Profile

Cover photo
Verified local business
Bob Moore Chrysler Dodge Jeep Ram Of Tulsa
Car Dealer
Today 9AM–9PM
86 followers|1,062,148 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

 
Looks like “going for a walk” is officially out of style. #RamLife
1
Add a comment...
 
The #Ram1500 pick up will be getting some major updates for the 2018 model.
http://ow.ly/106iq5
The 2016 Ram 1500 pickups: What we see coming down the line.
1
Add a comment...
Have them in circles
86 people
BHPHPrices.com's profile photo
GT Radial USA's profile photo
Bills Auto Parts and Gear Service's profile photo
Brian Barr's profile photo
Bob Moore Nissan of Tulsa's profile photo
Lepide Software's profile photo
Fred Nelson's profile photo
Loren Waters's profile photo
Jeep Patrol's profile photo
 
Happy Father's Day from all of us at Bob Moore!
1
Add a comment...
1
Add a comment...
 
Do we love golf? Yes, yes we do. Thanks to all who came out for our annual golf tournament this year!
1
Add a comment...
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
4627 S Memorial Dr Tulsa, OK 74145
4627 South Memorial DriveUSOklahomaTulsa74145
Car Dealer, Auto Parts Store
Car Dealer
Auto Parts Store
Auto Repair Shop
Chrysler Dealer
Dodge Dealer
Used Car Dealer
Today 9AM–9PM
Monday 9AM–9PMTuesday 9AM–9PMWednesday 9AM–9PMThursday 9AM–9PMFriday 9AM–9PMSaturday 9AM–9PMSunday Closed
The Bob Moore dealerships have been supplying quality new and used vehicles to our customers in the Tulsa and Oklahoma City area for nearly 40 years! With over a dozen dealerships covering most of the major franchises, and 4 body shops throughout the metro area from Tulsa to Norman and throughout Oklahoma City, there is a Bob Moore location that's convenient for you, no matter where you are. Use this website to help you find the location, the vehicle or the service that you are looking for. If you do not find what you are looking for, please contact us at msullivan@bobmoore.com or just call us at 918- 528-4790. You will find that quality vehicles and great customer service combine to allow us to offer you an unmatched buying experience and long-term satisfaction.

Thanks for taking a look,

The Bob Moore Auto Group Internet Team
Google+ URL

Street View

Panorama
Your Activity
Write a review
Review Summary
3.3
103 reviews
5 star
56 reviews
4 star
3 reviews
3 star
3 reviews
2 star
3 reviews
1 star
38 reviews
"I have to let everyone know that Eddie Durham is the man to talk too!"
"Took my 2015 Jeep Cherokee in for a transmission fluid leak."
"And if you can get the front desk to answer then the service department wont."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
People
Have them in circles
86 people
BHPHPrices.com's profile photo
GT Radial USA's profile photo
Bills Auto Parts and Gear Service's profile photo
Brian Barr's profile photo
Bob Moore Nissan of Tulsa's profile photo
Lepide Software's profile photo
Fred Nelson's profile photo
Loren Waters's profile photo
Jeep Patrol's profile photo
All reviews
Timothy Brooks's profile photo
Timothy Brooks
in the last week
Pretty terrible service. Took my vehicle in on Saturday to have work done. Called Monday when they opened to verify everything was correct. They said they'd assign a tech and "Call me right back." No call. Tuesday morning I called again. This time they couldn't find my record and said "Call you right back." No Call. Called again Tuesday afternoon and this time couldn't even reach service department. Wednesday left 3 messages (2 in morning, 1 in afternoon - no return calls) because "Service department lines were just too busy." Picked up my vehicle on Thursday which took an extra 20 minutes because they had left the lights on, drained the battery, and had to jump it. I don't know why anyone would go to a place like this.
• • •
Response from the owner - in the last week
Timothy, we are disappointed to read your review and would like the opportunity to reach out to you. Please provide contact information. Thank you!
Jacob Turner's profile photo
Jacob Turner
3 months ago
I was really on edge about going to a dealership for my car purchase. I usually preferred buying cars from private sellers to avoid the back and forth negotiating and haggling. God I hate that so much...but my experience with Eddie Durham up there made my opinion change. What a great guy. He made me feel comfortable, had me laughing at jokes, and I didn't even need to haggle because he gave me a great deal right off the bat. I definitely recommend anyone looking for a new vehicle to head his way, it'll be worth it. 👍
• • •
Response from the owner - 3 months ago
Jacob, thank you for the great review! We always aim to provide a great experience and are so pleased we did for you! Enjoy your new vehicle and we look forward to working with you in the future.
Casey Crabtree's profile photo
Casey Crabtree
3 months ago
I just recently purchased a vehicle at Bob Moore. My experience was excellent! My salesman, Eddie Durham was very understanding and helpful when it came to me describing what I wanted and more importantly why I needed in a new vehicle. I was glad to see that he was so excited and ready to help me. Due to my experience, I would highly recommend Bob Moore! Thanks again Eddie!
Diana Sanchez's profile photo
Diana Sanchez
3 months ago
It was a really good experience! Even though I was just checking on cars my salesman Eddie Durham helped me out a lot. He informed me very good, answered all my questions, very friendly, he showed that he cares, and is funny! I would definitely recommend him!! There should be more people like him. Thank you
Response from the owner - 3 months ago
Diana thank you for your review! We are glad to be able to provide such a great experience. Come back and see us!
Michael Krattiger's profile photo
Michael Krattiger
3 months ago
Bob Moore is great! Not only do they have a huge selection but the salesmen are top notch. If you ever want somebody to go the extra mile to put you something you're happy with and keep a low pressure approach this is the place to go. Ask for Rey when you go there, he makes the process incredibly easy and comfortable. He'll go the extra mile to make sure you are getting exactly what you are looking for. I have nothing but praise towards him, he made my car buying experience great and due to his great work my family and I wouldn't buy from another salesman again.
• • •
Response from the owner - 3 months ago
Thank you for the 5 stars Michael! So glad we could provide such a great experience. Enjoy your new vehicle!
Clinton Hickman's profile photo
Clinton Hickman
a month ago
I called in regards to a parts warranty.The operator Sent me to the wrong department. The call got looped back to the operator because there was no answer. The person in parts said that I had the wrong department. So he connected me to service, which got looped again. Before I had even got the person I was supposed to speak to, I was on the phone for ten minutes. I finally got the service department for the gentleman to tell me he was too busy to check a part warranty, and he'd have to call me later. I asked for a timeline and he said "it will be a while." He was rude, and condescending. So I hung up, and called South Pointe. I was in the phone no more than 4 minutes and had everything I needed, compared to the 20 without ANY help. Absolutely pathetic.
• • •
Response from the owner - a month ago
Clinton, we are disappointed to read your review and would like the opportunity to reach out to you. Please provide contact information. Thank you!
Sean Higgins's profile photo
Sean Higgins
a month ago
Great group of people. Ken and James are we're very genuine and made sure I was comfortable before purchasing my jeep. I could tell they truly enjoy what they do and want to help you out!
Response from the owner - a month ago
Thank you for your review, Sean! We appreciate your business and hope you enjoy your new Jeep!
James Wagner's profile photo
James Wagner
3 months ago
This was a great car buying experience. Calvin Bailey, our salesman, was very helpful and patient with us as we looked at different cars on the lot. And Hal Smith is financing was really informative about all the different warranties that are offered. Would definitely considering buying there again and would recommend anyone looking for a new car to check them out!