Profile cover photo
Profile photo
Aminin DotMy
261 followers -
IG: Amynn07
IG: Amynn07

261 followers
About
Posts

Post has attachment
Masalah Cinta? Pasangan Curang? Jangan Risau.. Dr. Am ada Penyelesaiannya.. Baca Ni,
Masalah Cinta? Pasangan Curang? Jangan Risau.. Dr. Am ada Penyelesaiannya.. Baca Ni. Permasalahan Cinta ^_^ Kadang-kadang aku tertanya. Itu menatang apa? Termenung tepi tangga, bucu katil, luar jendela. Makan tak lalu, mandi tak basah. Rabak tak sudah. Diti...
Add a comment...

Post has attachment
Hati Seorang yang bernama WANITA..
Sebak melihat pergorbanan seorang wanita yang tidak dihargai, seorang wanita yang bernama ibu menaiki motorsikal dari Pulau Pinang ke Kuala Lumpur dengan membawa dua orang anak kecil menurut sumber di laman sosial. Tipu la kalau pipi Am tak basah melihat ga...
Add a comment...

Post has attachment
Rupanya Senang Nak Kaya, Ikut Je 10 Cara Lelaki Ini…Mesti Jadi!
Cara mudah nak jadi cepat kaya tapi dalam keadaan ekonomi sekarang agak mustahil bagi kita untuk menjadi kaya dalam masa terdekat, tapi kita tak sedar ada cara mudah lain yang membolehkan korang jadi senang. Ini bukanlah ‘jalan pintas’ seperti yang dianggap...
Add a comment...

Post has attachment
Andai Lelaki Tahu.. Betapa Sayangnya Isteri Kepada Mereka..
Wahai Lelaki.....JAGA ISTERI MEMANG SUSAH...Memang penat, memang rasa rimas, suka membebel, suka marah-marah, suka merajuk...tapi ketahuilah mulut yang bising itulah yang banyak menenangkan kamu....Mulut yang bising itulah memeriahkan rumah kamu...mulut yan...
Add a comment...

Post has attachment
10 Pesanan Untuk Orang Bercinta.. Jangan Makan Hati
Mula-mula percintaan memang indah. Lelaki sayang, perempuan sayang. Berkepit sana-sini. Tidak henti-henti bermesej, chat, video call dan sebagainya. Kemudian lepas beberapa ketika lelaki menjauhkan diri. Kurang reply calls, chat dan tweet. Sentiasa mengelak...
Add a comment...

Post has attachment
Kata-Kata Ucapan Puasa Bulan Ramadhan 1436H/2015
Asalamualaikum w.b.t. Ramadhan yang dinanti-nantikan telah sampai dengan berkoyan-koyan makwe menukar profile picture ke gambar bertudung mahupun berbaju kurung. Mungkin juga baju raya tahun lepas. Juga tak dilupakan ramai pakwe menukar gambar profile pictu...
Add a comment...

Post has attachment
Mak Kau Hijau.!!! Terasa Ke.?
Kipidap, ada orang yang cakap cara aku menulis dah berbeza. Bukan apa, aku cuba nak memberi kefahaman dengan kelembutan, tapi aku rasa lama-lama memang tak jalan. Jadi kali ini, yang lembut itu kita hapuskan, biar yang tajam kita hidangkan.   Mak Kau Hijau!...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Untuk Hilangkan Kulit Kurap
Petua untuk hilangkan kulit kurap , buat yang hadapi masalah kulit kurang jangan susah hati sebab disini Am akan kongsi kan beberapa petua lama telah terbukti berkesan untuk hilangkan kulit kurap. Kulit kurap ni risiko nya boleh membuatkan seseorang berasa ...
Add a comment...

Post has attachment
Nasi Kangkang Untuk Suami Ikatan Kasih Sayang.?
Pernah dengar perpatah lama 'kalau nak pikat hati suami pikat la perut suami tu dulu'. Tapi tak ramai yang faham atau memang jenis faham tapi nak buat juga perkara terkutuk ni.  Memberi suami makan benda-benda yang kotor tanpa apa-apa amalan atau mentera pu...
Add a comment...

Post has attachment
10 Khasiat Tomato Untuk Kecantikan Wajah Dan Caranya..
10 khasiat tomato untuk kecantikan wajah dan caranya perlu anda ketahui. Tomato atau dikenali sebagai nama Latin Solanum Lycopersicum Syn atau Lycopersicum Esculentum asalnya di negara Amerika Tengah dan Selatan. Buah ini memang unik dan banyak manfaat bagi...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded