Profile cover photo
Profile photo
Hasrul Hassan
703 followers -
Blogger Lifestyle, Family, Tourism, Work from Home
Blogger Lifestyle, Family, Tourism, Work from Home

703 followers
About
Hasrul Hassan's posts

Post has attachment
Tips Layan Tetamu Bila Isteri Pantang Bersalin
Tips ini saya sediakan sebab saya dapat rasa ada di kalangan suami yang hadapi kesukaran nak layan tetamu yang datang ketika isteri pantang bersalin dan nak tengok cahayamata baru lahir. Memang adat dalam masyarakat Melayu menziarah ibu selepas bersalin. Tu...

Post has attachment
Fakta Penting Hydroquinone Tretinoin
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, banyak muncul produk-produk kosmetik dan kecantikan jenama tempatan. Macam-macam nama ada yang tak perlu saya nak sebutkan. Kang kalau sebut jenama-jenama kosmetik tempatan ni, ada kata saya nak buat fitnah dan tutup p...

Post has attachment
Lubuk Supplier Baju Budak, Mainan, Pakaian Macam-Macam Lagi ..
Siapa sini sedang berbisnes online? Tak pun, siapa sini berniaga kecil-kecilan dari rumah atau kat pasar malam? Aha .. ini ada satu peluang besar menanti anda, terutama sekali mereka yang mencari lubuk supplier baju budak, barang permainan serta pakaian ber...

Post has attachment
Isteri Saya Peminat Tupperware
Minat Tupperware tak? Wordless Wednesday kali ini
menampilkan beberapa koleksi Tupperware yang isteri saya ada. Uhh siap masih lagi ada dalam balutan plastik lagi. Saya sebagai suami tak ada masalah dengan hobi mengumpul koleksi Tupperware , asalkan ia dig...

Post has attachment
Huggies Drypant (Pack of 3) Hanya RM79.90!
Tawaran menarik ni. Dah tahu ke tentang promosi Huggies Drypant di Lazada? Mulai 26 Julai, anda boleh beli secara online Huggies Drypant (pack of 3) hanya RM79.90 sahaja! Uhhh cukup murah tu untuk jenama Huggies. Apatah lagi jenis Drypant ni ... berbaloi ka...

Post has attachment
Roti Bakar Telur Separuh Masak - Breakfast Simple
Antara sarapan paling mudah dan sedap bagi saya ialah Roti Bakar bersama Telur Separuh Masak . Menu resepi ni adalah paling simple untuk orang bujang, mahupun untuk sebuah keluarga kecil. Saya boleh katakan ia menu sarapan yang sihat dan lengkap. Kalau di k...

Post has attachment
Bagaimana Dapat Kerja Dengan Persaingan Tinggi?
Masih mencari pekerjaan? Jangan terlalu memilih. Andai anda seorang graduan yang baru sahaja keluar dari IPT atau kolej swasta, anda patut mulakan langkah dengan menimba pengalaman. Anda sepatutnya sedar bahawa kebanyakkan majikan mencari pekerja yang ada p...

Post has attachment
Jangan Panik Jika Kenderaan Hilang, Andai Ada Stopanik
Jangan panik kalau kenderaan anda hilang! Aha ... uhh biar betul ni, takkanlah tak rasa panik jika kenderaan yang kita masih lagi dok bayar bulan-bulan hilang dari pandangan mata? Nak-nak lagi andai kenderaan tu baru je dibeli dengan gaji 12 bulan yang pert...

Post has attachment
Jenis Penipuan Pelaburan
Penipuan Pelaburan . Sebelum ini saya ada kongsikan mengenai penipuan internet menerusi email . Kali ini saya nak kongsikan pula berkaitan penipuan dalam pelaburan. Ada banyak jenis penipuan dalam pelaburan ini, tetapi yang utama ada tiga iaitu pelaburan ce...

Post has attachment
Berakhirnya Musim Bunga Tekoma (Sakura Malaysia)
Setiap tahun, Bunga Tekoma akan kembang mekar di sekitar daerah Parit Buntar. Mungkin anda tak berapa biasa dengan nama Bunga Tekoma ini, tetapi bila sebut Sakura, mungkin ramai sudah boleh andaikan tentang betapa menarik dan cantiknya bunga ini apabila ber...
Wait while more posts are being loaded