Profile cover photo
Profile photo
Izni Hafiz Abdul Rashid
654 followers
654 followers
About
Posts

Post has attachment
Izni Hafiz Abdul Rashid commented on a post on Blogger.
Lirik lagu yang menarik...
Lirik lagu INTEAM - DIA
Lirik lagu INTEAM - DIA
thekaellaaaa.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Kuliah : Peduli pada agama
Perkongsian dalam segmen kuliah pagi ini berkisar “Persoalan Agama Islam”. Ambil pedulikah kita pada agama Islam yang syumul ini? Akhir-akhir ini ada segelintir golongan baik masyarakat Islam yang berfikiran liberal atau sekular mahu pun mereka yang kafir c...
Kuliah : Peduli pada agama
Kuliah : Peduli pada agama
apakehei.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Pagi berawan
Pagi nie cuaca cerah dan berawan... Damai je bila melihat suasana waktu pagi... Sekarang nie musim hujan... Mungkin petang nanti, cuaca akan berubah...
Pagi berawan
Pagi berawan
apakehei.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Khasiat biji selasih
Sejak dua menjam nie, teman kerap ambil biji selasih yang di campurkan dalam minuman dan jus. Banyak khasiat rupanya biji selasih nie. Teman pun baru je tau. Nie yang teman nak kongsikan dalam blog teman nie. Teman senarai beberapa khasiat biji selasih yang...
Khasiat biji selasih
Khasiat biji selasih
apakehei.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kuliah : Pengakhiran yang terbaik
Kuliah malam ini mengambil pengajaran sempena kemenangan Perak ke atas Terengganu. Walau pun kita memulakannya dengan baik, pengakhirannya tidak semesti baik juga. Begitu juga dengan kehidupan kita. Jangan kita ingat mereka yang melakukan dosa neraka tempat...
Add a comment...

Post has attachment
Kuliah : Sangkaan Ku Meleset
Aku sangka aku alim, warak solat di saf depan, jadi orang masjid. Istiqomah ibadah tapi aku tak sedar anak anak aku tak solat pun masa aku solat... ALLAH HINA AKU... Aku sangka akulah orang yang paling bagus, siang malam pergi masjid... tapi bini atau suami...
Kuliah : Sangkaan Ku Meleset
Kuliah : Sangkaan Ku Meleset
apakehei.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Petua : Mengubat bisul
Kome pernah kena bisul tak? Apakah bisul dan macam mana bisul itu terjadi, kome boleh klik disini untuk maklumat lebih lanjut. Penyakit bisul nie tak kenal usia, baik kanak-kanak hinggalah ke orang dewasa terdedah kepada jangkitan bisul. Apa yang penting, k...
Petua : Mengubat bisul
Petua : Mengubat bisul
apakehei.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kuliah : Jenazah yang dipuji dan jenazah dicela
Perkongsian untuk kuliah pagi ini. Teman hendak kongsikan berkenaan ‘Jenazah’. Terdapat dua situasi dimana, jenazah yang dipuji dan jenazah yang dicela. Gambar ehsan Google . Anas Ibnu Malik r.a berkata bahawa para sahabat telah melalui suatu jenazah lalu m...
Add a comment...

Post has attachment
Pasar Payang, Kuala Terengganu
Pasar Payang, Kuala Terengganu. Orang kata, kalau pergi ke Kuala Terengganu wajib untuk singgah di Pasar Payang nie. Kalau tak singgah berjalan disini, tak lengkap lah percutian tu. Kata deme laa... Teman nie pun, bukannya nak bershopping sangat. Dah teman ...
Pasar Payang, Kuala Terengganu
Pasar Payang, Kuala Terengganu
apakehei.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded