Profile

Cover photo
Verified local business
Interior Place Wallpaper
Interior Designer
Today Closed
119 followers|116,780 views
AboutPostsPhotosYouTube
Contact Information
Map of the business location
60 James Way Southampton, PA 18966
60 James WayUSPennsylvaniaSouthampton18966
(215) 220-2211interiorplace.com
Interior Designer, Gift Shop
Interior Designer
Gift Shop
Wallpaper Store
Today Closed
Sunday ClosedMonday 9AM–7PMTuesday 9AM–7PMWednesday 9AM–7PMThursday 9AM–7PMFriday 9AM–7PMSaturday 10AM–6PM
Google+ URL

Street View

Panorama
Your Activity
Write a review
Review Summary
3.2
16 reviews
5 star
6 reviews
4 star
No reviews
3 star
No reviews
2 star
No reviews
1 star
10 reviews
Sizable store showcasing window treatments, wallpaper & other home decor items, plus designer gifts.- Google
"Great quality decals at reasonable price."
"Mostly, they just take money in and do not respond in inquiries."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
People
Have them in circles
119 people
Donny Ancemon's profile photo
Priors's profile photo
Mortise and Tenon Interior Design Koramangala's profile photo
Eamazing Beautyful Place's profile photo
Chancelier Floor's profile photo
JALIL MIAH's profile photo
Divyesh Patel's profile photo
Presto Tape's profile photo
Brownrigg Decorative Antiques's profile photo
All reviews
Lisa Lester's profile photo
Lisa Lester
9 months ago
WOW WHAT A TERRIBLE COMPANY THIS REALLY IS. I live in the UK and at the begining of October 2015 purchased 2 rolls of wallpaper and a boarder. When they arrived in a box 96cm long (keep in mind the wallpaper is 52cm long) nothing had been bubble wrapped to be protected it on the journey, on inspecting the wallpaper one roll was open, it was also faulty, there is print missing along the edge of it. I immediatly contacted the company and sent the photo they required. It is now 12.11.05 and they will not refund me my money until I have returned the faulty wallpaper AT MY EXPENCE. Now there are one of two scenarios here, they knowingly sent me a opened faulty wallpaper, it has been discontinued and it was going to the UK so they could demand I return the FAULTY WALLPAPER AT MY EXPENCE, or because it had been poorly packaged it opened itself while traveling to the UK, HOWEVER IT IS STILL FAULTY. They now ignore my emails and I am left with rubbish wallpaper that I cannot use. IF YOU ARE A OVERSEAS SHOPPER AVOID THIS COMPANY. I have work for a American company in the UK called Land's End now they know how to provide GOOD CUSTOMER SERVICE, where this company clearly DOES NOT.
• • •
Rosemary Evers's profile photo
Rosemary Evers
a year ago
This company doesn't even deserve one star! I purchased an item that costs $21.36. I returned it right away. Inquired about my refund. They stated that it wasn't received. I gave them the tracking information from when I sent it. And then, all of a sudden I had a refund of $7.36. Far short of the 30% less for restocking.
Response from the owner - a year ago
You ordered an item for $10.99 and decided to return it. We issued you a refund according to the return policy. I"m sorry you changed your mind and decided to return it. Please keep in mind that manufacturers charge restocking fees on wallpaper products returns.
hyonglin's profile photo
hyonglin
a year ago
I got the Mickey Mouse Decal for my girl. She loves the Mickey Mouse character a lot and was ecstatic with the new setup in her room. I got the Mickey Tree Growth Chart as well which blends in nicely with the overall theme. Great quality decals at reasonable price. The communication with the seller was easy and responsive. I checked some of the decals dimensions with them before I ordered and they were very helpful.
daniel arrowood's profile photo
daniel arrowood
a year ago
INTERIOR PLACE takes your money even when they don't have the product in stock. then instead of giving your money back, they offer you credit. this is only if you call to find out what happened to your order. mostly, they just take money in and do not respond in inquiries. as a matter of fact, they don't have a phone number for customer service, only for orders. also, they do not respond to emails. stay far away from these thieves.
John Moore's profile photo
John Moore
11 months ago
I loved this store. So many cute accessories. I found a beautiful engagement gift ( BLUE BT2961M SMALL DOLPHIN WALL MURAL) for my sister and bought CREAM GREEN COUNTRYSTYLE KITCHEN WALLPAPER BORDER for my Kitchen . I will definitely come back to this store. The staff was helpful and helped me select the perfect gift.
Lafane Miles's profile photo
Lafane Miles
2 years ago
Interior Place has some of the cutest items to design your house with. They have some really pretty wall papers that I bought to border and design my kitchen wall and also I bought some for my kid's room and they love them. They told me in the sweetest voice "thanks for making our room pretty mommy!" I was so happy they liked it. These are really easy to put on the wall and they look very neat. I also bought some zebra bathroom accessories from them, this included the tissue box, the toothbrush holder, the shower curtains, wastebasket, and the bath rug and my bathroom looks very appealing and stylish. I also added some pink bathroom accessories to go with the zebra ones. I love shopping at interior place because I get nice stuffs for reasonable prices, and their customer service is great.
• • •
Response from the owner - 2 years ago
Thank you Lafane! So glad you enjoyed shopping with us!
Sarah Samorukoff's profile photo
Sarah Samorukoff
6 months ago
Do not use this company! Ordered some stuff in October last year, they said it was on back order which was fine, it is now February 2016 and nothing!! Will not respond to my emails etc. Buyer beware.
Gary B's profile photo
Gary B
3 years ago
All I can say is that Interior Place is probably the best gift shop in the area. Gifts selection is so special and so different from anything you see in other gift shops. I brought my mom to the store the next day and my sister in law the day after it. They were amazed. Vases and tableware look like a real art. I also picked a few candle holders from some well-known designer and very unique keychains as a small special gift. Will visit again and again!