Profile

Cover photo
Verified local business
Bob Bell Nissan
Nissan Dealer
Today 9AM–6PM
42 followers|2,038,280 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Don't miss the LAST DAY of our #September Tent Sale! From the Rogue to the Sentra, we offer the best finance options on all of your favorite #Nissan vehicles in Baltimore!

Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
View our Nissan inventory: http://bit.ly/2aW7LoU

Offers end September 30, 2016.
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Happy National #GoodNeighbor Day! Officially declared in 1978, Good Neighbor Day is a time for us to acknowledge and celebrate the significance of a good neighbor. Who will you celebrate today?

Check out this list of famous Good Neighbors: http://bit.ly/1WtonT4
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Are you looking for an afforable vehicle that has the space to accommodate your weekend activities? Check out this pre-owned 2009 #Dodge #Caliber! This hatchback Caliber comes with a MP3 reading audio system, satellite radio, front & rear all-season tires, remote keyless entry, and a 36 month/36,000 mile warranty.
130,113 miles | $6,098

Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
View offer: http://bit.ly/2cAx5h7
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Don't miss this limited time #Nissan #Rogue offer! Purchase the 2016 Rogue S FWD for $349 per month with $0 due at signing. With over 20 to choose from, don't miss your opportunity to drive home the IIHS Top Safety Pick of 2016!

Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
View our Rogue inventory: http://bit.ly/2d2J5fU

Offers end October 31, 2016.
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Happy first day of fall! What are your favorite things to do this #season?

Did you know that the Autumnal #Equinox happens when the sun crosses the celestial equator? Today marks the second time this year - it also happens in the spring - when the length of day and night are almost the same!
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
The 2017 #Nissan #Pathfinder is adventuring into showrooms this month! One of Nissan's best known and most popular vehicles is back and better than ever. The 2017 model is capable of more adventure miles and a refreshed exterior look with enhanced safety & technology. Starting at $29,990, Nissan is taking the Pathfinder to an even higher level of performance, technology, and style.

Find out more about the 2017 Pathfinder and pricing: http://bit.ly/2bRPOoj
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Don't miss this limited time #Nissan #Rogue offer! Purchase the 2016 Rogue S FWD for $349 per month with $0 due at signing. With over 20 to choose from, don't miss your opportunity to drive home the IIHS Top Safety Pick of 2016!

Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
View our Rogue inventory: http://bit.ly/2d2J5fU

Offers end October 31, 2016.
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Keep it real. The 2016 #Nissan #Altima comes with the latest in vehicle safety technology such as blind spot warning, forward emergency braking, and predictive forward collision warning. Stay safe on the road this month when you drive home the 2016 Altima for $172 per month or with 0% financing for 72 months during our September Tent Sale!

Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
View our inventory: http://bit.ly/2dbygbS

Offers end September 30, 2016.
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Our online Payment Calculator will help you find a #Nissan or #Kia vehicle within your budget. Simply enter your loan amount, down payment, the term of your loan, and current interest rate.

Nissan: http://bit.ly/2buZQk4
Kia: http://bit.ly/2bx2e3x

Be sure to talk with a member of our sales team about your financial options, as this tool just provides an estimate: 410-288-2500
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Enjoy the colors of the season by travelling to one of these beautiful destinations across the country! Stowe, Vermont and The Adirondacks in New York are just some of the #seasonal favorites on this list: http://bzfd.it/2cWvaH1

Where will you and your #family go?
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
#College is behind you. Let us help you see the road in front of you! Celebrate your graduation with our #Nissan College Grad Preferred Pricing Program. As a member of our program, you will receive a simple buying experience, and have exclusive access to one of the best available rates and a 90-day deferred payment option.

Learn more about our program qualifications: http://bit.ly/2bMwl86
Contact our sales team for complete offer details: 410-288-2500
1
Add a comment...

Bob Bell Nissan

Shared publicly  - 
 
Our online Payment Calculator will help you find a #Nissan or #Kia vehicle within your budget. Simply enter your loan amount, down payment, the term of your loan, and current interest rate.

