Jaka Kordež
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward..." -Leonardo da Vinci

Kolesarski zemljevid
Prvi kolesarski mesec je že za nami in začel se je april. Kljub temu, da ta mesec slovi kot najbolj deževen in moker nam sodeč po vremenski napovedi ta in naslednji teden ne bo hudo. Napovedano je namreč sonce, temperature pa se bodo dvignile celo do 20 °C....

Kolesarska sezona 2015
V marcu so se temperature že dvignile dovolj visoko
tudi za kolesarje. Jaz, Aljaž in Domen smo kolesa že pripravili na
novo sezono. Stekle so prve priprave v obliki krajših treningov po
domači občini. Čeprav že komaj čakamo daljše ture za to pomlad ne
o...

Srečno 2015!
Srečno novo leto 2015 vsem zvestim bralcem in tistim, ki ste na ta blog zašli zgolj po naključju. Upram, da bo leto ki prihaja ugodnejše za kolesarje kot prejšnje, ko so bile temperature celo poletje relativno nizke, ceste pa nadpovprečno mokre. Na zunanje ...

I’ve just joined #7DaysofGiveaways. Win a OnePlus PowerBank here: bit.ly/OP7Days

Škofja Loka
Dan je bil kot nalašč, za naslednjo letošnjo turo. Danes je prišla na vrsti Škofja Loka. Z Domnom, sva se iz Radovljice odpravila kot ponavadi ob 8.00. Najprej sva se povzpela na Jamnik, nadaljevala pot do Dražgoš in se spustila do Železnikov. Sledila je še...

Novo kolo
Danes sem kupil novo treking kolo. Z Domnom Gašperlinom sva seveda takoj odšla na krajšo turo. Trasa ture je bila sledeča: Radovljica - Begunje - Brezje pri Tržiču - Hušica - Hudo - Kovor - Praproše - Ljubno - Podnart - Prezrenje - Srednja Dobrava - Lipnica...

Dvorje
Danes je prišla na vrsto prva letošnja velika tura. Z sošolcem Gregorjem sva odšla obiskat Roka v Dvorje pri Cerkljah na Gorenjskem. Od doma sem se odpravil že ob 8.00 zjutraj. Najprej sem peljal čez Lancovo do Krope, nato pa je sledil prvi vzpon. Turo sem ...