoló hajón, ahol a tengeribetegség kezdődő jelei mellett a becsapódó hullámok és a vízpermet is komoly kihívást jelentett.
Visszatérve a csatornába, a kőgát védelmébe a nyugati oldalon lehorgonyoztunk és a felvételek nagyobbik felét, már csendesebb körülmények között itt készítették el.
A nyugalom megzavarására alkalmas mellékelt képeken szeretném felhívni a hajóstársaim figyelmét a reklámozott váll/háttáska praktikus kiképzésére, a jó anyagválasztására, a finom megmunkálására, arányos méreteire, finom formavilágára...
Kérem. hogy az egyéb körülmények ne befolyásoljanak senkit a termék értékelésénél….

A cikket az Amigo kapitánya készítette.

A képek e cikkben történő megjeneléséhez a készítője hozzájárult.