Nissan: http://bit.ly/2buZQk4
Kia: http://bit.ly/2bx2e3x

Be sure to talk with a member of our sales team about your financial options, as this tool just provides an estimate: 410-288-2500
1
Add a comment...
Contact Information
Map of the business location
7900 Eastern Ave Baltimore, MD 21224
7900 Eastern AvenueUSMarylandBaltimore21224
(410) 288-2500bobbellnissan.com
Nissan Dealer, Auto Body Shop
Nissan Dealer
Auto Body Shop
Auto Broker
Auto Electrical Service
Auto Parts Store
Used Car Dealer
Used Truck Dealer
Today 9AM–6PM
Saturday 9AM–6PMSunday ClosedMonday 9AM–9PMTuesday 9AM–9PMWednesday 9AM–9PMThursday 9AM–9PMFriday 9AM–9PM
Google+ URL

Street View

Panorama
Write a review
Review Summary
4.3
143 reviews
5 star
107 reviews
4 star
7 reviews
3 star
4 reviews
2 star
8 reviews
1 star
16 reviews
"I had a great experience buying a new car at Bob Bell Nissan!"
"He was extremely friendly and I couldn't be happier with my service."
"I love my new Soul and would highly recommend the company and my salesman."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Austin Morgan's profile photo
Austin Morgan
a month ago
DON'T WASTE YOUR TIME!!!!! Wow. If I could give a negative star rating I would. I contacted this dealership looking for a specific car and was quoted an "out the door price" by their VIP sales manager Nichole, which seemed to be a pretty fair price. Not great, fair. So I decided to go in and work it out with them. First of all, the "out the door price" that I was quoted was not the real price. I specifically asked beforehand if that quoted price included the 0% financing that was advertised on new cars. Of course, I was lied to just so they could get me into the building. When they ran the numbers to get the monthly price, it came out to about $2000 higher than what I was quoted. The 0% interest was magically moved up to 3.9% APR and only available through Nissan financing; If I used my own credit union, the "rebates" they offered would go away and make the price of the car higher. So that was a trick. My credit score was also quoted at 9 points lower than it actually is. Hmmmmm... Long story short the payment was higher than what I was told and had no problem walking away. Plus, the salesperson couldn't answer half of my questions regarding the numbers, so that made it even easier to walk. They continued for the next two days to blow up my phone with calls and texts so I would come back in. I ignored them for a bit. Finally I got a text stating that the price would be lowered to what I was initially quoted. Wow!! It seemed like they really wanted to make a sale. I asked very specific questions again on the phone to confirm the price I was quoted. So I drove to Baltimore city AGAIN (coming from DC) paying tolls and gas both ways expecting to sign on the line and wrap this deal up. I get there, wait like 30 minutes just to be told that there was a mistake. Shocker!! They were quoting me a price for the lesser model car, that I specifically said I was NOT interested in. I asked to speak to the GM and instead got a "sales leader" to say he was sorry and that there was nothing they could do. This level of carelessness poor customer service is yet to be seen anywhere else! Worst ever.
• • •
MrJaybird379's profile photo
MrJaybird379
a week ago
Went to buy and changed mind went to sheezy. They kept calling my home and hurassing my family for months. Never again.
Response from the owner - in the last week
Hi there, thanks for taking the time to leave us a review and for bringing your experience to our attention. We understand that purchasing a new or used vehicle is a big decision and we never want our customers, whether they choose to purchase from Bob Bell or another dealership, to feel pressured into making a decision they are not fully comfortable with. We want to assure you that we hold ourselves to the highest standards of customer service and are sorry to hear about your negative experience with a member of our team. We appreciate your feedback. - Bob Bell Nissan
Alison Grant's profile photo
Alison Grant
3 months ago
The shadiest car buying experience I have ever had. I found a vehicle I was interested in online and emailed them. They called me and I explained what my credit was, what downpayment I was willing to make and where I wanted my payments to be. I was told come on in, we can help you! I went after work. Told the salesman that met me that I had been working with Mr. Holmes online and he went to get him. Mr. Holmes passed me back to the salesman. There were two vehicles I was interested in. The salesman brought the first around, pressured me to test drive it. It was decent, but I wasn't sure if my husband would like it. he couldn't come look at it until the next day. Salesman kept asking what can I do to get you to buy from us today...ummmm....I asked to see the Nissan Maxima twice and the salesman ignored my request. they were pressed to sell a Hyuandia over a Nissan? ummmmm.... So I let them run the credit. They came in over 30 points lower than the credit scores that I myself obtained as well as the Harley Dealer and the dealer we ultimately bought from. Major red flag for me that something was not right. They wanted more down than I said I would do and increase of payment by $50 for a longer term than I was willing to pay on a used vehicle. I let them try a second time...no better. So I walked out. Hadn't even gotten around the corner when the salesman texted me and asked what they could do to earn my business. The dealership continued to call me several times after that. They will never, ever, in a million years get my business or if I can help it anyone I know. They need to verify their source for credit scores because it is extremely off. But I guess this allow them to get a higher interest rate and kick back from the finance company. When I come in and tell you what I want? I don't want to haggle back and forth....can you do this, can you do that? No. I told you not once, but three times what I wanted. I went to another dealer. Got a much nicer car. My credit score was 34 point higher than what Bob Bell said they were and they were able to meet all my terms, get me financed at a very good rate and no haggling!
• • •
Response from the owner - 3 months ago
It is never our intention to have an unsatisfied customer and we think our many positives reviews reflect that. You stated that a Major Red Flag was that we told you your credit score was lower than you were told at other dealers. This is quite common as dealers may use any one of the 3 major credit reporting agencies and these scores can vary quite a bit from one to another. In a perfect world, we would love to give every customer the payment and down payment they want but in fact, our lenders dictate these terms to us if credit is less than good. We are pleased you found a dealer that could help you get into a vehicle that fit your needs and also sorry we could not have helped you.
victoria lipscomb's profile photo
victoria lipscomb
6 months ago
I had a wonderful experience at Bob Bell Nissan! As soon as I walked up and started looking at cars Benedict helped me get the process started. He helped me get the lowest payments possible! He was patient and kind in helping me purchase the first car i would be paying for alone. I would absolutely shop here again! Thank you Benny for such a great experience!
Response from the owner - 6 months ago
Great News! Thanks for your business.
Pamela Hayes's profile photo
Pamela Hayes
2 months ago
Sales department is great! they will work with you to give you the best deal they can. Service department is so shady. They will take things off of your car and replace with older items. Its happened to me several times! Ive had items stolen inside, my exhaust system taken off and replaces with a old rusty one that didn't even fit my car, and the topper, my tires stolen! I had a before and after picture with the tires and they would not give me back my tires, they were two different brands! Lesson learned, Im not taking my car back there for anything anymore.
• • •
Response from the owner - 2 months ago
Please contact us so we can discuss these very serious accusations.
Lisa McCauley's profile photo
Lisa McCauley
2 weeks ago
I can start by saying that my Salesman is the BEST!!! Service/parts they truly are there just because it is a job. I purchased a brand new SUV that was missing a seat adjuster cover a month ago and they ordered the part for the wrong vehicle. I was told by the Manager that it would be overnight blah blah blah and I STILL DONT HAVE IT - ALL THE MONEY I PAID FOR THE SUV AND I SHOULD JUST DRIVE AROUND WITH SOMETHING MISSING NOT DUE TO MY FAULT Maybe they should just buy the damn truck back from me!!!!
• • •
kayla markel's profile photo
kayla markel
6 months ago
Sergio is an amazing salesman! He came out onto the lot, introduced himself, asked a few questions, found a car that would be right for me & made the process so simple & easy for me. Great at his job, very helpful & honest. He helped me find a car within my price range & I fell in love with the first car he showed me. He made my first car buying experience awesome! Glad I chose to buy my first car from here! Definitely would recommend Sergio & this dealership to anyone that is looking for a car! :)
• • •
Response from the owner - 6 months ago
That's so cool and to think Sergio is brand new to this business. Thanks!
Mary Bell's profile photo
Mary Bell
3 months ago
the service was great , this is my 3rd vehicle from Bob Bell nissan , stefon made everything simple and easy . he explained all the amenity in the vehicle and helped me with computer and set up. I will always deal with Bob Bell the service is great..
Response from the owner - 3 months ago
Good to hear! Thanks for the review.